|
Kratos
|
|
Kan først komme til FIFA om en times tid, sad bare lige og kiggede lidt på et hold jeg ville lave for at prøve formationen, men det er ligegyldigt om det virker, for fik J Rodriguez over på HCAM uden de store problemer!  Apropos, sad og tjekkede Falcaos pris og den lå på omkring 27k, så opdaterer jeg lige igen for at finde den billigste BN og BUM, så ligger en gut en op på 59th minute som er 7k under markedsprisen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Nu efter jeg har spillet 41212 går det bedre end forventet så tror jeg holder mig lidt til den
Hvem skal jeg have ? :
VB: clichy el evra el cole? eller har i nogen bedre? HB: Richards el Sagna el walker eller noget bedre? CB: lige nu har jeg kaboul og Luiz skal jeg måske skifte luiz ud med Kompnay eller noget andet??
og ja hvad med den satens HM hvem skal man have der? har 50.000 til den post
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Nu efter jeg har spillet 41212 går det bedre end forventet så tror jeg holder mig lidt til den
Hvem skal jeg have ? :
VB: clichy el evra el cole? eller har i nogen bedre? HB: Richards el Sagna el walker eller noget bedre? CB: lige nu har jeg kaboul og Luiz skal jeg måske skifte luiz ud med Kompnay eller noget andet??
Du skal have Enrique SIF på LB han er EKSTREM og Gervinho IF (eller MOTM) er rigtig god på HM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mist747
|
|
Hvem skal jeg have ? :
Skifter du hold hver time? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Skifter du hold hver time?  nej men har skiftet en del i denne uge  ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Nogen der vil prøve at lave et BPL hold til mig for ca 1,8 mill coins. Der er ingen krav andet end 4 forsvars spillere. Vil gerne se hvad i kan finde på. Der er jo et par stykker af jer der plejer at laver nogle super hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Nogen der vil prøve at lave et BPL hold til mig for ca 1,8 mill coins. Der er ingen krav andet end 4 forsvars spillere. Vil gerne se hvad i kan finde på. Der er jo et par stykker af jer der plejer at laver nogle super hold  http://www.futhead.com/fifa/squads/10939552/ Prøv det lige!  Synes selv det ser flot og godt ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nogen der vil prøve at lave et BPL hold til mig for ca 1,8 mill coins. Der er ingen krav andet end 4 forsvars spillere. Vil gerne se hvad i kan finde på. Der er jo et par stykker af jer der plejer at laver nogle super hold  Dette kunne også være en mulighed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Når i laver hold på FUThead hvordan kan i så få priser på TOTS spillerne ? Det er der ikke når jeg prøver !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Prøv evt ham TOTS RB'en som jeg ikke kan huske hvad hedder. Riether måske.. Han har høj defensiv WR og så koster han kun 34k.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Se-united
Lilleputspiller
|
|
Nogle der ved hvordan man finder sin guldpakke efter man har klaret de 12 træneropgaver, der står man skal gå ind i mine pakker i butik men jeg kan ikke finde det :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|