home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Efterårets Hold 2010/2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Efterårets Hold 2010/2011  (Læst 7109 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #15: 29 Dec 2010, 21:38 »

Det er et meget godt bud, jeg kunne dog godt undvære Utaka da jeg syntes han skuffer fæææææææææælt

Well, Utaka er trods alt nr. 3 på topscorerlisten, og jeg kigger en del på div. statistik lister for, at udvælge mit bud på hold, hvorfor Utaka er valgt. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #16: 29 Dec 2010, 21:38 »

Hvis jeg skal lave et bud på efterårets hold, så bliver det, selvfølgelig, også domineret af fck. Aldrig har et hold været SÅ suveræne, som fck er i år. Men her kommer mit hold

Målmand; Jonas Lössl(FCM)
Jeg ville gerne vælge Wiland, men det er bare for nemt. Det er ikke så tit han har noget at lave, men når der er noget, så er han klar, hvilket kendetegner en klassekeeper. Men jeg tager i stedet et smut til Midtjylland, hvor man har et af Danmarks største målmandstalenter. Personligt troede jeg ikke, at FC Midtjylland ville komme forstærket ud af sagen med Onyszko, men det har de uden tvivl gjort. Jonas har grebet chancen og vist stort potentiale, selvom der selvfølgelig er kiksere, som en ung målmand nu engang laver.

Højre back; Daniel Wass(BIF)
Den unge back har overrasket mig meget. Jeg havde ikke forventet, at vi skulle se en Daniel Wass i den form, som han indtil videre har vist. Spørgsmålet er nu om Brøndby kan holde på ham med kontraktudløb til sommer, men indtil videre har han haft en meget spændende halvsæson.

Midterforsvaret; Jarl André Storbæk(SE) og Mikael Antonsson(fck)
Da SønderjyskE mistede Sölvi Ottesen til fck var der mange der frygtede for deres præstationer i dette efterår. Den sønderjyske klub var dog på forkant med situationen og sikrede sig Jarl André Storbæk, som uden tvivl har været en fuldgod erstatning for Sölvi og er en meget rutineret spiller, som går forrest når det gælder. Den anden i midterforsvaret er svenske Mikael Antonsson. Jeg må indrømme, at jeg aldrig havde set ham nå det niveau han har nu, men han er i en klasse for sig pt. i ligaen.

Venstreback; Brian Hamalainen(LFC)
Lyngby har været et rigtig spændende bekendtskab i den bedste række, og det har venstrebacken Brian Hamalainen bestemt også. Desværre for Lyngby skifter backen klub og er derfor tabt for dansk fodbold, men han har været en dejligt bekendtskab i dette efterår.

Højremidt; Hans Henrik Andreasen(OB)
Han er ikke den største tekniker, men han arbejder og han scorer mål. Derfor skal der være plads til en mand som HHA - og så er det sådan set lige meget hvor man har brug for ham.

Centralmidt; William Kvist(fck) og Martin Retov(ACH)
William Kvist har om nogen været omdrejningspunktet for fck. Han formår at dikterer farten i spillet og er over hele banen. En imponerende præstation af en spiller, som jeg mente skulle tage en back, hvis han ville have spilletid. Det har han i den grad modbevist og tak for det. Velkommen på landsholdet. Den anden på den centrale kunne have været Claudemir, men har været mere imponeret af den indflydelse som Martin Retov har haft i AC Horsens. Godt nok har han siddet ude for et par gange, men han går ind og går forrest, når han er med og kan holde i bolden i de pressede situationer. En utrolig vigtig brik i Horsens flotte forår.

Venstre midt; Michael Krohn-Dehli(BIF)
På et meget svingende Brøndby hold har Krohn-Dehli formået at holde et stabilt og godt niveau, derfor får han en plads på holdets venstrekant. Der kunne måske have været andre på tale her, men for mig at se, så skal Krohn-Dehli være med på et hold for efteråret.

