home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |32| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: |32| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)  (Læst 33641 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |17| Riazor Blues.
« Svar #60: 12 Feb 2011, 20:49 »


Jeg har ikke læst din blog igennem vil jeg indrømme, derfor vil jeg ikke lige komme ind på det "skriftlige"Smiley

Jeg kiggede lige side 4 igennem, og synes det er en utrolig flot opsætning af billeder, og tekst mm.
Det ser ud til at du bruger rigtig lang tid på at lave det, & det giver mig lyst til at læse din blog, når sådan noget er iorden Smiley

Kunne læse nogen skrev at nogen af dine billeder af utydelig. Så for at få top karakter må du lige gøre dem bedre Wink
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |17| Riazor Blues.
« Svar #61: 12 Feb 2011, 20:55 »

Jeg har ikke læst din blog igennem vil jeg indrømme, derfor vil jeg ikke lige komme ind på det "skriftlige"Smiley

Jeg kiggede lige side 4 igennem, og synes det er en utrolig flot opsætning af billeder, og tekst mm.
Det ser ud til at du bruger rigtig lang tid på at lave det, & det giver mig lyst til at læse din blog, når sådan noget er iorden Smiley

Kunne læse nogen skrev at nogen af dine billeder af utydelig. Så for at få top karakter må du lige gøre dem bedre Wink

Jeg takker!.
Men hensyn til mine billeder, så leder jeg og leder efter af finde rigtig gode billeder i top kvalitet, men det er nu svært. Jeg tjekker det ene Deportivo forum efter det andet, men jeg støder aldrig på noget som er i hel fantastisk kvalitet.
Jeg håber dog jeg har lidt hel med mig nu hvor jeg skal styre en ny klub Smiley
Logged

FCK

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |18| Hvad skal der blive af Leonardo? (tidl. Riazor Blues)
« Svar #62: 12 Feb 2011, 21:03 »

hehe, nogen gange har det vel også noget med at du skal gøre billederne mindre, selvom de er i god kvalitet som store billeder Smiley?

har et sted jeg bruger til sådan noget, hvor du kan - Lave rammer udenom billeder(kan jeg godt lide), lave dem i den str. du gerne vil have dem osv..

www.online-image-editor.com ...

Måske den kan bruges. Ved heller ikke om det er det. Smiley
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |18| Hvad skal der blive af Leonardo? (tidl. Riazor Blues)
« Svar #63: 12 Feb 2011, 21:04 »

hehe, nogen gange har det vel også noget med at du skal gøre billederne mindre, selvom de er i god kvalitet som store billeder Smiley?

har et sted jeg bruger til sådan noget, hvor du kan - Lave rammer udenom billeder(kan jeg godt lide), lave dem i den str. du gerne vil have dem osv..

www.online-image-editor.com ...

Måske den kan bruges. Ved heller ikke om det er det. Smiley

Jeg bruger skam den side til næsten alle mine billeder, men det hjælper ikke helt på kvalitet Smiley
Logged

FCK

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |18| Hvad skal der blive af Leonardo? (tidl. Riazor Blues)
« Svar #64: 12 Feb 2011, 21:07 »

haha - så hjalp det sku ikke ret meget det jeg skrev Wink

Men håber du finder ud af det Smiley!
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |18| Hvad skal der blive af Leonardo? (tidl. Riazor Blues)
« Svar #65: 12 Feb 2011, 22:24 »

19.November 2011
Ny klub - Ny start
De seneste dage har der været mange bud efter Leonardo, han har dog i sidste ende valgt Roma som hans nye arbejdsgiver.




Info om Klubben:
Fuldenavn: Associazione Sportiva Roma
By: Rom, Italien
Stadion: Stadio Olimpico (plads til 73.000)
Grundlagt: 1927
Ærkerivaler: Lazio
Anfører: Francesco Totti
Viceanfører: Daniele De Rossi












Efter fyrringen i Deportivo har Leonardo vadet i tilbud. Først var det Xerez som var ude med et bud, men her takkede Leonardo pænt nejtak. Derefter var det Racing som var på banen, men også her takkede Leonardo nej. Efter en uges tid hvor diverse mindre hold havde sendt bud efter Leonardo, skete der endelig noget. Pludselig tikkede tre store bud ind, først var det Sevilla som tilbød en kontrakt på to år, men en løn på 420.000 danske kroner pr. måned. Næste bud kom fra Valencia, deres tilbud lød på en fem år lang kontrakt, og med en månedsløn på 760.000 - altså næsten det dobbelte af hvad Sevilla tilbød. Sidste bud kom fra Roma, de tilbød Leonardo en aftale på fire år, med en månedsløn på 530.000. Leonardo valgte det sidste tilbud, og dagen efter blev han præsenteret som ny manager i Roma.

