home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1030 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Any More Bad News
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Any More Bad News  (Læst 21468 gange)
Zulue
Manager

Sv: Any More Bad News
« Svar #60: 17 Jan 2011, 22:48 »

Manchester City 0 – 1 Olympique Lyon
Juventus 0 – 2 Manchester City
Helsingborg 1 – 3 Manchester City
Manchester City 6 – 0
Olympique Lyon 1 – 4 Manchester City
Manchester City 2 – 0 Juventus

De første seks kampe – alle inddelt i det såkaldte gruppespil – udviklede sig efter mit hoved efter en svær start. Vi fik trukket franske Lyon, Den Gamle Dame og samt Helsingborg – de nye i det fine selskab – en lodtrækning, jeg ikke helt var tilfreds med, men det tte var, hvad jeg kunne forvente med en seedning som 2’er.
Lyon startede med at slå os på eget græs, og her blev jeg en anelse nervøs for, at det skulle gå galt – især med tanke på, at vi skulle til Torino og møde Juventus. Juventus var holdet, der sidste år slog os ud af EURO Cuppen, og heldigvis for det. Mine spillere var helt i det røde felt, og selvom vi kom fra et nederlag, formåede vi at vinde sentationelt 0-2 på Delle Alpi. Vi fortsatte herefter med to sejre over de grønne svenskere klædt i rødt fra Helsingborg – blandt andet med en 6-0 afklapsning hjemme i Manchester. Tevez startede målfesten med fire mål, inden Hazard og Sanchez med et enkelt mål hver var med til at give vores gæster æg.
Og på trods af, at vi i første kamp havde været mere end gæstfrie mod vores overnattende fra det franske, så lod vi dem ingen chance få i returkampen. 1-4 lød sejren på, og selvom henholdsvis Hugo Lloris og Fabio Coentrao begge lavede selvmål, ja så var sejren mere end fortjent. Juventus blev slået med 2-0 i Manchester, og dermed var vi klart videre på en førsteplads.

Wolfsburg 2 – 1 Manchester City
Manchester City 3 – 1 Wolfsburg

Til disse to kampe er der ikke så meget andet at sige, end at de var kyniske og vi var elendige foran kassen. Selvom vi gik videre, var det med røven i vandskorpen, og selvom kvartfinalen nu var en realitet, så var jeg ikke tilfreds. Balotelli blev nok engang min redningsmand med et mål i det 82. minut.

Manchester City 4 - 1 Chelsea
Chelsea 1 – 1 Manchester City

I kvartfinalen blev vi parret med landsmændene fra Chelsea – som vi i ligaen allerede havde distanceret rigeligt til, at de ikke længere var en trussel for mesterskabet. Chelsea havde altså maksimal fokus på disse to kampe, og det hele startede da også fantastisk for London-mandskabet, der på City of Manchester Stadium kom foran 0-1 efter 8 minutter ved Demba Ba. Herefter knaldede Kolarov et frispark ind bag Cech, inden Hazard gjorde det til 2-1 lige inden pausen. Efter pausen så de blå mænd dog ud til at have fået lukket mig ned, men bedst som klokken rundede 70 minutter dukkede nyindskiftede Khouma Babacar op og gjorde det til 3-1, og minsandten om selvsamme Babacar ikke kunne bringe mit hold på 4-1 inde i overtiden. Dette gjorde returkampen forholdsvist ligegyldig, men denne blev sikkert kørt i hus.

Manchester City 2 – 0 Marseille
Marseille 0 – 1 Manchester City

Som de fleste nok allerede har læst sig til, er det lykkedes mig at spille mit hold i finalen. Kolarov og Hulk scorede i hjemmekampen, og vi formåede at holde Marseille fra at score i England. Da Nicolas Otamendi kort inde i anden halvleg satte hovedet på et Henrique-indlæg, var der ikke meget at gøre for vores franske banemænd.

19.5.2012
 BAYERN MUNCHEN ? - ? MANCHESTER CITY

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 17 Jan 2011, 23:21 »

Imponerende statistik Zulue, rigtig flot præstation - og tillykke med finalepladsen!

vondracek
Gæst

« Svar #62: 18 Jan 2011, 17:52 »

Virkelig, virkelig lækkert det, du har gang i dér!

Tillykke med finalepladsen - og hold da helt op hvor det også kører derudaf i ligaen. Kan kun afslutte denne kommentar med på forhånd at sige tillykke med månedens blog ;-)

Chakana
Manager

« Svar #63: 18 Jan 2011, 18:09 »

Flot og dejlig enkel blog. Havde slet ikke læst blogs fra FM11, men du formåede at fange min opmærksomhed. Super arbejde - glæder mig til at læse hvordan det gik i finalen. :-)

Arsenal Football Club

Zulue
Manager

« Svar #64: 18 Jan 2011, 18:59 »


   Manchester City 2 – 0 Middlesbrough
   Wigan 1 – 1 Manchester City
   Stoke 0 – 1 Manchester City
   Manchester City 1 – 1 Newcastle
   Aston Villa 1 – 2 Manchester City
   Manchester City 2 – 0 Fulham
   Bolton 3 – 2 Manchester City

