home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:41:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |4| Le Zebre
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: |4| Le Zebre  (Læst 12840 gange)
Elmander9
Landsholdsspiller

Sv: Le Zebre
« Svar #15: 31 Dec 2010, 02:06 »

Det kan der ikke skrives en blog om, for vi er top nice.  Cool

Haha!  funny

BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: |1| Le Zebre
« Svar #16: 31 Dec 2010, 14:46 »

DEN STILLE 10'ER

Så var det i dag. I dag skulle han i centrum. Han forlod sit hus lidt udenfor Torino, tog sin bil, og kørte. Nøj hvor tog det lang tid. Der var trafik, og han skulle præsenteres kl. 12:00. Hvorfor ramte han aldrig de grønne lys? Han tænkte. Tænkte igen på fremmødet, velkomsten og om accepten var der. Hvorfor havde han også taget Alfa Romeoen i dag? Den var jo efterhånden gammel, og havde ikke samme power som Ferrarien. Men det andet ville også være for blærerøvsagtigt.

Endelig nåede han frem. Tiden var endda god. Han stressede bare. Formanden Andrea Agnelli præsenterede mig velkommen, og sagde jeg ikke skulle være nervøs. Jeg prøvede at lytte til ham. Men alligevel var det med masser af sommerfugle i maven, jeg gik ind til pressekonferencen. Jeg trådte ind, og folk gispede. De kendte mig. Jeg satte mig, og var klar. Klar til at præsentere mig selv. Selvom 90 % af journalister godt vidste hvem jeg var, og hvad jeg skulle.

Jeg sad i midten. Til venstre for mig sad Agnelli, og til højre holdets anfører. Alessandro Del Piero. En fantastisk spiller. Han mindede lidt om mig faktisk. Jeg gav ham hånden, og sagde pænt goddag. Han smilede, og så glad ud. Jeg kiggede rundt i rummet, og hørte kun med et halvt øre, at journalisterne småsnakkede rundt omkring. De var overrasket. Det var forståeligt. Jeg var ikke en erfaren træner, og Juventus var en stor mundfuld. Når jeg egentlig tænkte lidt over det, så var rummet lavet meget om siden jeg sidst var her. Det var meget pænere nu. Agnelli prikkede mig på skulderen, og sagde vi skulle til at i gang.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 14:49 af Jakob E » Logged

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #17: 31 Dec 2010, 14:55 »

Er det med vilje at der er en overgang fra 3. persons fortæller til 1. persons fortæller? Ellers en god update. KIU Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #18: 31 Dec 2010, 14:57 »

Er det med vilje at der er en overgang fra 3. persons fortæller til 1. persons fortæller? Ellers en god update. KIU Smiley
Godt spottet, men det er bevidst. ;-)
Jeg håber du kan lide det sådan. Mange tak, Sulo.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #19: 01 Jan 2011, 17:42 »

IL DIVIN CODINO

Hjemturen var en lettelse. Alt var gået godt, og han havde fået en fantastisk modtagelse. Ingen onde journalister, og Agnelli sagde han havde klaret det flot. Det tog lige pludselig ikke ret lang tid at komme hjem. Han kørte forbi kirken, og smilede. Han var rigtig glad. Han havde også mødt Chiellini. Den store forsvarsspiller, virkede som en utrolig sympatisk person, og han synes allerede de faldte godt i spænd. Han var nu lidt udenfor byen, og kørte ind i sit kvarter. Han stoppede foran hans hus, og slukkede bilen. Sad lige 5 minutter og tænkte. Bagefter låste han Alfa Romeoen, og gik ind.

Han ville fejre det. Han inviterede sine nærmeste venner på middag, sammen med ham og hans familie. Hans kone, Andreina Fabbri og deres børn Valentine, Mattia og Riccardo var stolte. De skulle have god italiensk mad og en god vin fra kælderen. Han glædede sig. Klokken gik, gæsterne kom, og de gik til bordet med højt humør. Det smagte rigtig godt. Pludselig ringede telefonen. Han gik over og tog den, og Alessandro var i røret. Han ville bare sige han synes, det gik godt i dag, og at han klarede det utrolig flot. Derudover så han frem til samarbejdet. Den nye træner takkede, og de fik en lille sludder. Han var utrolig glad for Alessandro ringede. Det var stort af ham. Han var trods sin legendestatus i Juventus, helt nede på jorden og ikke skyggen af arrogant. En fantastisk stor spiller.

Natten gik, og det havde været en hyggelig aften dagen før. Der var nu kun en dag til han skulle ud til spillerne og sige hej for første gang. Han havde kun mødt to af dem. To rigtig venlige spillere. Var hele truppen sådan, ville han være lykkelig. Klokken nærmere sig 10, og han sad ved bordet og læste en avis. Udenfor kom posten, med et brev. Postmanden var nysgerrig. Der var jo et Juventus-logo på brevet. Han afleverede det, og fortsatte sin rute. På postkassen stod der Baggio.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 17:47 af Jakob E » Logged

Wild Dog
Gæst

Sv: |2| Le Zebre
« Svar #20: 01 Jan 2011, 18:01 »

Spændende. Det kan vel kun være Roberto Baggio.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #21: 01 Jan 2011, 18:08 »

Spændende. Det kan vel kun være Roberto Baggio.
Det er korrekt. Men prøv at læs den sidste sætning. Så finder du også svaret. :-) Men tak skal du have.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #22: 01 Jan 2011, 18:18 »

Lidt surt at du har sat et billed af Roberto Baggio ind, inden du fortalte hvem det var. Men ellers flot Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #23: 01 Jan 2011, 18:22 »

Lidt surt at du har sat et billed af Roberto Baggio ind, inden du fortalte hvem det var. Men ellers flot Wink
Hvis du også læser den sidste sætning, afslører jeg jo netop det er Baggio.
Men mange tak, skal der også lyde til dig. ;-)

Wild Dog
Gæst

« Svar #24: 01 Jan 2011, 18:26 »

Det er korrekt. Men prøv at læs den sidste sætning. Så finder du også svaret. :-) Men tak skal du have.

Var også der jeg læste det. Vidste ikke det var ham på billedet før jeg læste det  Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #25: 01 Jan 2011, 18:29 »

Var også der jeg læste det. Vidste ikke det var ham på billedet før jeg læste det  Tunge
Når. Ja, men det er da ham på billedet. :-)

Wild Dog
Gæst

« Svar #26: 01 Jan 2011, 18:31 »

Når. Ja, men det er da ham på billedet. :-)

Kunne jeg så regne ud da jeg læste det Smiley Hehe.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #27: 01 Jan 2011, 19:02 »

Kunne jeg så regne ud da jeg læste det Smiley Hehe.
Super. Men du skal have tak for opmærksomheden. :-)

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #28: 01 Jan 2011, 20:08 »

Virkelig en lovende start på bloggen.
Jeg kan super godt lide måden du skriver det på, og måden hvorpå bloggen er bygget op.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #29: 04 Jan 2011, 20:35 »

Virkelig en lovende start på bloggen.
Jeg kan super godt lide måden du skriver det på, og måden hvorpå bloggen er bygget op.
Tusind tak, skal du have. Det er jeg rigtig glad for at høre. :-)

Der er update lige om lidt.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010