|
Jonaspetersen93
|
|
Er der nogle der ved hvordan man åbner sine forudbestilningspak ker? Det er jo den første nu.. :-)
jeg fandt mine under butik også mine pakker tror jeg det hedder
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
jeg fandt mine under butik også mine pakker tror jeg det hedder
Jeg har ikke nogle mine pakker? Jeg har kun: Bronze, sølv, guld og særlige pakker? Er det meningen der skal være en fane ved siden af dem med Mine Pakker? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har ikke nogle mine pakker? Jeg har kun: Bronze, sølv, guld og særlige pakker? Er det meningen der skal være en fane ved siden af dem med Mine Pakker?  Jeg har hellere ikke fået mine endnu  De kommer nok først senere
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg har hellere ikke fået mine endnu  De kommer nok først senere Ja først kl. 1 dansk tid skal i nok regne med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ja først kl. 1 dansk tid skal i nok regne med  Nåååe ja klart
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har fået mine 4 pakker, ikke noget vidre i dem desværre.. Har ellers købt Lucas fra Sao Paulo, slap af han er god, lille og god teknik, hurtig og løber i hullerne !! Kan afbefales
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Har fået mine 4 pakker, ikke noget vidre i dem desværre.. Har ellers købt Lucas fra Sao Paulo, slap af han er god, lille og god teknik, hurtig og løber i hullerne !! Kan afbefales
på den liste kan vi også tilføje aqua(et eller andet langt navn) god billig angriber han er Sølv men har i nogle kampe været guld værd også Daniel Van Buyten genial forsvarspiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
på den liste kan vi også tilføje aqua(et eller andet langt navn) god billig angriber han er Sølv men har i nogle kampe været guld værd også Daniel Van Buyten genial forsvarspiller
OKi nice, jeg har nu Neymar, og han er vild !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
OKi nice, jeg har nu Neymar, og han er vild !!!
hvor meget måtte du af med for ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Jeg har stadig et problem med at blive disconnected efter hver kamp, og tabe på den konto. Lige nu førte jeg 4-0, og blev disconnected efter et frispark. Fuck det er irriterende. Er der nogen der ved om EA er ved at rette det?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
hvor meget måtte du af med for ham?
Jeg gav 47,000 + jeg måtte lave ham om fra C til Ang, så ca 50.000 i det hele 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har stadig et problem med at blive disconnected efter hver kamp, og tabe på den konto. Lige nu førte jeg 4-0, og blev disconnected efter et frispark. Fuck det er irriterende. Er der nogen der ved om EA er ved at rette det?
Der er mange der har problemer med det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Der er mange der har problemer med det  Ved du om de er ved at rette det?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ved du om de er ved at rette det?
Ved ikke noget desværre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
hvordan kan i allerede have 50.000+ til Neymar osv??? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|