home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 968 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeres nytårsaften
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Jeres nytårsaften  (Læst 36075 gange)
Batigol
Manager

Sv: Jeres nytårsaften
« Svar #120: 30 Dec 2011, 23:51 »

Jeg skal til en fest midt ude på landet, hvor der først er spisning. Problemet er bare at jeg ikke ved noget som helst om arrangementet. Jeg ved ikke hvem der holder det, hvem der kommer, hvad vi skal have at spise, hvordan jeg skal komme derud og hvornår jeg skal være der - jeg er bare blevet bedt om at troppe op. Så der er godt styr på det. Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Yessir
Manager

« Svar #121: 31 Dec 2011, 00:05 »

Jeg skal til en fest midt ude på landet, hvor der først er spisning. Problemet er bare at jeg ikke ved noget som helst om arrangementet. Jeg ved ikke hvem der holder det, hvem der kommer, hvad vi skal have at spise, hvordan jeg skal komme derud og hvornår jeg skal være der - jeg er bare blevet bedt om at troppe op. Så der er godt styr på det. Wink

Puha, du må hellere sørge for at give adressen til en der ikke skal med. Just in case at du ikke er til at finde i det nye år..

Batigol
Manager

« Svar #122: 31 Dec 2011, 00:20 »

Puha, du må hellere sørge for at give adressen til en der ikke skal med. Just in case at du ikke er til at finde i det nye år..

Ja, det virker godt nok lidt suspekt. Men mon ikke de kommer til fornuft, hvis der er skumle bagtanker, når de ser at jeg har en frygtelig masse dejlige øl og et par gode vin med? Det plejer da i hvert fald at hjælpe på det.

Yessir
Manager

« Svar #123: 31 Dec 2011, 00:49 »

Ja, det virker godt nok lidt suspekt. Men mon ikke de kommer til fornuft, hvis der er skumle bagtanker, når de ser at jeg har en frygtelig masse dejlige øl og et par gode vin med? Det plejer da i hvert fald at hjælpe på det.

Om ikke andet har de lidt at skåle i når de sidder og fortærer ovnbagte inderlår, kogt hjerne og friturestegte fingre..  Tunge

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 31 Dec 2011, 01:03 »

Østbyen, ved Hybenvej, gør du da? :-)

Jeps, jeg bor på hybenvej...

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

-LFC-
Manager

« Svar #125: 31 Dec 2011, 01:19 »

Jeg skal sejle fuldkommen..

Skal ud og shoppe lidt tøj om formiddagen, mens alkoholindtagelsen starter vel i løbet af eftermiddag, tidlig aften, hvor jeg skal drikke et par øl med Mikkel, også kendt som Ghert! Også skal jeg nok spise noget mad med la familia, også tror jeg turen går til Vallensbæk, hvor jeg skal sige godt nytår til mine kollegaer, men det er jeg stadig lidt i tvivl med.. så går turen hjem til Valby igen, hvor jeg tager til fest med min rigtig gode veninde, også kan alt jo ellers ske derfra.. Opstemt

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #126: 31 Dec 2011, 01:22 »

En god ven kommer og spiser og så tager vi i byen. Lidt kedeligt, men sådan er det. Det skal nu nok blive sjovt alligevel, der skal bare nok indenbors. Nytårsaften er alligevel lort.

Batigol
Manager

« Svar #127: 31 Dec 2011, 01:39 »

Om ikke andet har de lidt at skåle i når de sidder og fortærer ovnbagte inderlår, kogt hjerne og friturestegte fingre..  Tunge

Ja, så længe de hygger sig! Wink

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #128: 31 Dec 2011, 01:49 »

Til fest hos en pige jeg ikke kender, fedt!
- BTW det i Viborg Opstemt

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #129: 31 Dec 2011, 01:58 »

1. Sove længe (forhåbentlig)
2. -LFC- og øl
3. Spisning med familie/venner
4. Fæzt hos ven
5. ??

Guldbrand
Blogmester

« Svar #130: 31 Dec 2011, 10:40 »

Skal tilbringe min nytårsaften i Viborg, hvor jeg sammen med min kæreste skal op og have lækkert mad ved nogle venner. Alkohol er naturligvis en del af aften, som dog mest går på hygge, fremfor druk som i de tidligere dage.

Når maden er indtaget, deres pige lagt i seng, nytårstalen hørt og klokken har slået tolv, så skal der selvfølgelig fyres lidt krudt af, inden resten af aften forsætter med hygge og alkohol.

Dida
Gæst

« Svar #131: 31 Dec 2011, 11:26 »

Min nytårsaften starter snart, hvor jeg skal ind og have købt de sidste ting til i aften. Derefter kommen en af mine gode venner ved en 16 tiden, og så går vi lige så stille i gang med et par bajer og lave mad. Vi skal nemlig stå for treretters mand til fire mennesker. Når vi alle har spist og er ved at være godt bedugget, tager vi så ud til en af mine gode veninder, som holder fest. Engang på den anden side af 00. tager vi så ind til byen og ser hvad der sker der. Det skal nok blive en sjov aften.. Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #132: 31 Dec 2011, 13:11 »

Først skal jeg være sammen med familien, hvor der skal spises god mad og spilles pakkeleg osv. Der bliver nok også drukket lidt igennem. Ved 1tiden tager jeg og et par venner indtil KBH, når vi har været derinde 1-2 timer smutter vi tilbage til Farum hvor vi skal til en fest.

FCK

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #133: 31 Dec 2011, 13:14 »

Skal som de fleste af jer andre også spise med min familie, og efter dette tager jeg så over til en af mine klassekammerater hvor der kommer en masse fra klassen og nogle andre på besøg. Der skal vi naturligvis gå amok, og hvad der så sker ved jeg ikke. Men jeg glæder mig da.

Godt nytår til jer alle herinde! :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #134: 31 Dec 2011, 14:07 »

Skal præcis det samme som Jakob E, bare ikke samme sted Wink

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010