home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Udvikling af talenter over 19 år.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udvikling af talenter over 19 år.  (Læst 1300 gange)
Robuni
Gæst
 
Udvikling af talenter over 19 år.
« : 30 Dec 2010, 18:37 »

Jeg er kommet i den situation med Real Madrid, at jeg har en del talenter der er blevet for gamle til at spille på U-19 holdet, men ikke helt er gøde nok til at spille på førsteholdet. Mit spørgsmål går på, hvordan jeg bedst sikre deres udvikling, er det ved at leje dem ud til andre klubber eller lade dem blive i klubben med gode trænere, men uden særligt mange kampe? Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af talenter over 19 år.
« Svar #1: 30 Dec 2010, 19:04 »

Jeg ville helt klart låne dem ud eller bruge dem som breddespillere.

Når jeg spiller med et storhold og skal udvikle talenter, plejer jeg normalt at have 1-2 talenter til hver kæde som reserver, de kan så få spilletid mod småhold og som indskiftere i kampe der er vundet, plejer at fungere nogenlunde, især hvis de er så gode at de er på ungdomslandshold, da du så skal give dem væsentligt mindre spilletid for at holde dem match fit.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 19:09 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

søgaard
Gæst
 
Sv: Udvikling af talenter over 19 år.
« Svar #2: 31 Dec 2010, 02:03 »

Jeg ville helt klart låne dem ud eller bruge dem som breddespillere.

Når jeg spiller med et storhold og skal udvikle talenter, plejer jeg normalt at have 1-2 talenter til hver kæde som reserver, de kan så få spilletid mod småhold og som indskiftere i kampe der er vundet, plejer at fungere nogenlunde, især hvis de er så gode at de er på ungdomslandshold, da du så skal give dem væsentligt mindre spilletid for at holde dem match fit.
Meget enig i dette indlæg.

Mine erfaringer er, at du under alle omstændigheder bør sikre at dine talenter får spilletid. Det kan være indhop på højeste niveau, altså dit hold eller fast spilletid på et lidt lavere niveau. Nu er du Real Madrid, så burde det ikke være umuligt få en god samarbejdsklub, som er i landets bedste liga. Smid dine talenter til denne klub eller lej dem ud til at midterhold. Hvis det er udenlandske talenter, så bør det være en spansk klub du lejer dem ud til, da de så vil kunne bruge tiden i den mindre klub på at tilpasse sig og lære sproget. Hvis det er spanske talenter, så gør det egentlig ikke noget at du smider dem til udlandet, så længe de vil kunne få masser af spilletid i klubben.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af talenter over 19 år.
« Svar #3: 31 Dec 2010, 02:21 »

Jeg ville helt klart låne dem ud eller bruge dem som breddespillere.

Når jeg spiller med et storhold og skal udvikle talenter, plejer jeg normalt at have 1-2 talenter til hver kæde som reserver, de kan så få spilletid mod småhold og som indskiftere i kampe der er vundet, plejer at fungere nogenlunde, især hvis de er så gode at de er på ungdomslandshold, da du så skal give dem væsentligt mindre spilletid for at holde dem match fit.
Meget enig i dette indlæg.

Mine erfaringer er, at du under alle omstændigheder bør sikre at dine talenter får spilletid. Det kan være indhop på højeste niveau, altså dit hold eller fast spilletid på et lidt lavere niveau. Nu er du Real Madrid, så burde det ikke være umuligt få en god samarbejdsklub, som er i landets bedste liga. Smid dine talenter til denne klub eller lej dem ud til at midterhold. Hvis det er udenlandske talenter, så bør det være en spansk klub du lejer dem ud til, da de så vil kunne bruge tiden i den mindre klub på at tilpasse sig og lære sproget. Hvis det er spanske talenter, så gør det egentlig ikke noget at du smider dem til udlandet, så længe de vil kunne få masser af spilletid i klubben.

Jeg vil give både KrookDale og Søgaard fuldkommen ret, det er også den måde jeg har fået det bedste ud af mine talenter, jeg vil især tænke på det Søgaard sagde med at hvis det er udenlandske talenter, så lej dem ud til et hold fra det land din klub spiller i, så de tilpasser sig sproget, så de ikke får hjemveg. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010