Denne sæson har indtil videre været en stor nedtur for Roma. Klubben har slet ikke levet op til forventningerne, og pt. ligger klubben nummer 18. Det betyder af Leonardos opgave i denne sæson er at holde klubben væk fra nedrykning. Roma er dog med i Europa League. Her er de i gruppe med, franske PSG, tyske Koln og polske Wisla. Roma ligger nummer ét i gruppen, hvor der er spillet fire kampe, som har givet Roma otte point. Så som det ser ud lige nu er Europa League Leonardos eneste mulighed for af vinde noget i denne sæson. På pressemødet fortalte Leonardo at han er dybt skuffet over ledelsen i Deportivo, men han håber klubben det bedste.

« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 17:01 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |19| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #66: 13 Feb 2011, 00:22 »

19.November 2011
Trupgennemgang - November 2011
Med stjerner som, De Rossi, Totti, og Vucinic har Roma en rigtig stærk trup, dog er det snart tid til et generationsskifte.
 
Målmænd:
1. Bogdan Lobont
27. Julio Sergio*
32. Doni

Forsvar:
2. Cincinho
4. Juan*
5. Phillippe Mexes*
17. John Arne Riise*
18. Carlos Diogo*
26. Miguel Britos
29. Nicolas Burdisso
86. Alessandro Rosi

Midtbane:
7. David Pizarro*
10. Daniele De Rossi*
11. Rodrigo Taddei*
12. Francesco Totti*
13. Andrea Bertolacci
19. Julio Baptista
20. Simone Perrotta
21. Marco D'Alessandro
30. Fabio Simplicio
33. Matteo Brighi
35. Yohan Mollo
94. Jeremy Menez*

Angreb:
8. Adriano
9. Mirko Vucinic*
89. Stefano Okaka




Roma har en solid trup, hvilket gør man undre sig over deres placering i ligaen. Giampiero Ventura, som har stået i spidsen for Roma det sidste år, valgte af stille op i en 4-2-3-1, med tre centrale offensive midtbanespillere. Det er næsten den samme opstilling Leonardo har valgt. Han har dog bare valgt af sætte to af de offensive midtbanespillere ud på kanterne.

Roma råder over hele tre gode målmænd. Først og fremmest er der brasilianske Julio Sergio, som de seneste sæsoner har været første målmand for hovedstadsklubben. Det bliver han også under Leonardo. Målmand nummer to er også brasilianer, hans navn er Doni, og før i tiden var hans Roma's førstevalg, sådan er det dog ikke mere. Doni er dog andetvalg. Den sidste er Rumænske Lobont, som har hele 74 landskampe på cv'et. Leonardo ville dog forsøge at komme af med Lobont pga. hans høje løn.

I forsvaret  har Roma bla. den stærke franskmand Phillippe Mexes, som de sidste otte sæsoner har været fast mand hos Roma. Ved siden af ham bliver det entet, brasilianske Juan eller argentinske Nicolas Burdisso som skal spille. En af dem bliver formentligt også solgt til januar. Roma har også Miguel Britos, som skal agere back-up. Britos blev hentet til Roma i denne sæson, hvor han kom fra Bolonga. På venstreback pladsen bliver det den tidligere Liverpool spiller John Arne Riise der skal være med fra start. Som reserve her er Aleandro Rosi, som dog er højrebenet. På højrebacken bliver der tæt kamp mellem Carlos Diogo, og Cincinho, det bliver dog Diogo som i første omgang skal være førstevalg, også Rosi er til rådighed her.

