home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1162 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Manchester City - Vejen til succes
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manchester City - Vejen til succes  (Læst 2758 gange)
Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manchester City - Vejen til succes
« : 02 Jan 2011, 16:39 »

[img][/img]



Da jeg i julegave fik FM 11, var missionen klar: Jeg skulle starte et spil og få et hold til succes.

Jeg vil lige starte med at sige at jeg er ny på dette område, så i skal ikke forvente at layout, beskrivelser osv. er alt for godt!

I et par år har jeg fuldt Manchester City tæt, og kigget på deres udvikling. Klubben er blevet mere og mere betydningsfuld for engelsk fodbold, og har udviklet sig massivt fodboldmæssigt de seneste par år. I mange år, har Manchester City brølet op, omkring deres store ambitioner og om at de i år satser på at vinde mesterskabet.

I mange år, har dette lydt fra Manchester City. Og de har da også haft et par sæsoner, hvor de kæmpede om top placeringer, men hvor de har manglet det sidste, for virkelig at være med til at spille om mesterskabet. De seneste par år er de dog kommet tættere og tættere på. Blandt andet pga. nogle fornuftige og meget spændene indkøb.

Som manager for holdet vil jeg gøre mit for at dette hold får noget succes. Jeg er stærkt opsat på at føre dette hold til bedre tider
Velkommen til min blog om Manchester City - Vejen til succes
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #1: 02 Jan 2011, 18:05 »

Roberto Mancini ud, Pablo Müller ind!

På trods af nogle udmærket resultater for Manchester City, har Manchester City bestyrelsen idag overraskende udtalt at de har valgt at fyre manager "Roberto Mancini". Fyringen er kommet som et chok for en masse, men bestyrelsen forklarer at de kun gjorde det, fordi det var det bedste for klubben. Ifølge en masse kilder, kommer denne fyring på grund af uenighed omkring transerbudgettet.

Bare et par timer efter, at Manchester City udtalte dette, står de klar med den nye og uerfarne manager: Pablo Müller.
Pablo Müller kom glad ind til pressen og forklarede hvor lykkelig han var for at få det job. Viderehen forklarede han om sine holdninger omkring tingene og at alle skulle have en chance for at bevise deres værd.

Jeg vil være involveret!
Jeg vil være ivolveret i alt det tiden tillader, forklarede en meget opsat Pablo Müller. "Mit hold skal tro på mig, for jeg tror på dem, både som person og også på banen".
Pablo Müller fik en masse spørgsmål omkring hans holdning til klubbens budget, og forklarede hans store tilfredshed med transfer budgettet: "Fint budget, det er hvad jeg skal bruge. Det er godt nok til at købe de allerbedste" udtalte en meget glad og tilfreds Manchester City manager.
Nu er spørgsmålet bare om denne satsning giver pote, det vil snart vise sig?
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #2: 02 Jan 2011, 18:14 »

Lyder meget spændende, men du siger du lige har fået fm 11 i julegave, så går ud fra dette er en blog fra fm 11, men du har altså posted det i tråden for blog fra fm 2010 Smiley
Logged

ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #3: 02 Jan 2011, 18:44 »

Lyder meget spændende, men du siger du lige har fået fm 11 i julegave, så går ud fra dette er en blog fra fm 11, men du har altså posted det i tråden for blog fra fm 2010 Smiley
HEHE Opstemt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #4: 02 Jan 2011, 19:16 »

Xzeptfreak skal jeg rykke din blog til FM 11 forummet Smiley ?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #5: 03 Jan 2011, 15:18 »

Det må du gerne, jeg troede faktisk at den var der:) Hehe
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #6: 03 Jan 2011, 15:18 »

Hvordan kan jeg egentlig sætte billeder ind i bloggen!:)
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #7: 03 Jan 2011, 16:04 »

Ikke langt fra succes, til fiasko!

Efter et par hårde kampe, mod blandt andet Barcelona, kan City nu melde sig klar til sæsonstart!
Sæson optakten har været meget bølgende, med nogle gode og mindre gode resultater. Men Manager Pablo Müller holder hovedet koldt, og glæder sig meget til den første kamp i sæsonen:
"Jeg føler vi er klar" Sagde en meget glad og tilfreds træner.
I de seneste par kampe, har Man City skuffet en smule, og i sidste kamp blev City nærmest ydmyget på trods af sejrer.
Ude fra banen har Pablo Müller været meget aktiv på markedet, og har allerede hentet to nye ansigter til klubben:
Aaron Lennon, da han synes han er en klassespiller, da han kan skabe chancer ud af ingenting.
Darijo Srna da han gerne vil have lidt mere bredte i forsvaret.
Det var også en meget glad og tilfreds manager, der sagde velkommen til de to nye ansigter:
"Det er mig en glæde at kunne præsentere to nye klassespillere, som jeg ser meget frem til at arbejde sammen med. Disse spillere er to jeg tror på kan redde holdet når det er nødvendigt. Det gavner holdet meget at få sådan nogle klassespillere, og det er jo godt, for vi er nødt til at vinde noget snart!
Sagde Pablo Müller til en pressekonference.
Om disse to handler bliver en succes, må vi vente og se på!
Træningskampe:
Hyde 0 - 4 Man. City
At. Baleares 0 - 3 Man. City
Cartagena 0 - 5 Man. City
Barcelona 2 - 1 Man. City
Salamanca 1 - 0 Man. City
Al - Jazeera 0 - 1 Man. City.
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #8: 04 Jan 2011, 14:04 »

