|
PhilipFlink
|
|
Det er ok, det er da ikke negativt at ha en mening  Jeg har lavet det fordi min søn er vild Barca Fan og han ville gerne have jeg lavet det, nu har jeg også Hulk på holdet også, men igen vi har vel hvert vores måde at sætte vores hold sammen på, jeg mangler Messi som en lille detalje  Med Messi gør du det jo så også bare til 100% Barca 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Sarold  Hvor meget kan: Fernandinho 3-5-2 - 5 kontrakter sælges for? Wallyson 4-3-1-2 - 29 kontrakter Ganso 4-3-2-1 12 kontrakter Nene 3-4-3 2 kontrakter Siden du ser ud til at have styr på priserne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Med Messi gør du det jo så også bare til 100% Barca  Ikke helt mangler en enkelt spillere mere  Men nu har jeg samlet det sammen jeg lovede min søn pånær Messi, ham har jeg ikke råd til endnu  Nu vil jeg lave det mere stærkt, men Thiago Silva i CB Og måske David Silva som backup på midten 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Sarold  Hvor meget kan: Fernandinho 3-5-2 - 5 kontrakter sælges for? Wallyson 4-3-1-2 - 29 kontrakter Ganso 4-3-2-1 12 kontrakter Nene 3-4-3 2 kontrakter Jeg har ikke styr på priserne, jeg søger jo bare i trade, so malle andre kan gøre , selv dig !  Siden du ser ud til at have styr på priserne 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Der står siden er nede!
Kan jeg godt læse  Ved i om en FUT online kamp, tæller for en normal kamp? - Hvor man kan klare udfordringer, og opnå trophies? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Så er næsten hele mit FC Barcelona hold sat til salg igen, det var sjovt at bygge op  tror jeg vil lave et kombi Brazil/Portugal hold nu! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philipo
|
|
Nogen der kan komme ind på UT web app'en lige nu??
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Så er næsten hele mit FC Barcelona hold sat til salg igen, det var sjovt at bygge op  tror jeg vil lave et kombi Brazil/Portugal hold nu!  Er det ikke træls at bruge så lang tid på holdet, og så sætte det til salg inden det er færdigt og inden du har spillet med det?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Er det ikke træls at bruge så lang tid på holdet, og så sætte det til salg inden det er færdigt og inden du har spillet med det?
Jeg kan alligevel ikke spille med det, og nej jeg hygger mig med det, går sygemeldt så har ikke så meget af lave 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Hvordan tjener i hurtigst penge?? har hele Dortmund's hold lige pt, så der er god kemi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Fik lige IF Higuain i en pakke - bestemt ikke dårligt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Fik lige IF Higuain i en pakke - bestemt ikke dårligt!  Tillykke, og du fik da også Villa for lidt siden.. har desværre ikke fået succes endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Ja, det går ikke alt for dårligt for mig mht. pakker! ;-) Fik også lige IF Ochoa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|