|
Onlymyself
|
|
Er det muligt at overføre sine spillere og mønter fra en PS3 bruger til en anden? Jeg startede op på UT med min amerikanske bruger, for at prøve det af, men vil godt spille videre på min rigtige bruger hvor jeg har alle mine venner osv. Kan det lade sig gøre, eller er jeg nødt til at starte forfra på min rigtige bruger hvis jeg vil spille på den?
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Er det muligt at overføre sine spillere og mønter fra en PS3 bruger til en anden? Jeg startede op på UT med min amerikanske bruger, for at prøve det af, men vil godt spille videre på min rigtige bruger hvor jeg har alle mine venner osv. Kan det lade sig gøre, eller er jeg nødt til at starte forfra på min rigtige bruger hvis jeg vil spille på den?
Du kan få hjælp af en ven. Køb en af hans kort for alle dine penge, bagefter køber han et af dine kort for de penge. Du mister godt nok lidt på det pga. gebyret.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
drengeeee  jeg er gået tilbage til min serie A hold det gik ikke helt som forventet med BPL holdet  nå man det går med serie a holdet  spiller jo med 352 kan bare ikke beslutte mig om noget.. hvem skal jeg bruge i angrebet på højre side - Muriel eller miccoli ( ja der skal være pace spiller ) hvem skal jeg bruge i angrebet på venstre side - Pato eller Cavani?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Du kan få hjælp af en ven.
Køb en af hans kort for alle dine penge, bagefter køber han et af dine kort for de penge. Du mister godt nok lidt på det pga. gebyret.
Okay, hvis det er den eneste mulighed, så tror jeg bare at jeg starter forfra på min rigtige bruger. Tak for svaret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
drengeeee  jeg er gået tilbage til min serie A hold det gik ikke helt som forventet med BPL holdet  nå man det går med serie a holdet  spiller jo med 352 kan bare ikke beslutte mig om noget.. hvem skal jeg bruge i angrebet på højre side - Muriel eller miccoli ( ja der skal være pace spiller ) hvem skal jeg bruge i angrebet på venstre side - Pato eller Cavani? Miccoli på den ene Ikke Cavani, jeg er blevet anbefalet ikke at bruge ham ihvertfald
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Okay, hvis det er den eneste mulighed, så tror jeg bare at jeg starter forfra på min rigtige bruger. Tak for svaret  Hvor meget har du? Du kan købe guld spillere for maks 300 og sende dem over i byttehandel til din nye bruger hvis du bruger Web appen og din Ps3/Xbox, derefter Quick sell guldspillerene for 300 Hvis du har mange penge tager det lang tid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Hvor meget har du? Du kan købe guld spillere for maks 300 og sende dem over i byttehandel til din nye bruger hvis du bruger Web appen og din Ps3/Xbox, derefter Quick sell guldspillerene for 300 Hvis du har mange penge tager det lang tid
Gider du forklare det lidt nærmere hvordan det fungerer?  På min amerikanske bruger har jeg lidt over 20000, og på min rigtige bruger har jeg slet ikke spillet UT endnu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manchester-mikkel
|
|
Du tager bare og sælger alt du har på din nuværende bruger. altså sæt det hel op på 1 time til realistiske priser. Når det er solgt og du har eks. 40.000 coins. Så tager du bare en af de bronzespillere du får som starter på din nye bruger og sætter til salg for et buy now på 40k. wupti. så har du flyttet det du har. Og det kan du jo så bare gøre løbende indtil du har solgt alt på din nuværende bruger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Miccoli på den ene Ikke Cavani, jeg er blevet anbefalet ikke at bruge ham ihvertfald
Cavani er sgu da et beast.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Gider du forklare det lidt nærmere hvordan det fungerer?  På min amerikanske bruger har jeg lidt over 20000, og på min rigtige bruger har jeg slet ikke spillet UT endnu. Du kan gøre som Manchester Mikkel siger eller køBe spillere for discard prisen. Når du så åbner dine start bronze pakker sætter du bare en bronze ting op får 1mio buy now så du kan finde ham. Det gør du med det hele. Du skal tilføje brugerne som venner. Så laver du byttehandel med dine guldringets og discarder dem og lige så mange penge da du ikke mister noget i tax
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
drengeeee  jeg er gået tilbage til min serie A hold det gik ikke helt som forventet med BPL holdet  nå man det går med serie a holdet  spiller jo med 352 kan bare ikke beslutte mig om noget.. hvem skal jeg bruge i angrebet på højre side - Muriel eller miccoli ( ja der skal være pace spiller ) hvem skal jeg bruge i angrebet på venstre side - Pato eller Cavani? Cavani, Pato og Di Natale.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Du tager bare og sælger alt du har på din nuværende bruger. altså sæt det hel op på 1 time til realistiske priser. Når det er solgt og du har eks. 40.000 coins. Så tager du bare en af de bronzespillere du får som starter på din nye bruger og sætter til salg for et buy now på 40k. wupti. så har du flyttet det du har. Og det kan du jo så bare gøre løbende indtil du har solgt alt på din nuværende bruger  Du kan gøre som Manchester Mikkel siger eller køBe spillere for discard prisen. Når du så åbner dine start bronze pakker sætter du bare en bronze ting op får 1mio buy now så du kan finde ham. Det gør du med det hele. Du skal tilføje brugerne som venner. Så laver du byttehandel med dine guldringets og discarder dem og lige så mange penge da du ikke mister noget i tax
Jeg takker mange gange for svaret begge to. Det må jeg prøve at rode lidt med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hvilken Brasiliansk angriber er bedst (uden Neymar IF) ?
Pato synes jeg er god og Welliton også. Har dog aldrig prøvet Vagner Love?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hvad gør i for at jeres mål bliver set i slowmotion fra flere vinkler? Hver gang jeg scorer, bliver den blot vist fra én vinkel, til trods for jeg ikke engang jubler og heller ikk trykker på noget bagefter.
Når modstanderen scorer, viser den målet fra alle vinkler, til trods for jeg sidder og spammer alle knapper.
Finder det rimeligt irriterende at jeg ikke ser mine mål mere end en gang, men modstanderens fra alle vinkler.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|