|
Alfster
|
|
Jeg napper Manchester United
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jeg napper Manchester United
Sådan - 14 to go... Håber de selv ser det. Orker sgu næsten ikke at skrive PB'er
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Nu skal jeg ikke kunne sige for de andre, men personligt gætter jeg næppe før på lørdag, vil helst have helt styr på skadessituationer og lignende.
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weareBIF
Lilleputspiller
|
|
Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Chelsea
Du valgte Chelsea i første runde, så dem kan du ikke vælge igen 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Jeg snupper Arsenal. Vel en pligtsejr til dem på hjemmebane.
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jeg snupper Arsenal. Vel en pligtsejr til dem på hjemmebane.
Ja, det må man gå ud fra. Sammen med Man utd, så er de vel rundens store favoritter. Dog spillede de begge uafgjort mod hhv Wigan og Birmingham i første indbyrdes opgør 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Du er godt nok blevet en kende utålmodig  Jeg tager et lidt risky bud og siger Everton.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Du er godt nok blevet en kende utålmodig  Jeg tager et lidt risky bud og siger Everton. Ville såmænd bare sende reminderen idag, så folk havde chance for at se den, før det var for sent  Du kan jo altid ændre dit svar indtil 13.40 imorgen. Hvis nu du synes det er for risky 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Tror faktisk jeg vil gøre lige præcis det, og sige Arsenal i stedet. Der kommer masser af andre chancer for klubber der spiller hjemme mod West Ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Tager Arsenal igen 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Tager Arsenal igen  Kan du ikke  man skal vælge et nyt hold hele tiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Argh min fejl. Læste reglerne, men det var for et stykke tid siden, så havde glemt det... Siger Man United 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|