home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1191 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1065511 gange)
AFC
Manager

Sv: FIFA 13/14 Ultimate team
« Svar #14265: 07 Okt 2013, 21:35 »

Satte lige spillet i igen og hold da op en fejl -- stadig lige så elendigt.

Førsteberøringer. Ingen spillere kan lave noget der ligner bare en førsteberøring der ikke minder om et indlæg.
Det der inertia pis, jeg er fint med på at det ikke er realistisk at vende så hurigt, men seriøst, alle spiller kan sku da ikke være lige tunge i røven at jeg kan nå at handle ind inden de har vendt.
Ingen af mine spillere tackler. Hvis man løber ind i bolden når modstanderen tager et langt træk, løber mine spillere altid bare henover, lige ledes at trykke på O gør ingenting, det gør nærmest bare at mine spillere går lidt væk fra modstanderen og giver ham mere plads.
Frispark har jeg tilstadighed tilgode at få tilkendt. Man kan hive og trække så meget man vil i trøjen (Det hedder bare styrke nu...) og der kommer aldrig skyggen af noget..

Det er så fucking gennemført elendigt lavet..

Og til sidst skal i da ikke snydes for dette lille "pragtmål" der fint understreger hvorfor jeg ikke burde have solgt 13'eren:

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media/PS3/LilleLiterLet/2014/video/173242086

Samme her. Håber det snart fixes i form af en patch.

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #14266: 07 Okt 2013, 23:14 »

Du har fuldstændigt ret fifa 14 er det værste LORT der er blevet lavet på grund af så mange fejl, special målmand.. men ja vi må håbe det bliver bedre efter patchen kunne være fedt for selve spillet er sådan set meget godt lavet nice grafik osv osv.. men hvis det ikke bliver bedre med alle de fejl så tror jeg at jeg vil sælge det.. for det skal også være sjovt og hyggeligt og spille og ikke kun tænke på coins osv psv..

NÅ nu til noget helt andet jeg har prøvet mange formationer og kunne ikke får det til at funger, Meeen så prøvede jeg  5-2-2-1 og kan  klart anbefales til jer som ikke er så gode eller har problemer med at forsvare jer.. for det havde jeg med de andre formationer...

er blevet meger glad for 5221 og nej jeg har ikke pace team og nej spiller ikke ultra def.. spille bare normalt, og man sku ikke tro det men har faktisk næsten i alle kampe mest bolden... den funger meget godt... og hvis man kommer bagud ligesom jeg gjorde lige før, var bagud 2-0 så sætte jeg den på ultra off og hold pres og vandt 3-2.... synes i sku prøve den til jer som ikke er så gode Smiley

OG har lagt mærke til at 9 ud 10 jeg har spillet mod bruger meget L1 og triangel  og denne formation er også god til det Smiley..

Jeg spiller med en meget billig portugisk hold Smiley

Håber i får det sjover med fifa ligesom jeg har fået med 5221 selvom det er bare lorte spil hehe

Chakana
Manager

« Svar #14267: 07 Okt 2013, 23:27 »

Jeg er lige nødt til at spørge af ren og skær nysgerrighed: Hvad er formålet med sådan et bronze-hold? Spiller du så turneringer, hvor man kun må have bronze-hold eller spiller du mod alle mulige slags hold? Smiley

Men Pope lyder da nice ud fra statistikken Wink

Synes bare det er kedeligt at gå efter at have det bedst mulige BPL eller Serie A hold. Holdene går igen og igen, og alle har de samme spillere. Bronzehold er mere unikke. Og så er de billige!

Men ja, spiller primært Bronze Classic online. Og den har jeg da også vundet en del gange efterhånden!

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #14268: 07 Okt 2013, 23:31 »

Spillet kræver bare tilvænning. Det er et super godt spil, men hvis man ikke kan finde ud af det, så kan jeg da godt forstå at det er lidt frustrerende. :l

Arsenal Football Club

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14269: 07 Okt 2013, 23:31 »

Synes bare det er kedeligt at gå efter at have det bedst mulige BPL eller Serie A hold. Holdene går igen og igen, og alle har de samme spillere. Bronzehold er mere unikke. Og så er de billige!

