|
Ibraa
|
|
Hvad er sjælden helt præcis? "Bare" at der er færre af dem i spillet?
fordi de er gode. Spillere fra tophold  Alle kan klare sig i 2. division. 1. division er lidt mere blandet.. Nogen der ved om ens holdmorale også går ned i selve kampen når man fx er bagud? Kan fandme godt virke sådan nogle gange 
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
[...] Nogen der ved om ens holdmorale også går ned i selve kampen når man fx er bagud? Kan fandme godt virke sådan nogle gange  Har det lige modsat. Jeg kommer som regel bagud med et eller to mål, og så ender jeg med at score 3-4 mål hurtigt efter hinanden, når jeg har "luret" modstanderens spillestil. Var bagud 4-1 imod et marokkansk hold, men endte med at vinde 7-5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Du er nødt til at finde en rød tråd i din trup. 39 i chemistry kommer til at være et sandt helvede online.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Du er nødt til at finde en rød tråd i din trup. 39 i chemistry kommer til at være et sandt helvede online.
Hvad snakker du om? Jeg kan da se en rød streg hele vejen igennem? Undtagen lige i midterforsvaret, der er den orange, men alligevel. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Gem den Aalborg væk, ingen grund til at hoppe i hegnet pga. et nederlag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Føler hele tiden at holdet som scorer først får et slags momentum og pludselig står der 3 0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Føler hele tiden at holdet som scorer først får et slags momentum og pludselig står der 3 0
Kender følelsen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Er der andre end som synes at skudene er lige lovlige hårde?? "Lorte"spillere som skyder fra 25m og hamrer den ind bag en flakkende Valdés?? Synes det er overdrevet, og det er blevet det nye finesse-mål fra 12eren  De her er nogle gange bare meget længere ude fra og udført af almene spillere.. Det er lidt underligt  Synes desuden at det er blevet pisse nemt at score? Er målmandsniveauet faldet eller er det kraften på skudene som gør det? Måske har jeg bare spillet ALT for meget fifa 12 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Hvad fanden har de lavet med FIFA13 altså. I 12'eren lukkede jeg meget få mål ind... I det her lorte spil her ender alle mine kampe 6-5 4-6 4-3 osv. Jeg tror endnu ikke jeg har oplevet et eneste clean sheet hverken for mig eller min modstander.
Det jo fuldstændig latterligt at det er så nemt at komme igennem......... Føj for helvede jeg tilter oveni min hjerne!!!
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
Dios
|
|
HVad betyder det når der på nogle spillere er en Firkant rundt om spilleren Avr rating? Ex. Pedro der er ratet 84. Rundt om "84" er der en firkant og hans stats er højere med pil opad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
HVad betyder det når der på nogle spillere er en Firkant rundt om spilleren Avr rating? Ex. Pedro der er ratet 84. Rundt om "84" er der en firkant og hans stats er højere med pil opad?
At han har modtaget et træningskort som gør at han er +5 i hans stats i næste kamp, men kun den  Og til dig den anden: HELT ENIG! Har sjældent oplevet en kamp der ender 2-1, 3-2 eller noget.. det er hele tiden 4-3, 5-4, 7-5 sågar.. det er vanvittigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Er helt enig, jeg synes bedre om FIFA 12. I det her spil bliver der nemt scoret mellem 6-10 mål pr. kamp...
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Er det muligt at der kommer en eller anden patch/opdatering som gør at de ændre i gameplayet  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|