|
Kagemexx
|
|
Du må lige linke det, når du engang er færdig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle48
|
|
Du må lige linke det, når du engang er færdig!  Det skal jeg nok gøre! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Dem der spiller 3-4-2-1 får aldrig problemer med at finde guldkort med den da
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Fuck hvor er jeg træt af at lukke mål ind fordi der kommer en bold i feltet og så styre jeg af en eller anden grund den forkerte spiller, og så står hele mit forsvar bare og glor... eller lange bolde hvor min forsvarsspiller lige pludselig stopper op!
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Jeg kender ikke til det problem og jeg har det på Skifter spiller: Bolde i luften 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
taber man ligemeget hvornår man går ud af kampen? Hvad hvis det er lige i starten og man kan se det lagger helt vildt?
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Fuck hvor er jeg træt af at lukke mål ind fordi der kommer en bold i feltet og så styre jeg af en eller anden grund den forkerte spiller, og så står hele mit forsvar bare og glor... eller lange bolde hvor min forsvarsspiller lige pludselig stopper op!
Kender det godt, synes ikke den skifter spiller som, da jeg spillede 12'eren. Skal lige have kigget på mine indstillinger i morgen!
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Alle mine spillere har foretrukken opstilling som 4-3-1-2 og de spiller hvor de gerne vil, hvad mere kan jeg gøre for at få en holdånd på over 76?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Av har lige købt Neymar for 115,000 - så der brazzer hold snart 
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Alle mine spillere har foretrukken opstilling som 4-3-1-2 og de spiller hvor de gerne vil, hvad mere kan jeg gøre for at få en holdånd på over 76??  Samme land eller liga?
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Ved I om man Får man flere træneropgaver? Klarede dem i går men der kommer ikke nogen flere på min.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
taber man ligemeget hvornår man går ud af kampen? Hvad hvis det er lige i starten og man kan se det lagger helt vildt?
I 12'eren kunne man frit leave inden der var gået 5 minutter. Jeg kunne forestille mig at det også er sådan i det nye.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
I 12'eren kunne man frit leave inden der var gået 5 minutter. Jeg kunne forestille mig at det også er sådan i det nye.
Dette gælder IKKE i UT  Du mister coins (dem du vil få hvis du fuldførte kampen) og kontrakter på spillerne. + du får nederlag og den der US-modifikator (eller hvad det nu hedder??) bliver gjort dårlig så du ikke få så mange coins i dine kommende kampe. Mit hold indtil videre; http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cdyXk4xJnHuQh:ps3Måske jeg skulle have fat i Wallyson/Pato istedet for Welliton.. ved ikke helt endnu. mangler coins lige pt :p
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Sep 2012, 11:12 af hansen03 »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Har i også oplevet at efter en online sæsoner kamp at i får 0 coins. Det er lige sket for mig og jeg er ret træt af det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|