|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Kan man godt spille UT med en ven, dvs. at vi spiller 2 i samme kamp, på samme konsol? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Ja
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Hvordan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Bare ligesom når du normalt vælger side. Hvis det er en online kamp tror jeg nok du skal trykke trekant eller noget i den retning.
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Vidste egentlig godt det med singleplayer delen, hvis jeg lige tænker mig om  men jeg tænkte nu også på online, HVOR er det man skal trykke trekant henne? Men tak for svaret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
I FIFA11 var det når man vælger hold. Men dset er jo mange år siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Når man vælger hold, er det der hvor man også vælger spillertrøjer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Købte lige IF Guarín for 90k BIN. Solgte ham med det samme for 95k. Så blev jeg grisk og utålmodig, og købte to mere for henholdsvis 89k og 90k. Satte dem til salg i en time for 94k og 95k. Nu ryger han for 82-86k, så ender med at miste på lortet. :-(
Du tjente jo næsten heller ikke noget på den første. Husk, at der er 5% gebyr på trading.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Når man vælger hold, er det der hvor man også vælger spillertrøjer?  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Super tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvorfor er det luderspil så fucking ustabilt!!=(!U€=)!"€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Andre der har problemer med UT? Auktionshuset selvfølgelig....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Lol troede bare det var en skrøne at man mødte folk der spillede med 5 bagerst og på ultra-def, men satme -- så sker det sku. Og efter han kom foran 1-0 efter 55 minutter spiller han den rundt bagerst.... OMG
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Hvem spiller på X360, og har I så fald lyst til at være med i en lille turnering? Kunne være sjovt at prøve noget andet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Ejjjjjj hvad sker der nu med Ea servern kan ikke komme ind... er så træææææææææt af det..... troede de var bedre end det her at dera server er nede næsten hverdag.. hmmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|