Angrebet; Dame N'Doye(fck) og Tim Janssen(EfB)
Den første er der ingen tvivl om, ligaens i SÆRKLASSE bedste spiller. Tim Janssen har som eneste Esbjerg spiller holdt et nogenlunde niveau over efteråret, derfor giver jeg ham chancen på efterårets hold.

Træner; Niels Frederiksen(LFC)
Lyngby træneren har fastholdt deres positive spillestil, og de har formået at samle masser af point alligevel. Cadeau for det - flot præstation af hele deres hold!

fck har været ligaens i særklasse bedste hold, men der er altså spillere, som har præsteret mere overraskende og efter min mening bedre end fck spillerne. Selvfølgelig skal der være plads til en del af deres, men synes folk glemmer at se på den enkelte spiller og i stedet kun kigger på hvad hans hold har præsteret.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #17: 29 Dec 2010, 21:44 »

Regnede bestemt også med at der ville komme en del kritik over, at jeg kun har valgt at have FCK spillere på. Ja, det ser kedeligt ud og der kunne sagtens have været andre spillere på, men jeg kan bare ikke rigtig se at navne som Lasse Rise, Kim Aaabech, Krohn-Dehli, Utaka, Hans Henrik Andreasen m.fl. kan slå FCKs spillere af på holdet her. FCKs spillere har jo præsteret på samme niveau hele vejen igennem, mens de andre navne der har været lidt usynlige i nogle kampe og dermed ikke rigtig har sprunget frem. Vi kan godt være enige om at de navne der bestemt fortjener en plads her på holdet, og også har præsteret rigtig godt, men jeg ser bare FCKs spillere som værende bedre. De ligger jo trods alt nummer 1 i Superligaen med historisk forspring og er ubesejret. Siger det ikke lidt om, at samtlige spillere hos FCK har haft en stor glæde af det?

Jeg tager også udgangspunkt i, hvordan holdet har spillet også. Det er ikke kun individuelt. Et hold som Lyngby hvor Aabech og Rise sagtens kunne være kommet med, har man bare ikke set præstere gang på gang. Der har været svipsere. Godt nok er de et oprykkerhold og det var flot de var oppe at vende i toppen, men nu er de altså på en 6. plads, hvilket også trækker meget ned.

Så jeg siger ikke, at de andre navne ikke fortjener en plads på efterårets hold, det gør de bestemt, men ovenstående begrundelse ser jeg bare som værende rigtigt, da FCK bare har været klasser bedre end alle andre. Deres egen modstand er jo nærmest dem selv.
AFC's hold kan i bund og grund sagtens forsvares, omend det imo er 'kedeligt' at se på. Personligt vil jeg hellere på sådanne hold, hvor der er spillere fra 3-6 forskellige hold eksempelvis, hvilket også er en af grundene - foruden statistikkerne - til, at jeg havde Ousted på såvel mit efterårs- som forårshold sidste år. Smiley

Mit bud på efterårshold:
Lössl
Priske - Albrechtsen - Wendt
Krohn-Delhi - HHA - Claudemir - Rise
Aabech
N'Doye - Utaka
Vil du ikke være venlig at begrunde dine valg ligesom jeg har gjort? På den måde får vi kun debat ud af det.
Wiland
Pospech - Antonsson - Zanka - Wendt
Hans Henrik Andreasen - Kvist - Claudemir - Vingaard
Aabech
N'Doye
Vil du ikke være venlig at begrunde dine valg ligesom jeg har gjort? På den måde får vi kun debat ud af det.
Mit bud:

                                      Wiland
D.Wass           Antonsson               M.Zanka       P.Bengtsson


Aabech            Kvist                       M.Krohn Dehli       Vingaard

                           N.Doye           C.Santin

Gør ondt som BIF fan og have så mange FCK'ere men det er jo fortjent.

Vil du ikke være venlig at begrunde dine valg ligesom jeg har gjort? På den måde får vi kun debat ud af det.

Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #18: 30 Dec 2010, 17:07 »

Citat
FCKs spillere har jo præsteret på samme niveau hele vejen igennem, mens de andre navne der har været lidt usynlige i nogle kampe og dermed ikke rigtig har sprunget frem.