På midtbanen, kan vi starte på de to defensive pladser, her er Daniele De Rossi sikret en plads, men hvem der skal spille pladsen ved siden af ham, er dog ikke sikkert endu. I første omgang bliver det David Pizarro, mens Brighi, Simplicio, Simone Perrotta og unge Bertolacci alle må kæmpe med om pladsen. På pladsen bag angriberen finder vi legenden Francesco Totti. Totti er dog aldrene og derfor skal Roma ud og lede efter en ny spiller som kan gå ind og tage over for Totti. På højrekanten finder vi Rodrigo Taddei. Her har Roma dog ingen back-up's som er højrekant, men både Jeremy Menez, og Yohan Mollo, kan dække positionen. På venstrekanten, ser tingene anderledes ud, her har Roma fire spillere til af kæmpe om den ene plads. Første priotet er Jeremy Menez, mens Baptispa, Yohan Mollo, og D'Alessandro alle skal vise deres værd på trænningsbanen, hvis de ville spille kampe. Det kunne dog godt tænkes at der ville blive solgt ud på positionen.

I toppen finder vi to spillere der skal kæmpe om den ene plads. Valget står mellem Adriano, og Mirko Vucinic. Leonardo vælger dog Vucinic som førstepriotet, mens Adriano, som de seneste dage har brokket sig over klubben, må nøjes med en plads på bænken. Hvis Roma skulle stille op i en opstilling med to angribere, ville valget nok falde på Vucnic og Totti. Som reserve er der også talentet, Stefano Okaka, som dog ikke rigtig har vist sit talent endu. I denne sæson er det indtil vidre blevet til seks ligamål for Vucinic, mens det ikke er lykkeds Adriano at score.


 

*Tak til Jyden for topbanneret til denne update.*
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 05:11 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #67: 13 Feb 2011, 01:27 »

Imorgen kommer der et par updates Wink

Godnat.
Logged

FCK

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: |20| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #68: 13 Feb 2011, 09:00 »

Det fungerer ikke med skriftfarven i sidste update.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #69: 13 Feb 2011, 16:19 »

Det fungerer ikke med skriftfarven i sidste update.

Det er vel det orange du tænker på?
Logged

FCK

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |20| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #70: 13 Feb 2011, 16:20 »

Behold det hvidt Nicolaj Wink Det andet er ikke særlig behageligt for øjnene at fokuserer på i for lang tid Wink
Logged


Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |20| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #71: 13 Feb 2011, 16:21 »

God update, måske en lidt mere neutral farve? Havde lidt små problemer med at læse det.  Thumbs Up
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #72: 13 Feb 2011, 16:24 »

Behold det hvidt Nicolaj Wink Det andet er ikke særlig behageligt for øjnene at fokuserer på i for lang tid Wink

God update, måske en lidt mere neutral farve? Havde lidt små problemer med at læse det. Thumbs Up

Jeg har valgt en mørkere orange, som ikke går lige i øjene Smiley
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 17:02 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #73: 13 Feb 2011, 20:42 »

1. Januar 2012
Er Leonardo Romas redningsmand?
Efter ansættelsen af Leonardo ser tingene pludselig lysere ud i Roma.
Elleve point er det blevet til efter de første fem kampe.










Det er 41 dage siden at Roma kunne præsentere Leonardo, som der nye manager. Leonardo har fået Roma væk fra en truet nedrykning, og nu ligger klubben på en 14' plads. Leonardo har givet nye spillere chancen, hvilket har resulteret i positive overraskelser. En af dem som har fået chancen er, Adriano. Før Leonardos ankost havde Adriano kun fået tre kampe, hvilket resulteret i han også var utilfreds. Nu har Adriano fået otte kampe i samtlige tuneringer, og det har ført til fem mål, dog kun ét i ligaen. En anden der også har fundet formen frem er lejesvenden, Yohan Mollo. Mollo blev hentet til Roma på en lejeaftale i sommers under Ranieri, men da Ranieri blev fyret før sæsonen skulle igang, blev Mollo soteret fra af Ventura, men nu hvor Leonardo er kommet til klubben, har han givet chancen til Mollo, og han har sprulet af selvtillid. Det har resulteret i to mål og fire oplæg. Leonardo har også hentet rutineret Simone Perrotta op på førsteholdet. Perrotta havde slet ikke fået chancen under Ventura, trods han spillede 28 kampe sidste sæson. 

