home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1065523 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: FIFA 13/14 Ultimate team
« Svar #14250: 05 Okt 2013, 15:21 »

Nå. Når jeg forsøger at logge ind giver den mig et sikkerhedsspørgsmål . Problemet er bare lidt at det ikke var det spørgsmål jeg indgav da jeg oprettede mig...Når jeg så svarer, siger den forkert svar. Nogen der kan hjælpe?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #14251: 06 Okt 2013, 07:22 »

Kommer update til FIFA i næste uge skrives der på twitter som skulle balancere spillet. Så kan det være man giver det en chance til der.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #14252: 06 Okt 2013, 11:59 »

Når den nye patch udkommer engang i næste uge, vil priserne så ændre sig? Og vil det i så fald være en god ide at sælge sit hold nu? :-)

csllsccsl
Juniorspiller
**

« Svar #14253: 06 Okt 2013, 14:17 »

Nogen der har en ide til et hold til omkring 400k ?

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #14254: 06 Okt 2013, 22:39 »

Nogen der har en ide til et hold til omkring 400k ?

Lidt overskrevet de 400 k, men ellers et super stærkt hold

http://www.futhead.com/14/squads/961895/

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #14255: 07 Okt 2013, 10:13 »

Hej alle jeg har kigget lidt på det der kort jeg spiller lidt nu med en 433-4

Nu er jeg ikke typen der laver skills eller dribler for kan ikke finde ud af det... jo lidt, men tænker der er ikke nogen grund til at købe kort til skills når jeg ikke bruger det meget.. men her er hvad jeg tænker på, hvad synes i ??

Angriber = Finisher

Kanterne = Hunter

OM = Hunter

CM= Anchor

LB og RB = Shadow

CB = Sentinel

MM = Walll

Hvad synes i ??

mist747
Ynglingespiller

« Svar #14256: 07 Okt 2013, 10:34 »

Nu er jeg ikke typen der laver skills eller dribler for kan ikke finde ud af det... jo lidt, men tænker der er ikke nogen grund til at købe kort til skills når jeg ikke bruger det meget.. men her er hvad jeg tænker på, hvad synes i ??

Angriber = Finisher

Kanterne = Hunter

OM = Hunter

CM= Anchor

LB og RB = Shadow

CB = Sentinel

MM = Walll

Hvad synes i ??
Det afhænger vel af hvem du har på de pladser?

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #14257: 07 Okt 2013, 10:48 »

Chakana
Manager

« Svar #14258: 07 Okt 2013, 12:22 »

Angriber = Finisher

Kanterne = Hunter

OM = Hunter

CM= Anchor

LB og RB = Shadow

CB = Sentinel

MM = Walll

Hvad synes i ??

Kanterne giver jeg altid Deadeye. Så får de højere Passing, hvilket betyder at de kan slå indlæg, hvis det er høje folk på toppen. Og de får højere shooting, hvilket betyder at du kan Swap Wings i kampen, og så kan de trække ind og bruge deres skud.

CAM giver jeg også altid deadeye, da det er vigtigst at han kan slå den afgørende aflevering + skyde udefra. Fart at ikke vigtigt som Playmaker. Så længe de har høj boldkontrol, så føles de hurtige på fødderne. Jeg har brugt Arteta adskillelige gange, og det har fungeret super. Manden har altså 58 Pace.

CM vil jeg ikke engang kommentere. De kan bruges på så mange forskellige måder.

LB og RB. Shadow? Hvorfor? Backs er som regel hurtige, og hvis de har under 80 i pace, kan du måske gøre det. Men hellere Powerhouse, så de kan forsvare og aflevere ordentligt til kanterne eller ind i banen. Det kan nemlig hurtig gå galt.

CB. Der vil jeg for en gangs skyld give dig ret. Medmindre at det er en meget langsom forsvarsspiller. Mertesacker gav jeg fx Shadow. Det tror jeg folk har forståelse for.

GK. Glove, glove, glove! Længere er den ikke.

Arsenal Football Club

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #14259: 07 Okt 2013, 12:38 »

Okay super mange tak  for din fine forklaring.. men har skiftet lidt på min formation... har prøvet lidt forskeligt. og har ikke fået noget af det til at funger  Skuffet men faktisk  har jeg spillet 10 kampe med 5221 og den funger perfekt for mig har vundet 8 ud 10  og det er ikke fordi jeg er ultra def... faktisk havde jeg mest spillet i kampene.. så den vil jeg meget arbejde på... men ja det ændre så nok ikke noget på din forklaring MANGE TAK Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14260: 07 Okt 2013, 18:32 »

Det holdånds kort der heddr "Hawk" hvad hedder det på dansk/ i FUT? Smiley

Chakana
Manager

« Svar #14261: 07 Okt 2013, 18:41 »

Okay super mange tak  for din fine forklaring.. men har skiftet lidt på min formation... har prøvet lidt forskeligt. og har ikke fået noget af det til at funger  Skuffet men faktisk  har jeg spillet 10 kampe med 5221 og den funger perfekt for mig har vundet 8 ud 10  og det er ikke fordi jeg er ultra def... faktisk havde jeg mest spillet i kampene.. så den vil jeg meget arbejde på... men ja det ændre så nok ikke noget på din forklaring MANGE TAK Smiley

Det var da så lidt. Du kan bare spørge hvis du er i tvivl om noget, så kan jeg prøve at hjælpe!

Det holdånds kort der heddr "Hawk" hvad hedder det på dansk/ i FUT? Smiley

Spil det på engelsk! Wink

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #14262: 07 Okt 2013, 20:03 »

Jeg lavede mig et engelsk bronzehold igår, og det var faktisk mest pga., at jeg ville prøve den store Tom Pope som targetman. Altså spille en formation, hvor jeg kun har en enkelt stor angriber oppe foran. Så jeg spiller 451(2), og Pope er ganske enkelt et dyr. 12 kampe, 27 mål og 3 assists!

Arsenal Football Club

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14263: 07 Okt 2013, 20:23 »

Jeg er lige nødt til at spørge af ren og skær nysgerrighed: Hvad er formålet med sådan et bronze-hold? Spiller du så turneringer, hvor man kun må have bronze-hold eller spiller du mod alle mulige slags hold? Smiley

Men Pope lyder da nice ud fra statistikken Wink

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #14264: 07 Okt 2013, 20:55 »

Satte lige spillet i igen og hold da op en fejl -- stadig lige så elendigt.

Førsteberøringer. Ingen spillere kan lave noget der ligner bare en førsteberøring der ikke minder om et indlæg.
Det der inertia pis, jeg er fint med på at det ikke er realistisk at vende så hurigt, men seriøst, alle spiller kan sku da ikke være lige tunge i røven at jeg kan nå at handle ind inden de har vendt.
Ingen af mine spillere tackler. Hvis man løber ind i bolden når modstanderen tager et langt træk, løber mine spillere altid bare henover, lige ledes at trykke på O gør ingenting, det gør nærmest bare at mine spillere går lidt væk fra modstanderen og giver ham mere plads.
Frispark har jeg tilstadighed tilgode at få tilkendt. Man kan hive og trække så meget man vil i trøjen (Det hedder bare styrke nu...) og der kommer aldrig skyggen af noget..

Det er så fucking gennemført elendigt lavet..

Og til sidst skal i da ikke snydes for dette lille "pragtmål" der fint understreger hvorfor jeg ikke burde have solgt 13'eren:

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media/PS3/LilleLiterLet/2014/video/173242086

Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010