|
bøvle
|
|
Køb en manager  Hvorfor købe en manager ??  Hvilken forskel gør en manager helt præcis ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Kan i andre hellere ikke komme på EA Server ? 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Er de nu fuldstændig nede igen ??
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Hvorfor købe en manager ??  Hvilken forskel gør en manager helt præcis ? Han giver dig et boost i chemistry hvis han har samme formation du spiller med  Han giver også et ekstra boost hvis han kommer fra samme land som nogle af dine spillere i din startopstilling.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Er det ikke den samme kode du bruget til at logge på PSN ?  Jo, men jeg har sat den til automatisk til at logge på når jeg tænder min Playstation, og nu har jeg glemt den.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jo, men jeg har sat den til automatisk til at logge på når jeg tænder min Playstation, og nu har jeg glemt den.
Det kan vi da ikke hjælpe dig med min ven, den skal du jo helst huske selv 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Det var mere fordi at deres 'forgot password' support er nede lige pt. og måske kendte i en anden måde at få sit password på  Jeg havde ellers glædet mig til at købe guldpakker 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ved du hvad Hulk koster i en MH udgave? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det var mere fordi at deres 'forgot password' support er nede lige pt. og måske kendte i en anden måde at få sit password på  Jeg havde ellers glædet mig til at købe guldpakker  Tror det er oppe og køre igen ,prøven gang til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Undskyld.. Det er ikke for at jeg altid skal være negativ over for dig eller sådan noget  Men, du har simpelthen lavet et helt barca hold? +Neymar?? Hvorfor pokker spiller du ikke bare Head to head season så  ? Det er da ikke sjovt at lave et barca hold i UT Men self. Folk skal da lave de hold de vil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ved du hvad Hulk koster i en MH udgave?  I HM udgave mener du vel  Han ligger imellem 55.000- 70.000 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Det var da dyrt  Tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Undskyld.. Det er ikke for at jeg altid skal være negativ over for dig eller sådan noget  Men, du har simpelthen lavet et helt barca hold? +Neymar?? Hvorfor pokker spiller du ikke bare Head to head season så  ? Det er da ikke sjovt at lave et barca hold i UT Men self. Folk skal da lave de hold de vil  Det er ok, det er da ikke negativt at ha en mening  Jeg har lavet det fordi min søn er vild Barca Fan og han ville gerne have jeg lavet det, nu har jeg også Hulk på holdet også, men igen vi har vel hvert vores måde at sætte vores hold sammen på, jeg mangler Messi som en lille detalje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|