home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1257 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1066549 gange)
Footi
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA 11 Ultimate team
« Svar #120: 04 Jul 2011, 16:50 »

Vil da gerne lige "vise" mit hold:

4-3-3

GK: Van der Sar 83,

RB: Bosingwa 81,
CB: Hangeland 82,
CB: Vermaelen 83,
LB: Baines 78,

CM: Scholes 83,
CM: Holden IF 82,
CM: Ramires 79,

RW: Valencia 83,
ST: Chamakh 82,
LW: Adam Johnson 81

Chemistry: 100

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #121: 08 Jul 2011, 22:26 »

Havde endelig en god dag, og spillede et par meget lige kampe online, og vandt endda også en enkelt (og var ved at vinde en anden, men mistede så af en eller anden grund forbindelsen). Det var lige før jeg var ved at få en lille smule tro på mine evner i spillet, men det fik en temmelig brat ende, da jeg så i den næste kamp blev most noget så eftertrykkeligt med 0-13.. (retfærdigvis skal det lige siges, at jeg til sidst gav pokker i det hele, og scorede et selvmål, bare for i det mindste at få en af mine spillere på tavlen  Cool).

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan nogen kan være så overlegne, det går over min forstand, at det i den grad kan lade sig gøre, både at løbe fra alle mine spillere, når modstanderen har bolden, og så alligevel sidde klinet til mine spillere, i det øjeblik jeg endelig får erobret bolden igen. Der må være et eller andet jeg ikke lige har lært endnu.

Men ok, jeg havde da trods alt et par succesoplevelser i dag, det er en væsentlig forbedring, i forhold til hvordan det plejer at være. Der er måske håb for mig endnu  Opstemt

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 08 Jul 2011, 22:53 »

Hvordan scorer modstanderen oftest deres mål mod dig?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #123: 08 Jul 2011, 23:03 »

Hvordan scorer modstanderen oftest deres mål mod dig?

Der er faktisk ikke noget mønster i det. Havde der så bare været det, så havde jeg vidst hvad jeg skulle have løst. Når jeg møder en modstander som ham der moste mig 0-13, så taber jeg alle dueller, uanset hvad jeg gør, om det så er i luften eller på jorden, jeg kan end ikke kom tæt nok på, til at jorde hans spillere, og få rødt kort  Rullende Øjne

Men som sagt, de fleste kampe jeg spillede i dag, var en klar forbedring, i forhold til hvordan det plejer at gå. Det gik så bare helt galt med ham supermanden, der ikke var til hverken at hugge eller stikke i. Men de andre kampe var faktisk mere lige end jeg nogensinde har oplevet, og en enkelt af kampene vandt jeg faktisk hele 4-1.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 08 Jul 2011, 23:16 »

Altså var jeres hold på papiret lige gode? For til trods for at jeg er en ganske habil FIFA-spiller, så kan mit hold på 80 i gns. intet gøre mod hold med et gns. på 85, medmindre spilleren er ekstremt dårlig.
Nu ved jeg ikke hvordan du forsvarer, men den bedste måde er, at du styrer manden bag ved ham der presser. Altså, hvis han har den ude på kanten, så skal du styre midterforsvaren (så du enten kan bakke op eller dække manden på midten) og samtidig holder du O inde så nærmeste spiller presser modspilleren (i dette tilfælde backen). I 1-mod-1 dueller i forsvaret (også generelt, udover løbedueller og hovedspil) er det bedst at holde L2 inde, da spilleren derved får et lavere tyngdepunkt og derfor har lettere ved at tackle.

Ved ikke om du allerede gør dette, eller om det overhoved er forståeligt. Ellers må du lige skrive igen. Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #125: 09 Jul 2011, 14:56 »

Altså var jeres hold på papiret lige gode? For til trods for at jeg er en ganske habil FIFA-spiller, så kan mit hold på 80 i gns. intet gøre mod hold med et gns. på 85, medmindre spilleren er ekstremt dårlig.
Nu ved jeg ikke hvordan du forsvarer, men den bedste måde er, at du styrer manden bag ved ham der presser. Altså, hvis han har den ude på kanten, så skal du styre midterforsvaren (så du enten kan bakke op eller dække manden på midten) og samtidig holder du O inde så nærmeste spiller presser modspilleren (i dette tilfælde backen). I 1-mod-1 dueller i forsvaret (også generelt, udover løbedueller og hovedspil) er det bedst at holde L2 inde, da spilleren derved får et lavere tyngdepunkt og derfor har lettere ved at tackle.

Ved ikke om du allerede gør dette, eller om det overhoved er forståeligt. Ellers må du lige skrive igen. Wink

Det meste af det gør jeg allerede, men den med L2 var jeg ikke klar over.

Og ja, mener faktisk at mit hold havde bedre rating end ham gutten (eller hende gutinden) der trynede mig 0-13. Mit hold har en rating på 83, og mener det andet var på 80. Jeg skal sandsynligvis bare være lidt hurtigere, både på fingrene, og i hovedet (det kniber sgu lidt med at holde styr på alle knapkombinationerne, så der er sikkert mange smarte ting man kan gøre, som jeg bare ikke får brugt, fordi jeg glemmer hvilke knapper jeg skal trykke på for at gøre det).

Men som sagt, det er begyndt at gå langt bedre, det var bare lige den ene af modstanderne, jeg overhovedet intet kunne stille op imod, ellers var det ret jævnbyrdigt i går.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #126: 12 Jul 2011, 17:05 »

Har undret mig lidt over hvad trøjerne egentlig gør...
Er det blot rent lir, eller har de ligesom stadion, en indflydelse på morale eller chemistry? Smiley

HRz
Gæst

« Svar #127: 12 Jul 2011, 17:07 »

Trøjer gør ikke noget hvad jeg tror.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 12 Jul 2011, 19:09 »

Det er rent lir, ja. Smiley

Og alligevel er der nogle trøjer der bliver solgt for over 4.000 coins. :p

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 12 Jul 2011, 19:32 »

« Seneste Redigering: 12 Jul 2011, 19:34 af nln777 » Logged

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 12 Jul 2011, 19:53 »

Ham der har tjent mest på at handle har jo tjent 110 mil på det. Det er da umuligt Opstemt
Men der var jo også et tidspunkt hvor man kunne gøre 2 spillere til 3 Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #131: 12 Jul 2011, 20:19 »

Vil lige vise mit nye hold:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#iePN1J0YbbamC

Det er overhoved ikke færdigt endnu, men det håber jeg snart det bliver Smiley

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 12 Jul 2011, 20:21 »

Vil lige vise mit nye hold:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#iePN1J0YbbamC

Det er overhoved ikke færdigt endnu, men det håber jeg snart det bliver Smiley
Nice hold. Hvorfor kan man ikke se hvad du købte Cristiano for? Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #133: 12 Jul 2011, 20:22 »

Fordi at det ikke var den bruger der købte ham, men jeg sendte ham bare over via trade Wink så, derfor det ikke står der Smiley

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 12 Jul 2011, 20:24 »

Fordi at det ikke var den bruger der købte ham, men jeg sendte ham bare over via trade Wink så, derfor det ikke står der Smiley
Nå det har jeg ikke hørt om før... Men ok Opstemt

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010