home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1251133 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: FIFA 11/12 Ultimate team
« Svar #2175: 09 Okt 2011, 20:41 »

Man kan godt spille offensiv fodbold med den formation uden af sparke bolden væk og spille på to hurtige angribere.. Smiley 5 mand i def er okay. Kom ind i kampen. Ikke alle er lige så gooooooooooooooode som dig Wink

Nej det er alle ikke, derfor bliver de nød til at smide 5 mand ned i forsvaret Smiley

Det er den største fallit erklæring i FIFA, at spille med 5 i forsvaret Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #2176: 09 Okt 2011, 20:41 »

Den helt rigtige indstilling. lol

Stop nu, man viser ikke en skid andet end man kan sparke væk og leve på to hurtige angribere. Er det fedt? Slet slet ikke.

Jeg fatter slet ikke man kan bakke op på den måde at spille på både i FIFA og i virkeligheden. Det er ufatteligt folk kan bakke op omkring den måde at spille på. Istedet for at pakke sig, så lær dog at spil? Det gør det jo sindsyg meget sjovere, da man virkelig kan have håneretten fremfor at vinde på en sølle kontra og alle ved jo at det er så pisse ufortjent.

Defensivt fodbold hvor man står godt på banen, og virkelig sætter modstanderen skakmat, kan for mange være nøjagtigt lige så fedt, som at spille 68848343 afleveringer, lave 7 finter, og trillet bolden over stregen..

Det er det som gør fifa og fodbold fedt.. At der findes så mange måder at anskue det på.. Det er måske fedest at spille sådan i DIN verden.. Men jeg kan ikke se hva du får ud af at pege fingre af andres måde at spille fifa på..

Vi kan jo ikke alle være lige gode, og hvis man føler man har mest sikkerhed ved at spille 5-3-2 el, så skal man da gøre det frem for at hoppe med på bølgen og spille fodbold med hovedet under armen..

I øvrigt kan man sagtens dominere med 5 forsvarer.. Jeg har brugt den formation til tider, og ender alligevel med at have mest ballpossesion og flest skud.. 5-2-1-2 er jo bare tal.. Det handler lige så meget om måde du vælger at spille det på Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #2177: 09 Okt 2011, 20:41 »

Man kan godt spille offensiv fodbold med den formation uden af sparke bolden væk og spille på to hurtige angribere.. Smiley Kom ind i kampen. Ikke alle er lige så gooooooooooooooode som dig Wink

Jeg vil nu ikke sige jeg er noget særlig, vil bare påpege hvor klamt 5 i forsvaret er.

Forresten til alle jer som er med i projektet smadre fodbolden, i kan selve lave opstillinger så i kan have endnu flere i forsvaret.

verdenskrig
Manager

« Svar #2178: 09 Okt 2011, 20:42 »

Nej det er alle ikke, derfor bliver de nød til at smide 5 mand ned i forsvaret Smiley

Jeg skulle mene at jeg er rigtig god til fifa.. Og har stadig spillet med 5 i forsvaret af og til, specielt i perioder hvor tingene ikke er gået min vej.. Gør det mig til en dårligere spiller, at jeg har fornuften med i spillet Huh

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #2179: 09 Okt 2011, 20:43 »

Vi kan jo ikke alle være lige gode, og hvis man føler man har mest sikkerhed ved at spille 5-3-2

Bum, du siger det selv Smiley 5 i forsvaret er til noobs, tak .. Det var alt vi ville have frem Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #2180: 09 Okt 2011, 20:43 »

Defensivt fodbold hvor man står godt på banen, og virkelig sætter modstanderen skakmat, kan for mange være nøjagtigt lige så fedt, som at spille 68848343 afleveringer, lave 7 finter, og trillet bolden over stregen..

Det er det som gør fifa og fodbold fedt.. At der findes så mange måder at anskue det på.. Det er måske fedest at spille sådan i DIN verden.. Men jeg kan ikke se hva du får ud af at pege fingre af andres måde at spille fifa på..

Vi kan jo ikke alle være lige gode, og hvis man føler man har mest sikkerhed ved at spille 5-3-2 el, så skal man da gøre det frem for at hoppe med på bølgen og spille fodbold med hovedet under armen..

I øvrigt kan man sagtens dominere med 5 forsvarer.. Jeg har brugt den formation til tider, og ender alligevel med at have mest ballpossesion og flest skud.. 5-2-1-2 er jo bare tal.. Det handler lige så meget om måde du vælger at spille det på Smiley

Verdenskrig, nu ved jeg jo du har et ganske fint nivaeu i FIFA.

