|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Omkring 350-400k i max beløb  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Drop Biabiany i 1'eren og smid Palacio ind der. Han er et dyr!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Drop Biabiany i 1'eren og smid Palacio ind der. Han er et dyr!
Den var heller ikke dum 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Han vil vel kun have 7 i chem så? Biabiany virker vel fordi han er fransk og serie A?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Han vil vel kun have 7 i chem så? Biabiany virker vel fordi han er fransk og serie A?
Tror mere det er Nasri der vil få 7 i chem. Som du kan se ved Neymar klarer han sig med 2 gule og en rød, hvilket også er det Palacio vil få = 9. EDIT: både Palacio og Nasri vil få 7
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Feb 2013, 22:47 af MoneyGang »
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Tror mere det er Nasri der vil få 7 i chem. Som du kan se ved Neymar klarer han sig med 2 gule og en rød, hvilket også er det Palacio vil få = 9.
EDIT: både Palacio og Nasri vil få 7
Syntes også jeg havde prøvet på lidt andre end Biabiany, selv om jeg nu syntes han er lækker nok til den pris 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slindj93
|
|
Bale og Cazorla kommer vel på TOTW igen, igen 
|
|
|
|
|
|
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4 Vinder af pokalen: 3 (5 finaler) Vinder af CHL: 2 Balance (økonomi): 4,48 mia. Anslået klubværdi: 12,06 mia. Klubrangliste: Nr. 2 Stadionkapacitet: 102.980 Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Bale og Cazorla kommer vel på TOTW igen, igen  Alt andet ville være tyveri  Og sidder lidt og håber vi får en SIF til Rafael!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Tak for buddene!  Jeg ville elske at prøve serie A lidt indeover, men Biabiany har ikke rigtig noget udover sin fart tror jeg, så holder mig nok til Ben arfa!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Anbefal en ideel alene angriber til at stå i spidsen for mit 433 hold  Higuain IF er desværre ikke den rigtige løsning for mig. Han søger for langt tilbage i banen og laver ingen dybdeløb!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Kan da vist kun blive Falcao?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Anbefal en ideel alene angriber til at stå i spidsen for mit 433 hold  Higuain IF er desværre ikke den rigtige løsning for mig. Han søger for langt tilbage i banen og laver ingen dybdeløb! Hvordan ser dit hold ud, så man kan udelukke alternativer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Anbefal en ideel alene angriber til at stå i spidsen for mit 433 hold  Higuain IF er desværre ikke den rigtige løsning for mig. Han søger for langt tilbage i banen og laver ingen dybdeløb! Martins er vild, har både spillet med Rubin udgaven og de to i Levante og han smadrer modstanderne hver gang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|