Hvorfor giver i ingen kommentarer!:(
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #9: 04 Jan 2011, 14:09 »

Slap af det skal nok komme og du skal virkelig ligge blod, sved & tåre i din blog. Smiley

Btw. det ser fint ud.
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #10: 04 Jan 2011, 14:13 »

Okay, tak:). Regner med der kommer noget nyt senere idag...
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #11: 04 Jan 2011, 18:09 »

Hvis du kun skriver for at få kommentar, så skal du stoppe den her :-)

Her er en guide til det med billederne: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #12: 04 Jan 2011, 18:40 »

Det er ikke for at få kommentarer, det er bare for at i kan give mig råd omkring bloggen!:l
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #13: 04 Jan 2011, 19:40 »

God moral, skaber sejre!
Det er den gode moral, der skaber sejre. Sådan sagde manager Pablo Müller til pressen efter sin tredje sejrer på stribe i Premier League:
Vi spiller godt, og det giver selvtillid! Siger en stolt manager, efter 1-0 sejren over Birmingham. Manchester City er inde i en god stime for tiden og er allerede begyndt at tænke stort, omkring mesterskabs chancerne.
Det er ikke kun inde på banen, det går godt for Manchester City. Udenfor banen fortæller manager Pablo Müller om sit gode forhold til spillerene og om hans tro, på deres talent: Jeg har en stærk tro på mine spillere, og jeg ved at de er klar når det virkelig gælder!
Lige nu ligger Manchester City på en førsteplads, med 9 point efter 3 kampe, á point med Westham. Forventiningerne til City truppen er enorme, men det tager truppens målmand Shay Given ikke så tungt: Der er et stort pres på os, men vi spiller med en stor selvtillid, så vi har også selv store forventninger. Men vi må holde hovedet koldt! Sagde en glad og tilfreds målmand, der endnu ikke har set sig passeret i de tre første kampe!
Premierleague kampe:
[color=Green]Man. City 5 - 0 Newcastle
Man. City 2 - 0 Blackpool
Birmingham 0 - 1 Man. City.
                                             

Euro Cup: 
Man. City 4 - 0 Slovan
Slovan 1 - 1 Man. City. 
                                                                                                     
Logged

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City - Vejen til succes
« Svar #14: 11 Jan 2011, 19:50 »

Eksperter: Kan City tabe?

Efter en fantastisk sæsonstart med 9 sejre ud af 9 mulige fører Manchester City nu ligaen med 27 point, hvor den nærmeste modstander, Arsenal, er hele 4 point efter. Én af de gode grunde til den gode stime er på grund af Manchester Citys fantastiske defensiv, som kun har lukket to mål ind, og har vist sig at være den stærkeste defensiv sammen med Arsenal. Udover det har offensiven også vist lovende resultater og har scoret hele 21 mål i de 9 kampe.
Efter Manchester Citys gode sæsonstart er de blevet større og større favoritter til at vinde mesterskabet, og mange eksperter spørger nu sig selv: Kan City tabe?. Indtil videre har Manchester City kun tabt én kamp i sæsonen, nemlig i Euro Cup til det tyrkiske hold "Fenerbahce" Som City skuffede fælt mod, med noget spil der slet ikke hængte sammen og tabte 1-0. Men alligevel ligger City nummer 1 i deres gruppe hvor de har trukket følgende hold
Fenerbahce, Stabæk og Salzburg. En gruppe som City gerne skulle vinde.
Premierleague kampe:
West Brom 0 - 3 Man. City
Man. City 2 - 0 Bolton
Chelsea 1 - 2 Man. City
Man. City 4 - 1 Everton
Tottenham 0 - 1 Man. City
Man City 1 - 0 Aston Villa.


Engelsk Ligacup:
Aston Villa 0 - 1 Man.City

Euro Cup:
Man. City 2 - 1 Salzburg
Fenerbahce 1 - 0 Man. City
Stabæk 1 - 3 Man. City.

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010