Bullshit. Alle FCK's spillere har sgu ikke præsteret på samme niveau hele sæsonen i gennem. Du har ret i, at FCK som hold har præsteret stabilt, hvilket deres resultater også indikerer, men selvfølgelig har hver enkelt spiller haft deres off-day(s).

Citat
Vi kan godt være enige om at de navne der bestemt fortjener en plads her på holdet, og også har præsteret rigtig godt men jeg ser bare FCKs spillere som værende bedre.

Det handler da ikke om, hvem der har det bedste topniveau. Det handler jo om, hvem der har præsteret bedst. Smiley

Citat
Jeg tager også udgangspunkt i, hvordan holdet har spillet også. Det er ikke kun individuelt. Et hold som Lyngby hvor Aabech og Rise sagtens kunne være kommet med, har man bare ikke set præstere gang på gang. Der har været svipsere. Godt nok er de et oprykkerhold og det var flot de var oppe at vende i toppen, men nu er de altså på en 6. plads, hvilket også trækker meget ned.

1) Ingen af FCKs spillere har præsteret gang på gang. Det er som sagt noget BS. 

2) I mine øjne har holdets præstation ikke den store indflydelse. Lad mig stille det op sådan;

En angriber bliver topscorer i en vilkårlig liga. Angriberen spiller på et hold, der lå til nedrykning hele sæsonen. På topscorerlisten finder man på 2. pladsen en angriber, der spiller for klubben, der vandt mesterskabet. I følge din optik, så skal det være spilleren, der endte på 2. pladsen, der kommer på årets-hold. Der er jeg lodret uenig. Smiley

« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 17:09 af korzika » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #19: 30 Dec 2010, 17:08 »

Jeg er overrasket over at der ikke er nogle der har skrevet hele AaB's hold, de fortjener denne hæder!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #20: 30 Dec 2010, 17:12 »

Må jeg prøve at se dit bud så, korzika? Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #21: 30 Dec 2010, 17:18 »

Må jeg prøve at se dit bud så, korzika? Smiley

Jeg har langt fra set alle holdenes kampe, så derfor springer jeg over, da det ville være på et tyndt belæg. Smiley

Derfor kan jeg i mine øjne ikke give et ordentligt bud, da jeg ikke ved, hvordan de forskellige spillere har præsteret i de kampe, hvor jeg ikke har set dem.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 17:20 af korzika » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #22: 30 Dec 2010, 17:33 »

Jeg har langt fra set alle holdenes kampe, så derfor springer jeg over, da det ville være på et tyndt belæg. Smiley

Derfor kan jeg i mine øjne ikke give et ordentligt bud, da jeg ikke ved, hvordan de forskellige spillere har præsteret i de kampe, hvor jeg ikke har set dem.
Det er helt i orden.

Det er også fint du lige kommenterer på det jeg har skrevet, og ja, jeg ved godt der er en masse navne der fortjener at være på listen, men igen. Jeg tager også efter hvordan holdet har præsteret og jeg synes bare ikke, at der er nogen af FCKs spillere der har skuffet af betydning i nogle kampe. Jeg synes de har holdt et pænt niveau som er bedre end alle de andres.

Og ang. det med topscorer. Nej, det er ikke ensbetydende med, at vedk. som evt. bliver nr. 2 på topscorerlisten fortjener at komme på Årets Hold. Men når ligaens imo. 2 bedste angribere i Superligaen scorer 13 mål hver så må det altså siges, at de er meget bedre end de andre.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #23: 30 Dec 2010, 17:43 »

Hvorfor er det I nævner CL når I snakker om efterårets hold i Superligaen? Det er jo helt henne i vejret. Hvis I blander CL og EL ind i det, så har de små klubber jo ikke chancen for at få nogle spillere ind på efterårets hold, så stop lige med at blande CL ind i alt det her, for det har ikke noget at gøre med Efterårets hold i Superligaen. Tak.