Du har spillet meget online osv. du skal ikke fortælle mig at størstedelen af dem som spiller med 5 i forsvaret IKKE spiller som jeg har beskrevet.

asj89
Gæst

« Svar #2181: 09 Okt 2011, 20:44 »

Helt enig.

Det er den største fallit erklæring i FIFA, at spille med 5 i forsvaret Smiley
Man behøver jo ikke at være dårlig for at bruge formationen, men der er nogle som bliver mere effektive af den, og i min bog er effektivitet det vigtigste. Og som verdenskrig påpeger, kan godt forsvarsspil også være underholdende.

PhilipFlink
Manager

« Svar #2182: 09 Okt 2011, 20:45 »

Forresten til alle jer som er med i projektet smadre fodbolden, i kan selve lave opstillinger så i kan have endnu flere i forsvaret.

hahaha, det benytter de sig nok også af Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #2183: 09 Okt 2011, 20:45 »

Bum, du siger det selv Smiley 5 i forsvaret er til noobs, tak .. Det var alt vi ville have frem Smiley

Hvis du læser hva du selv vil så ja  Grin.. Jeg skriver at det kan være en mulighed for folk som ikke er så gode.. Men jeg har selv brugt den af og til, og har prøvet flere gange at få mesterlige stryg af folk i fifa med den opstilling.. Gør det mig, eller dem til noobs?

Synes det er sødt i har så store problemer med hvordan andre spiller.. I må virkelig have haft nogle bittre oplevelser i online kampe  crazy

Cool

asj89
Gæst

« Svar #2184: 09 Okt 2011, 20:47 »

Synes det er sødt i har så store problemer med hvordan andre spiller.. I må virkelig have haft nogle bittre oplevelser i online kampe  crazy
Kunne ikke have sagt det bedre selv. Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #2185: 09 Okt 2011, 20:47 »

Verdenskrig, nu ved jeg jo du har et ganske fint nivaeu i FIFA.

Du har spillet meget online osv. du skal ikke fortælle mig at størstedelen af dem som spiller med 5 i forsvaret IKKE spiller som jeg har beskrevet.

Det gør størstedelen måske.. Det er faktisk sjældent jeg støder på en opstilling, og når jeg endelig gør, så gennemhuller jeg som regel modstanderen alligevel da jeg ved hvordan sådan en ged skal barberes Peace..

Med andre ord.. Spiller mit eget spil, frem for at sidde og blive pigesur over muggen over andre Wink

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #2186: 09 Okt 2011, 20:50 »

Kunne ikke have sagt det bedre selv. Grin

Hvor brun er din tunge PT ?

Det gør størstedelen måske.. Det er faktisk sjældent jeg støder på en opstilling, og når jeg endelig gør, så gennemhuller jeg som regel modstanderen alligevel da jeg ved hvordan sådan en ged skal barberes Peace..

Med andre ord.. Spiller mit eget spil, frem for at sidde og blive pigesur over muggen over andre Wink

Det er jo klart, for som du selv skriver, så er dem der spiller med 5 i forsvaret dem der har svært ved det.. Og det er jo endnu mere klamt, når en som dig, som sagtens kan finde ud af at spille FIFA.. ( tror vi har spillet nogen gange Smiley ) Begynder at bruge den.. Og i sær i UT kan du udnytte det.. Spil med de stærkeste bagved.. lad os sige VIdic, Terry og Samba .. Cole og Sagna på backs.. Du stiller dig Ultra def også har du, tja Agbonlahor og IF Bent oppe foran, med Walcott osv på kanterne, også kan du lukke alt af.. Og det ved ALLE, også mig og Hansen..

Men hvad gør vi? Vi spiller vores eget spil, fordi vi ved at det er pis hamrende gay at spille med sådan en opstilling Opstemt? og længere er den bare ikke ...
« Seneste Redigering: 09 Okt 2011, 20:54 af Flink14 » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #2187: 09 Okt 2011, 20:50 »

Pigesur, rolig nu. Du er hvis sidens mest pigesure person.

Du må sige din mening, så må vi satme os!

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #2188: 09 Okt 2011, 20:50 »

+1.

Hver person har hver deres spillemåde og hver deres mening om hvordan Fifa skal spilles..

Lukkes den ikke bare her så?

Eller skal den køres ud over kanten?

HansenLFC
Gæst

« Svar #2189: 09 Okt 2011, 20:52 »

+1.

Hver mand, hver spillemåde, hver mening..

Lukkes den ikke bare her så?

Eller skal den køres ud over kanten?

Det synes jeg, så kan projek smadre fodbold prøve noget nyt. De kører jo bare stikning indover midten i en klamt kontra normalt.

Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010