Men ja, spiller primært Bronze Classic online. Og den har jeg da også vundet en del gange efterhånden!

Okay, fedt nok Smiley
Hvad får man for at vinde den turnering?

Og ja, jeg vil da give dig ret i at de bedste hold ligner hinanden rigtig meget. Ser dog selv frem til at prøve Willian i morgen efter jeg lige har fået købt ham her til aften Smiley

Chakana
Manager

« Svar #14270: 07 Okt 2013, 23:37 »

Okay, fedt nok Smiley
Hvad får man for at vinde den turnering?

Og ja, jeg vil da give dig ret i at de bedste hold ligner hinanden rigtig meget. Ser dog selv frem til at prøve Willian i morgen efter jeg lige har fået købt ham her til aften Smiley

Første gang du vinder får du 2.000 + en stor bronzepakke mener jeg. Derefter får du blot 2k. Smiley

Arsenal Football Club

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14271: 07 Okt 2013, 23:46 »

Første gang du vinder får du 2.000 + en stor bronzepakke mener jeg. Derefter får du blot 2k. Smiley

Okay. Jeg spillede selv en guldturnering i dag, som jeg uden de store problemer vandt og derfor fik 2.000 coins + en guldpakke. Jeg tænkte så, at det da var en ret let måde at få åbnet nogle pakker på, men derefter fik man desværre bare 2.000 coins og ingen pakke. Præcis som i den bronzeturnering du snakker om. Så nu spiller jeg bare sæsoner igen Smiley

Chakana
Manager

« Svar #14272: 08 Okt 2013, 02:43 »

Jeg lavede mig et engelsk bronzehold igår, og det var faktisk mest pga., at jeg ville prøve den store Tom Pope som targetman. Altså spille en formation, hvor jeg kun har en enkelt stor angriber oppe foran. Så jeg spiller 451(2), og Pope er ganske enkelt et dyr. 12 kampe, 27 mål og 3 assists!

Lidt senere...

16 kampe, 39 mål og 3 assists. Det er næsten for let. Hver gang jeg slår et indlæg eller har hjørnespark, bliver det til et mål. Ikke nok med at han har Finisher chemistry style på sig, og i forvejen er et monster i luften, så har han Power Header trait, hvilket også gør en kæmpe forskel.

Arsenal Football Club

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #14273: 08 Okt 2013, 08:28 »

Det er jo bare et bevis på hvor broken spillet er Smiley. Mit får i hvert fald lov at stå på hylden indtil der kommer den patch der allerede er udkommet til PC.

Ligesom de kampe jeg spillede i går. Tabte en, vandt en og spillere 4 uafgjort eller sådan noget. Alle kampe var bare en kamp for modstanderen om at komme til baglinjen og lave indlæg som nærmest er lig med straffe. Eller lave LB+trekant afleveringer fra forsvaret op til angriberne.

Glæder mig til patch da jeg har forsøgt at lade være med at udnytte de fejl spillet tydeligvis har.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2013, 08:43 af Kratos » Logged

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #14274: 08 Okt 2013, 21:46 »

Nå tak for denne gang fifa 14 håber aldrig du kommer tilbage..

det er for sygt i næsten alle kampe har jeg over 55% bolden og 10-20 skud på mål... så taber jeg altid fordi der er så mange F.ss.er  inde online som kun  kan finde ud af og spille på ultra def og kun bruge L1 og triangel  og vinde på sine 1-2 skud på mål...

FARVEL FIFA 14 Sh.t spil.

Håber i alle andre få det bedre med fifa  mangee ønsker her fra Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14275: 08 Okt 2013, 22:02 »

Vi kan godt blive enige om at flere ting i FIFA14 er overpowered - eksempelvis indlæg og lobbede stikninger. Flere herinde klager især over det med lobbede stikninger. Har I prøvet at ændre jeres forsvarsstil? For mig lyder det som om at der ikke er nok pres på modstanderens boldholder. Personligt forsvarer jeg ved stort set hele tiden at presse med en medspiller (R1) og så dække for den dybe aflevering med den mand, som jeg selv styrer. Det sker selvfølgelig også at jeg presser boldholderen med min egen mand, men jeg forsvarer primært som beskrevet før. Og jeg synes ikke jeg har de store problemer med at folk skaber et hav af chancer med lobbede stikninger.