Når det så er sagt, så har FCK domineret alt. Igen, man skal ikke sammenligne med foregående sæsoner og se hvormeget spillerne har udviklet sig osv, da det heller ikke har nogen betydning for kåringen af denne titel. Nogle af jer nævner HHA, og han er helt sikkert en spiller der burde være på uanset hvad. Så gode præstationer han har leveret fortjener en plads, og han har også fået landsholdsdebut (mener jeg), og har for alvor holdt OB med i toppen af Superligaen med mange af sine afgørende scoringer. Bolanos af, HHA ind, så kan vi godt være enig i alt andet. Santin skal da på uanset om han har spillet godt eller ej, han har en skræmmende scoringsstatistik. Han er den der har scoret flest mål i forhold til antal spilletid, og kan egentlig ikke se andre i front sammen med Damen end ham. Så skulle det da være Aabech, men han er jo ikke angriber.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #24: 30 Dec 2010, 17:55 »

Vil du ikke være venlig at begrunde dine valg ligesom jeg har gjort? På den måde får vi kun debat ud af det.

Well, har de spillere udfra statistikkerne samt de få kampe, jeg har set i flimmerkassen lørdag og mandag aften, hvor de imo har leveret solide indsatser. Så det er vel noget begrænset, det jeg kan sige om mine valg.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #25: 30 Dec 2010, 19:50 »

Vælger at sætte mit hold i den 4-2-3-1 taktik, der er blevet utroligt populær de seneste år, selvom den ikke har nydt den store popularitet i Superligaen, bortset fra Brøndby.

Målmand: Johan Wiland(FCK)

Bortset fra Brøndby-tågehornet Michael Tørnes, havde samtlige målmænd i Superligaen og 1.division Johan Wiland som årets keeper, hvorfor han selvfølgelig også har pladsen på dette hold. 2er i denne afstemning og backup på mit hold er Jonas Lössl fra FCM. Han er høj og har fin kontrol over luftrummet, men er stadigvæk så hurtig og bevægelig at han også er rigtig god én mod én. Han fadede noget mod slutningen af sæsonen, men han er helt klart en spiller med et kæmpe potentiale.

Højre Back: Zdenek Pospech(FCK)

En moderne offensiv back som har fine defensive kvaliteter og er helt i særklasse offensivt. Især med hans særdeles farlige langskud. Backup på denne plads må blive Johnny Thomsen fra SønderjyskE. En utroligt løbestærk spiller, der dækker godt af defensivt og samtidig drager nytte af sin tidligere placering som højre kant i offensiven. Formåede ovenikøbet at få landsholdsdebut og bide sig fast her, som andenvalget efter Lars Jacobsen. Wass fra Brøndby har også haft en rigtig fin halvsæson, men der er dog stadig defensive mangler, hvorfor hans holdkammerat Randrup stadig foretrækkes på u21. Wass har dog udviklet sit defensive spil kraftigt i forhold til tidligere, hvor det var katastrofalt. Kan blive rigtig dygtig og man må håbe han har is i maven i forhold til hans fremtid.

Midterforsvar. Mikael Antonsson(FCK) og Andreas Augustsson(ACH)

Mikael Antonsson er superligaens bedste midterforsvarer og for FCKs skyld må man håbe at han bliver i klubben. Manden laver aldrig fejl og har en stærk fysik og et godt overblik. Holdkammeraten Zanka har gjort store fremskridt i år og kunne lige så vel have fået pladsen ved siden af, men den går istedet til Augustsson. Augustsson er den vigtigste del af AC Horsens solide forsvar, der har en stor del af æren for oprykkernes flotte halvsæson.

Venstre Back: Søren Jensen(Randers)

Endnu en gang er FCK's spiller Wendt også et rigtig godt bud her, men han har dog ikke været helt lige så god som i tidligere sæsoner. Derfor har jeg istedet valgt Randers' solide back Søren Jensen. Først og fremmest rigtig god defensivt som Ove C forlanger, men er også trods sin størrelse altid farlig efter dødbolde.

