|
Sarold
|
|
Kan kun tilhænge mig at det bliver fedt at få en frisk start, syntes det er så fedt at bygge hold op  Og det er sku rart de har fået rette i trade så det er svære for idioter at snyde andre, ved godt de gjorde det allerede i FIFA 12
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Husk nu, jeg mener at det er på tirsdag at den nye FiFA 13 Demo kommer 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
I det nye FIFA 13 UT tror jeg vil bygge mit hold op omkring en 4231 formation, har i de sidste sæsoner svoret til 433, elsker mit fløj spil og det kan jeg jo godt beholde i den formation, og det ender jo nok med at mit hold vil bestå af spillere fra brasilen som det altid gør, men kunne også faldt til at lave et bestående af spillere fra PL!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Diego Lopez 87 eller casilias 89?? (:
Jeg ville personligt vælge den målmand der passer ind til hvilke CB forsvars spillere du har
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Nogen der ved hvornår FUT 13 web app'en kommer??
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Nicklas-Hansi
|
|
Jeg ville personligt vælge den målmand der passer ind til hvilke CB forsvars spillere du har Pepe 86 og Pique  forslag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Jeg ved ikke helt hvad for en formation jeg skal køre med i det nye.. Har snart prøvet at spille med alle formationerne, og de er alle nice, på hver deres måde... Tror dog det bliver en 4-2-2-2 eller en 4-4-2 Og så skal der helt sikkert laves et PL hold... Måske også et brasser hold  Kunne godt tænke mig at få et hold ala' Balotelli Torres Aguero Van Persie Milner Gerrard Enrique Agger Kompany Johnson Reina Det ville være lækkert til en 4-2-2-2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldfck
|
|
Hvilket hold vil i prøve jer af med først, når FUT 13 bliver åbnet  ? Jeg vil gerne prøve at bygge et Superliga hold op. Har et hold nu med superligaspillere, og de powner for vildt !
|
|
|
|
|
|
PSN: Guldfck
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg skrev tidligere at jeg ville lave et Brazil hold, meeen nu tror jeg det bliver noget Italiensk, og det bliver med Juventus Kit og et hold med Sampdoria Kit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Pepe 86 og Pique  forslag?  casilias 89
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Nogen der ved hvornår man kan downloade Fifa 13 demoen på Playstaion Store PS3 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Demoen til PS3 vil udkomme mellem 22:00 og 03:00
Til det nye UT: Some new features have also been added to the Ultimate team mode which in this year's edition will not only include rare players but others as well, players can purchase coins for FUT from the XP they earn during online/offline games and a head to head mode for offline/online games has also been added to the mix.
Synes det lyder spændende, men det kan jo også blive et flop...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|