|
Dios
|
|
Fremgår det tydelig af FUT menuen når der er ekstra bonuser at få ved køb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Så vandt jeg også Mesterskabet i 1. Division. Så der ikke mere at komme efter der. Så må jeg spille nogle online cups 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hej alle jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd til Ultimate team.. jeg fik lige lavet et hold altså den man få fra starten af. så når jeg skal spille mod andre så er ders hold meget bedre end de spiller man få fra start af...
Skal man først spille offline og bygge et godt hold og så tage det med ind i online og spille mod andre eller hvordan gøre i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Så vandt jeg også Mesterskabet i 1. Division. Så der ikke mere at komme efter der. Så må jeg spille nogle online cups  Vinder man en guldpakke af det  ?
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Jeps fik 8000 mønter og en guld pakke.. Vandt sidste kamp 3-2 og sluttede på 22 point og 21 var kravet for mesterskabet. Så var godt den sidste gik hjem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Niveauet variere meget når der kun er 5 divisioner.. I 1. division kan jeg blive kørt over af et hold som har 70 i chemestry, men jeg i 2. division kør alt over...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Findes der et positionskort fra VWB->VM ?
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Findes der et positionskort fra VWB->VM ?
nej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Ved ikke om i andre er klar over det men når man trykker på L2 i spurt og slipper den igen, mens man laver side bevægelser, kan man lave nogle sindsyge dribleturer med sine hurtige spillere. Dani Alves laver Messi-Getafe løb hele tiden  Det kræver ikke så meget øvelser faktisk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Ved ikke om i andre er klar over det men når man trykker på L2 i spurt og slipper den igen, mens man laver side bevægelser, kan man lave nogle sindsyge dribleturer med sine hurtige spillere. Dani Alves laver Messi-Getafe løb hele tiden  Det kræver ikke så meget øvelser faktisk  Messi-Getafe løb? Barca slang lyder godt nok fedt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Messi-Getafe løb? Barca slang lyder godt nok fedt.
Om du kan lide det eller ej, så er jeg glad for at du forstår det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Desværre, har faktisk ingen anelse om hvad du hentydede til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Er det så nu, man skal købe pakker?
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|