Hej som i kan se vil jeg lave en blog om Ballerup-Skovlunde.
De ligger i 2.Div. i Danmark.
Nå nu begynder jeg! (er ikke så god grafisk)
Sæsonopstart (År 2010/2011)Sæsonen starter, klubbens økonomi er mildest talt ikke imponerende og balancen er 10K, men det tager jeg ikke så tungt, det er alligevel en amatørklub så jeg kan ikke bruge en krone på spillere alligevel, derfor lægges følgende plan for sæsonen
1.Hente forstærkninger til klubben
2.Lav aftale med en moderklub til leje af spillere
3.Få et nogenlunde scouting netværk op at køre
Inden sæsonens første kamp er følgende spillere hentet på amatør kontrakter
1.Jainudeen Lakay
2.Andreas Bak
3.Tem Hansen
4.Cheik Lanu
Sidstnævnte Cheik Lanu er en stærk center forsvarer med 16 i styrke og i tackling og 15 i placeringsevne et godt scoop for en 2 divisions klub.
Sæsonen kan gå i gang.
Alle træningskampe bliver vundet stensikkert, 7 kampe 7 sejre men ik nogen gode hold bortset fra Viborg
Ballerup-Skovlunde 1-0 Viborg FF (Tilskuere: 56) Første venskabskamp mod viborg starter ik godt....efter 2 minutter sparker Cheik Lanu Kevin Mensah ned i feltet straffe....Kevin Mensah tager selv straffesparket og skyder lige forbi målet YES!!! 10 minutter senere scorer
Andreas Bak med et frækt lop over målmanden....resten af kampen styrer Viborg de har 3 stolpe og et annulleret mål
Mine første ligakampe er ikke ligefrem noget at juble over det er blevet til 3 nederlag 1 uafgjort 1 sejr men det er alligevel lidt godt af en der er blevet spået til stensikker nedrykning....jeg har også fået solgt et par spillere
1.Andreas Rosnell 10K
2.Rune Andersen 2K
Ballerup-Skovlunde 0-3 Nordvest (tilskuere: 123)Nordvest var et tophold men det skræmte os ikke efter 12 minutter rammer Andreas Bak stolpen
men efter 20 minutter begynder Nordvests dræber instinkt at komme først Lasse Qvist og derefter Christian Lundsteen Nordvest presser og presser og til sidst gir det held Lasse Qvist på et 30 meters langskud og ikke den bedste start på sæsonen.
Greve 0-4 Ballerup-Skovlunde (tilskuere: 24)Selvom vi er et oprykker hold kan vi godt vinde og det viste vi mod Greve
Jeg ville prøve med et nyt system en 4-5-1 med to meget offensive kanter
Og det gav gevinst efter 34 minutter scorer Andreas Bak med en fantastisk
solo tur det må have givet et kæmpe selvtillids boost fordi inden for bare
13 minutter laver Jainudeen Lakay hattrick. resten af kampen er ret kedelig.
men en fortjent sejr vis jeg selv skulle sige det
Ballerup-Skovlunde 0-0 skjold (tilskuere: 231)En kamp som vi skulle vinde stort. Men desværre endte kampen 0-0 en
ret chance løs kamp så der er ingenting at skrive om
Elite 3000 1-0 Ballerup-Skovlunde (tilskuere: 152)Elite 3000 fik en drømmestart da Emil Sørensen hamrede et skruet skud fra
kanten af feltet i mål resten af kampen styrer vi det hele og vi ramte 2 gange
stolpe og havde mange chancer men formåede ikke at udnytte dem...
Ballerup-Skovlunde 2-3 Søllerød-Vedbæk (tilskuere: 157)efter en sløj start på sæsonen skulle der mindst 3 point til at komme over nedrykningszonen
men så let gik det ikke efter 24 minutter scorer Tobias Lyngeraa på et frispark cirka 23 meters afstand
kort efter scorer Christian Smed for søllerød efter pausen kommer vi godt fra start Andreas Bak
scorer fra pletten efter 82 minutter scorer Marko Risimovic men så skete det der ikke måtte
ske Morten Hansen river Christian Smed ned i det 93.minut og Christian Smed tager det han
sætter det i hjørnet pis ikke en helt god start.