Chakana
Manager

« Svar #14276: 08 Okt 2013, 22:11 »

Vi kan godt blive enige om at flere ting i FIFA14 er overpowered - eksempelvis indlæg og lobbede stikninger. Flere herinde klager især over det med lobbede stikninger. Har I prøvet at ændre jeres forsvarsstil? For mig lyder det som om at der ikke er nok pres på modstanderens boldholder. Personligt forsvarer jeg ved stort set hele tiden at presse med en medspiller (R1) og så dække for den dybe aflevering med den mand, som jeg selv styrer. Det sker selvfølgelig også at jeg presser boldholderen med min egen mand, men jeg forsvarer primært som beskrevet før. Og jeg synes ikke jeg har de store problemer med at folk skaber et hav af chancer med lobbede stikninger.

Helt enig, det er faktisk bare at vælge en af forsvarsspillerne og så følge med angriberen, og så glemme alt om boldholderen indtil situationen er afværget. Den slags plejer jeg at se som "lette" modstandere.

Arsenal Football Club

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #14277: 08 Okt 2013, 23:24 »

Problemet for mig er at selvom jeg dækker løbet så er det somom mine forsvarsspillere tager et skridt frem af når den bliver spillet (og jeg bruger aldrig off-side fælden), selv på ultra-def. Hvis jeg følte at jeg tabte fordi jeg var dårlig havde jeg ikke været så irriteret, men når det er tydeligt at man spiller mod en 2 dage gammel abe der har Down syndrom bliver jeg fanme sur.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14278: 09 Okt 2013, 14:09 »

Problemet for mig er at selvom jeg dækker løbet så er det somom mine forsvarsspillere tager et skridt frem af når den bliver spillet (og jeg bruger aldrig off-side fælden), selv på ultra-def. Hvis jeg følte at jeg tabte fordi jeg var dårlig havde jeg ikke været så irriteret, men når det er tydeligt at man spiller mod en 2 dage gammel abe der har Down syndrom bliver jeg fanme sur.

Personligt var jeg også lidt (meget) frustreret over FIFA14 i starten. Når et nyt FIFA udkommer plejer jeg ikke at tabe i løbet af de første 35-40 onlinekampe, men i FIFA 14 måtte jeg konstatere flere nederlag allerede inden for de første 10-12 kampe. Det blev jeg lidt pissed over, bandede lidt over dommerne og ting som var overpowered, men sidenhen synes jeg, at jeg er blevet bedre. Man skal altid omstille sig lidt, når en ny version kommer, men i år skal man omstille sig væsentligt mere end normalt. Det tog mig lidt tid at vænne mig til spillernes bevægelser, men efter jeg er blevet mere fortrolig med dette, er jeg også begyndt at spille bedre. Så jeg tror sådan set bare det er et spørgsmål om at du vænner dig til FIFA14. Der skal nok komme en patch snart, som gør indlæg, lobbede stikninger etc. mindre overpowered, men mange ting, eksempelvis bevægelserne, vil sandsynligvis stadig være de samme. Så hvis jeg var dig, ville jeg spille en masse kampe og huske på at øvelse gør mester. EA skal nok snart rette de ting som er åbenlyst latterlige Smiley

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #14279: 09 Okt 2013, 14:31 »

Jeg har skam spillet rigeligt med kampe og har også vundet de fleste og rykket op i divisionere, det er ikke det. Jeg er ikke dårlig til spillet. Jeg synes bare på ingen måder det er sjovt sådan som det er lige nu hvor folk kun spiller for at udnytte exploits.

Synes bare alle kampe er præcis det samme - folk skal prøve at komme til baglinjen for at lægge den ind til en header.

Sider: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010