68’ har altid været det tal, alle os City-tilhængere har fået tyret i hovedet gang på gang, når vi nærmede os et mesterskab. Ikke siden 68’, det forbandede år, har lillebror i Manchester, huserende på City of Manchester Staduim formået at vinde ligaen, verdens mest berygtede liga, verdens bedste liga – Premier League. I år, for første gang i 44 år har det lykkede os – mig – dem at tage titlen hjem. Det har været en fantastisk rejse, der startede for mindre end to år siden. Det var ikke lang tid, jeg skulle bruge på at blive suveræne mestre, og det var samtidig ikke lang tid, jeg skulle bruge på at få opbygget, ikke blot verdens bedste hold på papiret, men også verdens bedst sammenspillede hold. Dette har i sandhed været en helt fantastisk indgang, alle spillere har haft til projektet om at sikre Manchester City storhed. Om vi så måtte blive det mest hadede hold i verden. Ingen kan lide en købeklub. Men det er fordi, alle er bange for at tabe.

Og selvom jeg spillede med reserver – for at holde alle klar til de afgørende kampe i Champions League – de sidste 3 kampe, ja så formåede disse spillere også at gøre sig flot bemærket. I kampen mod Aston Villa scorede Milner og Adebayor et mål hver – og dette gentog de i hjemmekampen mod Fulham. Ærgerligt må jeg slutte sæsonen af med et nederlag til Bolton, men mine spillere kæmpede flot, og jeg var ikke rasende i omklædningsrummet bagefter.

Men med et mesterskab kommer også tvivlen. Det kan godt være, at jeg er i besiddelse af verdens bedste hold – men hvor er udfordringen? Jeg startede med et hold af nyindkøbte spillere, der ikke kendte hinandends løbemønstre – nu har jeg et endnu bedre hold, der kender hinandens blik med øjnene. Det er skræmmende, men det er også kedeligt. Jeg lukker absolut ikke døren for en udfordring udenlands. Jeg har tidligere på sæsonen afslået tilbud fra magiske Chelsea, men dette var ikke godt nok. Hvorfor ikke?

De spiller ikke Champions League-finale om en uge.

MANCHESTER CITY 91 POINT
ARSENAL 75 POINT
TOTTENHAM 74 POINT
LIVERPOOL 74 POINT
MANCHESTER UNITED 74 POINT
CHELSEA 72 POINT
SUNDERLAND 62 POINT
EVERTON 52 POINT

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 18 Jan 2011, 19:38 »

Som altid, fantastisk update! Smiley

Hala Madrid!

Zulue
Manager

« Svar #66: 18 Jan 2011, 23:08 »

Hej alle sammen og mange tak for alle de fine kommentarer. Jeg glæder mig til at kunne fortælle om min færd i finalen - lad os krydse fingre for det bedste. :-)

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 19 Jan 2011, 06:26 »

En rigtig flot blog du har kørende, som jeg her en onsdag morgen, flankeret af kaffe og en portion havregryn, kan sidde og nyde. KIU Wink

Zulue
Manager

« Svar #68: 19 Jan 2011, 18:45 »

Haha V-4-E - en fornøjelse, at jeg kan hjælpe til underholdningen selv på en tidlig tidlig onsdag morgen. Jeg smider en opdatering senere i dag, så må vi se, om du kan læse den i morgen tidlig. ;-)

vondracek
Gæst

« Svar #69: 19 Jan 2011, 18:57 »

Tillykke med mesterskabet! Det ville være Weltklasse, hvis du ydermere sikrede dig Champions League-trofæet :-)

Zulue
Manager

« Svar #70: 20 Jan 2011, 20:49 »

Joe Hart
Zabaleta – Thiago Silva – Otamendi – Kolarov
Toure
Paulo Henrique
Sanchez               -              Hazard
Hulk – Tevez

M’Bolhi
Lahm – Demichelis – Breno – Badstuber
Behrami – Schweinsteiger – Kroos – Ribery
Müller – Olic

Med opstillingerne på plads, var der altså lagt i kakkelovnen til en klassiker – i hvert fald for min klub – af de helt store. Første gang nogensinde i noget, der minder om en finale, folk vil snakke om i mange år ud i fremtiden, og så med sådan et hold. Jeg har samlet mig en trup, der på godt og ondt kan slå alle hold i verden; og lodtrækningen til Champions League-finalen har ikke været så slem, som jeg frygtede. Bayern Munchen er et verdensklassehold, men holdet stillede op med mange svaghedstegn. M’Bolhi fra Algeriet i syd-tyskernes mål har på ingen måde klassen til at stå i en Champions League-finale. Især ikke, når kollegaen i den anden ende er min talentfulde engelske keeper, Joe Hart.

At Bayern udover det stillede op med Breno i midterforsvaret ved siden af langsomme, men knaldbrutale Martin Demichelis ser jeg også som en svaghed. Jeg ville have foretrukket Badstuber centralt – men denne er valgt på venstreback. Altså et forsvar, hvor Lahm har sine styrker mest defensivt og Badstuber er bedst centralt. Behrami er desuden klasser under, hvad jeg stiller med offensivt, men udover dette har tyskerne en skræmmende offensiv, jeg ikke må spøge med. Jeg selv har i fraværet af Micah Richards valgt stabile Zabaleta, mens også Toure stiller op på den defensive.