Leonardos første ligakamp skulle spilles ude mod Catania. Sidste sæson overrasket Catania alt og alle da de sluttede på andenpladsen i Serie A. I denne sæson er det også gået Catania udemærket, de lå før kampen på en sjette plads. Det blev en meget lige kamp. Roma spillerne havde svært ved at finde hinanden og specielt en spiller som Julio Baptista, kunne slet ikke finde fodfæstet. Kampen endte 0-0, hvilket var fortjent nok. Næste ligakamp var hjemme på Stadio Olimpic mod Bari. Normalt når Roma spiller hjemme plejer der gerne at være rigtig god stemning, men knap 25.000 mennesker var mødt op. Leonardo valgte at give både Mollo, og Brighi chancen fra start, begge spillere har næsten ikke fået noget spilletid i denne sæson. Det skulle vise sig at være en fantastisk beslutning fra Leonardos side, for efter 22 minutteres spil kan Brighi hamre bolden i kassen. Det bliver endu bedre da Yohan Mollo, som fik sin første kamp fra start gør det til 2-0. Bari for reduceret til sidst, men Roma vinder en vigtig kamp mod nedrykning. Det var Romas første sejr i fem kampe, hvilket kunne mærkes på tilskurene.
 
Næste modstander som skulle møde Leonardos tropper var Cagliari, de lå også med i kampen om nedrykning, så hvis Leonardo kunne få en sejr ville det være perfekt. Vucinic var blevet skadet op til dagenes kamp, så Adriano fik chancen fra start. Det blev dog en forfærdelig start for Roma, da Juan's tilbagelægning fejler, og Agostini kan let bringe Cagliari foran. I anden halveg lever Adriano lige pludselig op, og først spiller han på fremragene vis, Totti i dybden, og Totti kan score sit første mål. Derefter tager Adriano sagen i egen hånd, og score sejrsmålet til 2-1. Næste kamp er mod Lecce, igen en modstander som kæmper med i den mindre sjove ende af tabellen. Vucinic er stadig skadet, så igen er Adriano med fra start. Igen kommer Roma bagud, da Mexes begår straffe. Det eksekvere Chevanton sikkert, og 1-0 til Lecce. Mexes udligner dog på et fantastisk hovedstød, og i det 88' minut, kan indskiftet Okaka sætte Roma på sejrskurs. Kampen ender 2-1, og endu en sejr til Roma. Sidste kamp skal spilles mod Palermo. Palermo ligger på en flot anden plads, og med stjerner som, Pastore, Abel Hernandez og Miccoli, som alle tre udgør en farlig offensiv. Det bliver dog en lige kamp, og efter af være bagud to gange, får Roma det ene point. Det er Yohan Mollo, som sikre Roma pointet da han udligner i det 87' minut. Forinden havde Juan scoret Romas første mål, mens Pastore og Barcinovic havde scoret for Palermo.

I Europa League skulle Roma bare bruge ét point imod PSG, hvis de ville vidre fra gruppespillet. Derfor blev det en spændene kamp i Frankrig, som endte 2-2. Det gik ellers som smurt for Roma der var foran 2-0 på mål af Brighi og Adriano, men et dumt selvmål af Menez satte PSG tilbage i kampen, og Cincinho taber hovedt i overtiden og begår straffe, som Bodmer kan sætte ind. Det ene point betyder dog at Roma er vidre, selvom Leonardo havde håbet på sejr. Næste modstander var polske Wisla Krakow. De kunne med en sejr sikre sig andenpladsen i gruppen, og med den mulighed satsede de alt hvad der kunne satse mod Romas reserver. Det blev også til en sikker Roma sejr på 4-1. Målene blev scoret af, Okaka, Taddei, og Adriano som kviterede med to. Så skulle der trækkes lod til 16-delsfinalerne, og her skal Roma en tur til England, hvor Fulham venter. En lodtrækning Leonardo var godt tilfreds med. Hvis Roma går vidre, skal de enten en tur til Tyrkiet eller Spanien, hvor vinderen af kampen mellem Galatasaray og Hercules venter.


Kampe i Serie A:
- Catania - Roma, 0-0
Roma - Bari, 2-1
Cagliari - Roma, 1-2
Roma - Lecce, 2-1
- Palermo - Roma, 2-2

Kampe i Europa League:
- PSG - Roma, 2-2
Roma - Wisla, 4-1







« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 20:56 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| Associazione Sportiva Roma (tidl. Riazor Blues)
« Svar #74: 13 Feb 2011, 22:16 »

Der kommer ikke flere updates for idag, men imorgen skal jeg nok finde tid til af skrive et par stykker Smiley
Logged

FCK

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010