home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1005 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Any More Bad News
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Any More Bad News  (Læst 21467 gange)
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

Sv: Any More Bad News
« Svar #15: 04 Jan 2011, 21:52 »

Har lige opdaget og fået læst din blog Zulue, og jeg syntes det er god læsning. Elsker dit design med de store topbannerbilleder og så City logoet i bunden. Syntes dog at resultaterne og den grønne i dem i den sidste update, irriterer mig lidt. Skriftligt matcher det designet, da det også lækkert. Følger helt sikker :-)

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #16: 04 Jan 2011, 22:25 »

Super nice at du er tilbage med en blog Zulue Smiley
Synes dine store topbanners er fede, og det er din opsætning skam også.
Jeg følger med her Wink

Zulue
Manager

« Svar #17: 04 Jan 2011, 22:59 »

Hey! Tak for de fine kommentarer - er glad for, at I kan lide det. Håber på en opdatering i aften, men ellers må det blive i morgen. :-)

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 04 Jan 2011, 23:08 »

ok Smiley

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Zulue
Manager

« Svar #19: 05 Jan 2011, 19:38 »

Det europæiske eventyr – del 1

Vores kamp for at vinde EURO League, den gamle UEFA Cup er det største og egentlig eneste reelle mål i denne sæson. Jeg vil selvfølgelig satse alt på, at jeg samtidig kvalificerer mig til Champions League næste år, men man ved aldrig, og jeg skal sørge for, at få så mange penge skrabet sammen som overhovedet muligt – og det er især europæisk, de penge findes.
Den aller første runde, vi var med i, 4. kvalifikationsrunde, trak det danske hold Brøndby, som selvfølgelig sikkert blev sendt ud af Europa inden gruppespillet, som de danske hold har for vane at gøre lidt for ofte; 5-2 var de samlede cifre, og dette var blot en brøkdel af, hvad jeg kunne – og burde – have vundet samlet med.

I gruppespillet blev der trukket lod, og vi var i andet seedningslag – fra første seedningslag kom Atletico Madrid, fra tredje kom ukrainske Mentalist, inden vi også blev parret med de meget ukendte underdogs fra Cypern, Omonia. Dette var ikke den sværeste gruppe at ryge ind i, men jeg havde på forhånd undgået Atletico Madrid.

Manchester City 2 – 0 Mentalist
Atletico Madrid 0 – 0 Manchester City
Omonoia 0 – 3 Manchester City
Manchester City 5 – 0 Omonoia
Mentalist 1 – 3 Manchester City
Manchester City 3 – 0 Atletico Madrid

I løbet af dette flotte gruppespil fra vores side, var der flere gange, hvor mine spillere sendte tilskuerene på City of Manchester Stadium i ekstase. Den første kamp hjemme mod Mentalist blev sikkert vundet 2-0 på mål af Carlos Tevez og Mario Balotelli, men også ude mod Atletico – bestemt ikke en let kamp – gjorde vi en fantastisk figur og fik 0-0. Resten af kampene blev vundet med en målscorer på 14-1, hvilket man jo må sige er ganske udmærket. I returen mod Atletico kom den nye forsvarsspiller Alessandro Gamberini på tavlen, inden Mario Balotelli sluttede gruppespillet af med at score sit hhv. Syvende og ottende mål på blot seks kampe. Imponerende, og Mario ligner en super konkurrence til Carlos Tevez på toppen af mit hold, og jeg må overveje, om jeg skal stille op med 2 angribere, når jeg nu har tre angribere i super form.

17.2.2011 Leverkusen – Manchester City
24.2.2011 Manchester City - Leverkusen

Zone 43
Manager

« Svar #20: 05 Jan 2011, 22:03 »

Jeg er helt tosset med de billeder der, ellers kan man ikke sige om bloggen. Klasse som altid. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vondracek
Gæst

« Svar #21: 05 Jan 2011, 22:05 »

Her er man selv så småt begyndt at vende tilbage - og så ser man minsandten lige en gammel kendinge, som stadig er aktiv! Og det ser ud til at du har formået at holde formen ved lige. Lækkert grafik og indhold, som vi jo kender det fra de gode gamle dage.