Kampen startede i et hæsblæsende tempo, men efter 10 minutter ændrede jeg – lidt vovet – min indstilling fra ’standard’ til ’kontrollér’. Og det var netop, hvad jeg gjorde resten af halvlegen. Efter 20 minutter havde Henrique sendt Sanchez af sted 2 gange, men den tidligere Udinese-spiller viste en lille smule nerver. Det gjorde Hulk da ikke, da der var spillet 34 minutter. Stukket i dybden af Hazard, rundede han 2 mænd og spillede en helt fri Sanchez foran målet. 1-0.

Og så gik det stærkt. Ni minutter efter åbningsmålet, brød Hulk igen igennem, og denne gang viste han sig ikke som assistkonge, men brasilianeren ville også selv på tavlen. 2-0 efter 43 minutter, og kampen syntes lukket her.
Lukket blev den i hvert fald efter 46 minutter – 1 minut inde i anden halvleg – hvor Carlos Tevez, kaptajnen fik lov at lægge sidste hånd på værket. At tyskerne så fik lov at reducere med 3 minutter tilbage gjorde ingening.
Min pligt er gjort i Manchester City. Jeg har vundet ligaen. Jeg har vundet Champions League.

MANCHESTER CITY 3 – 1 BAYERN MUCHEN

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 20 Jan 2011, 20:54 »

Tillykke med sejren. Smiley

Hala Madrid!

Zulue
Manager

« Svar #72: 20 Jan 2011, 23:50 »

Mange tak! :-) Håber i glæder jer til den nye sæson.

Zulue
Manager

« Svar #73: 25 Jan 2011, 18:56 »

Jeg vil springe over alt det unødvendige og give jer de første ti kampe – og indkøb i én og samme opdatering. Dette gør jeg simpelthen for at skære lidt ned på det ligegyldige udenomssnak.
Jeg gjorde i transfervinduet klart, at jeg havde tænkt mig at genvinde både mesterskabet og Champions League, men i denne sæson også tilføre noget så lækkert som pokalen til mit trofæskab. Derfor skulle jeg bruge spillets aller bedste spillere, og selv om jeg havde godt at arbejde med, vil jeg ikke ligefrem kalde mine indkøb for svækkelser.

→ Jack Wilshere, Arsenal
→ Arjan Hoek, Real Madrid
→ Cesar Azpilicueta, Olympique Marseille
→ Yann M’Vila, Stade Rennais
→ Cristian Zapata, Udinese

Ud røg spillere som Kolo Toure, Emmanuel Adebayor og Thiago – som jeg havde hentet sæson inden på en fri transfer. Thiago blev solgt til den nette pris af 125 millioner kroner, hvilket jeg altså vil kalde en okay fortjeneste, i forhold til at jeg udelukkende havde ham på bænken. Thiago blev nemlig sur over, at jeg havde købt Jack Wilshere til klubben, og forståeligt nok. For den lette venstrebenede englænder går uden tvivl over Thiago i hierarkiet, hvorfor Thiago havde bedst af skiftet. Ellers røg også Cristian Zapata fra Udinese ind, ligesom Yann M’Vila kom til. Af helt unge spillere har jeg hentet den hollandske boksspiller Arjan Hoek i Real Madrid – en regen – som er blandt spillets bedste unge spillere.

Manchester City 6 – 0 Hull
West Ham 0 – 5 Manchester City
Manchester City 3 – 0 Stoke
Sunderland 4 – 4 Manchester City
Manchester City 3 – 0 Birmingham
Bolton 1 – 5 Manchester City
Manchester City 2 – 2 Liverpool
West Bromich 0 – 4 Manchester City
Manchester 3 – 0 Leicester
Tottenham 1 – 2 Manchester City

Som det kan ses, har vi altså endnu ikke lidt noget nederlag i ligaen. Vi er ubesejrede og styrer i den grad mod mesterskabet. Det hele startede med lyn og torden, og efter de tre første kampe havde vi maksimumpoint og en målscore på 14-0 efter at have banket Hull, West Ham og Stoke. Derefter gik det lidt ned mod Sunderland i en målrig kamp og udover den uafgjorte kamp til Liverpool, der hjemme endte skuffende 2-2, har vi taget maksimumpoint. Vi har 26 point lige pt., og hvis det fortsætter sådan her, så går vi efter en ubesejret sæson. Lige nu gælder det om at holde alle spillere på 100 procent så ofte som muligt, og derfor for alle spillere rigeligt med spilletid.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 25 Jan 2011, 21:32 »

Godt sprog og som altid et helt fantastisk layout. Jeg havde dog håbet du ville skifte væk. Nu har du vundet alt med City, og så er det begrænset, hvor interessant det hold ellers er. Ikke den største udfordring. Men jeg læser med. Smiley

former zoesuckins

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010