Central midt: William Kvist(FCK) og Hans Henrik Andreasen(OB)
Kvist blev kåret til efterårets profil af superligatrænerne og har været fantastisk. Løbestærk, klog og en rigtig god tackler. Har desuden også udviklet sit offensive spil og sine lederkvaliteter. HHA får pladsen ved siden af ham. Han har sammen med Utaka holdt liv i OB, selvom det så meget skidt ud til tider. Er ikke verden bedste tekniker, men leverer altid en kæmpe arbejdsindsats og er livsfarlig i boxen. Andre kandidater er Claudemir, Rasmus Hansen, Retov, Mike Jensen og Izunna.

Venstre Kant: Michael Krohn-Dehli(Brøndby)

Har i perioder været en enmandshær for Brøndby. En fantastisk sparketeknik og et godt overblik har gjort ham til Brøndbys vigtigste spiller, der er manden bag stortset alt offensivt. Den fleksible Sylvester Igboun nævner jeg som kandidat her, selvom han kan spille alle offensive pladser. Hans gåpåmod og løbestyrke har slået storindkøbene Borring og Ilsø af holdet. Også Issey Farran fra Horsens har haft et godt halvår.

Offensiv Midt: Kim Aabech(Lyngby)

En herlig spiller med en gudsbenået teknik og et rigtig godt overblik. Tidligere i karrieren har han været meget ustabil og måske en anelse useriøs, men i denne halvsæson har han spillet på et konstant højt niveau. Mon ikke snart en anden klub udnytter hans lave frikøbsklausul og sikrer sig en fantastisk kreatør. Jesper Bech fra Silkeborg har også løftet spil spil til et rigtig fint niveau og er klubbens topscorer.

Højre Kant: Martin Vingaard(FCK)
Ikke her han spiller mest, men før Bolanos kom kunne han sagtens placeres her. Bliver ofte skiftet ud eller ind, men har på trods af det hamret syv mål ind og bidraget med fire assists. Har også spillet sig godt i landsholdsvarmen. Lasse Rise fra Lyngby har også haft en rigtig flot halvsæson for Lyngby og har udover et glimrende spark og en fik teknik, også en udemærket fysik. Gislason fra OB spillede også rigtig godt før hans skade.

Central Angriber: Dame N'Doye(FCK)

Et valg mellem de to topscorere i ligaen; Cesar Santin og Dame N'Doye. N'Doye får pladsen fordi han er så komplet. Fysisk stærk med en fin hurtighed, et fantastisk hovedspil og et gotd overblik. Santin er måske en lidt bedre afslutter, men det er ikke helt nok til at få pladsen. Andre gode præstationer har Nicklas Helenius, Tim Janssen, Kenneth Fabricius og Peter Utaka stået for. Movsisyan viser også i glimt sit høje niveau, men har været skadesplaget og ikke helt nået sit niveau.

Træner: Ståle Solbakken(FCK)

Det kan næsten kun være Ståle for at køre holdet ubesejret igennem. Også flotte præstationer af oprykkerne Niels Frederiksen og Johnny Mølby.
Logged

It's gonna be legendary

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #26: 08 Jan 2011, 21:39 »

----------Joe Hart---------
Alves--Piqué---Vidic--Evra
----Xavi--Nasri--Iniesta---
-----------Messi------------
----Ronaldo-------Villa----

Edit: Havde ikke lige set at det kun var superligaen Forseglede Læber
« Seneste Redigering: 08 Jan 2011, 22:02 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #27: 08 Jan 2011, 21:59 »

Må heller lige komme med en rigtig en Smiley

Efterårets Hold 2010/2011 imo

Målmand: Johan Wiland

Forsvar:
Zdenek Pospech
Mikael Antonsson
Sölvi Ottesen
Oscar Wendt

Midtbane:
Claudemir
William Kvist
Martin Vingaard
Jesper Grønkjær

Angreb:
Dame N´Doye
César Santin

Er ikke FCK fan, men de har bare vært så laaaaaaaaangt bedre end alle de andre..
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Efterårets Hold 2010/2011
« Svar #28: 08 Jan 2011, 22:31 »

So true ^^ Wink
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010