Pøj pøj med projektet! ;-)

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #22: 05 Jan 2011, 22:56 »

Her er man selv så småt begyndt at vende tilbage - og så ser man minsandten lige en gammel kendinge, som stadig er aktiv! Og det ser ud til at du har formået at holde formen ved lige. Lækkert grafik og indhold, som vi jo kender det fra de gode gamle dage.

Pøj pøj med projektet! ;-)

Kunne ikke sige det bedre selv. Det eneste skulle da lige være jeg måske nærmere er på vej ud, end ind. Så længe der bliver leveret blogs på dette niveau, er jeg dog nød til at klikke mig her ind og læse med. Smukt, som altid!

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zulue
Manager

« Svar #23: 05 Jan 2011, 23:22 »

Hej I tre! Tusinde tak for de lækre kommentarer, det giver en rigtig god lyst til at fortsætte! Jeg håber, at jeg kan blive ved med at levere, hvad I kan lide og gider at læse :-)

Zulue
Manager

« Svar #24: 06 Jan 2011, 18:55 »

I en tid, hvor vi havde spillet de seneste tovl kampe uden at tabe, skulle jeg fra den tyvende kamp i Premier League i min første sæson i klubben forsøge at udvide denne rekord. Den første kamp, runde 21., blev et opgør på udebane i Wigan, og allerede fra kampens start satte vi os på kontrollen. Føringen lod på 3-0 ved pausen, men Wigan fik reduceret, inden Adebayor med sit
Wigan (U) 4-2
Birmingham (U) 5-1
Fulham (H) 0-1
Sunderland (U) 3-0
Liverpool (U) 3-2
West Brom (H) 3-0
Tottenham (H) 2-3
Wolves (U) 1-1
Blackburn (H) 1-0
Bolton (U) 3-1
andet mål i kampen kunne udbygge stimen til 13 kampe og sikre os 3 point med 4-2 sejren. Denne blev også udbygget til 14, da Birmingham i egen hule blev smadret sønder og sammen og fik en rungende lussing på hele 5-1 – mit hold så ud til at være i fremragende form, og ikke blot skabte vi mange chancer, men selv uden Carlos Tevez scorede vi masser af mål.

Men så stoppede stimen pludseligt. På hjemmebane havde vi vundet 9 kampe ud af 9 mulige, men nu skulle stimen få en overraskende slutning; hvem skulle have troet at upåagtede Fulham skulle stoppe vores fremragende hjemmebanestatistik? Det kan sagtens være, at jeg ikke fik motiveret mit hold ordentligt til at gå ud af yde hele varen, og jeg tager selvfølgelig dette nederlag på mine skuldre, men samtidig kan jeg godt tillade mig at være utilfreds med mit angreb, der skabte 4 åbne chancer mod Fulhams 1 – og så blev savnet af Tevez pludselig ret stort.

Vi fik dog rejst os ude mod Sunderland og vandt sikkert 3-0, og dette viste sig at være super vitalt – i næste kamp var der topopgør. Liverpool på andenpladsen mos os, The Citizens på tredjepladsen; jeg forventede helt sikkert ikke andet end et enkelt point, men med Carlos Tevez tilbage, gjorde vi det først til 1-0, inden Liverpool udlignede. På 4 minutter gjorde Tevez det så til 2-1, inden Kompany steg øverst på et hjørnespark og stangede ekstase direkte ind i blodet på de medrejsende tilskuere siddende på Anfield Road. 3 sindssygt vigtige point, og samtidig smutter vi forbi Liverpool i kampen om at blive mestre – det ser ud til, at Arsene Wenger bliver mester med sit Arsenalhold for første gang siden 2005, men hvem ved – nu ligger vi nummer 2 igen, og hvis førstepladsen er mulig, så skruer vi ikke ned for tempoet.

Zulue
Manager

« Svar #25: 06 Jan 2011, 21:26 »

Til en lille fortælling om de to cups – den ene større end den anden. Jeg brugte de to cups, de første kampe i turneringen i hvert fald til at spille med stærkeste hold. På den måde kunne jeg sikre mig en storsejr, og på den måde kunne jeg sikre mig en rigtig rigtig fin moral i truppen. Det er sindssygt vitalt, at moralen er god, og så overlever jeg nok, at mine spillere bliver en anelse mere trætte. Jeg har selvfølgelig roteret og skiftet, så ingen spillere blev for trætte.

LIGACUP
3. RUNDE Stevenage 0 – 2 Manchester City
4. RUNDE Manchester City 1 – 0 Leicester
KVARTFINALE Manchester City 3 – 0 Nottm Forrest
SEMIFINALE  1 Stoke 0 – 4 Manchester City
SEMIFINALE  2 Manchester City 2 – 2 Stoke
FINALE Sunderland 1 – 2 Manchester City

Som I kan se, gik vi hele vejen i Liga Cuppen, lillebror til FA Cuppen. Dette synes jeg dog ikke skal tage noget fra mine spillere, som spillede en rigtig flot turnering. Ingen af de hold vi mødte sparede spillere, og selvom hold som Stevenage og Leicester ikke ligefrem klinger i ørerne som hold, der spiller fodbold på højt internationalt niveau, ja så skal man slet ikke tage noget fra, at jeg slog Stoke med 4 – 0 – samme cifre, som jeg tabte til dem først i sæsonen – på Britannia Stadium.
I finalen gjorde Adebayor det efter 17 minutter til 1-0, inden Balotelli slukkede Sunderlands forventninger til den første titel i mange år med sin scoring efter 35 minutter til 2-0. Selvom Richardson reducerede kort efter, havde vi ingen problemer med at køre sejren sikkert hjem. Balotelli blev Man Of the Match.

FA CUP
3. RUNDE Reading 2 – 6 Manchester City
4. RUNDE Sunderland 1 – 2 Manchester City
5. RUNDE Manchester City 4 – 1 Fulham
6. RUNDE Manchester City 4 – 2 Bolton
SEMIFINALE Tottenham 2 – 1 Manchester City

Min deltagelse i FA Cuppen startede med bulder og brag, da vi rejste til Reading for at udkæmpe første slag i kampen om den eftertragtede pokal – med to mål af Tevez og Adebayor, plus et enkelt af Michael Johnson, sæsonens eneste for hans vedkommende og et mål til sidst af Balotelli udgjorde vores fine start. Dette blev fulgt op med en 2-1 sejr over Sunderland – et resultat, vi næsten kendte inden kampen startede.
Så fik også Bolton og Fulham også noget at tænke over, da vi med 8 mål i 2 kampe sendte de to klubber i hvidt langt ud af turneringen, men det var da også sidste hold i hvidt, vi fik lov at sende ud. For da Tottenham blev trukket op af bowlen til semifinalerne, fandt vi samtidig vores stopklods. Ærgerligt, men en fin indsats, vi leverede, selvom jeg håbede på, at vi kunne gå hele vejen.

Zulue
Manager

« Svar #26: 06 Jan 2011, 23:17 »

Jeg håber, at I har nydt aftenens to opdateringer - hvor af jeg selv synes, at kvaliteten har været helt i top; især er jeg rigtig tilfreds med den nederste opdatering om pokalturneringerne i England, som jeg synes grafisk er blandt det bedste, jeg har leveret.

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 06 Jan 2011, 23:19 »

dejligt Peace

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #28: 06 Jan 2011, 23:23 »

Rigtig god blog du har gang i Smiley. Som du selv siger, er grafikken rigtig god og meget enkel.
Dine updates er også tilpas lange.
KIU !

Zulue
Manager

« Svar #29: 08 Jan 2011, 19:30 »

Tak for feedback alle sammnen. :-) Jeg smider en opdatering i morgen.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010