home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #17 Oldschool
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #17 Oldschool  (Læst 13455 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oldschool
« Svar #15: 30 Dec 2010, 14:13 »





•overraskelsen•
I kan lige så godt få det at se med det samme. Lige nu vil jeg se stort på at vi rykkede ned til Championship igen, for prøv lige at kig på billedet.
Ja, du kiggede rigtigt. Vi endte sku med at stå med FA Cup pokalen i sidste ende. Ikke noget jeg overhovedet havde sat næsen op efter. Men, sådan en bonus kan jeg nu ikke være utilfreds med.

Man kan så heller ikke sige at vi har fået de sværeste lodtrækninger igennem turneringen. Vi indtrådte i tredje runde, hvor vi tog imod bundproppen af CCC, nemlig Leicester. Pongolle og Torghelle bankede hver en kasse ind, og så var det ligemeget at Leicester fik udlignet i overtiden. Vi var for længst sikkert videre.

I runden efter trak vi endnu et Championship hold. Denne gang var det Watford som gæstede Selhurst Park. Torghelle scorede til 1-0 efter små tyve minutter, og i dommerens tillægstid nettede Olivier Kapo til slutresultatet 2-0. En sejr som sendte os direkte videre til 5. runde.

I femte runde fik vi en endnu nemmere lodtrækning end de to forrige. League One holdet MK Dons kom op af hatten, og dermed var vi næsten allerede sikre på avancering til 6. runde. Og ganske rigtigt, så kunne de knap 10.000 tilskuere være vidne til, at Torghelle, Pongolle og Kapo hver bankede en bold i nettet. 3-0, og hurtigt videre til næste runde.

I sjette runde kom så den sværeste lodtrækning indtil videre. Sidste års vinder af Premier League kom nemlig op på skærmen. Ingen andre end Newcastle. For at gøre det værre, så lå de da også lige nummer et på dette tidspunkt. Men der var ikke andet at gøre end at klø på, og spille offensivt, så vi ville score.
Bare fem minutter inde i kampen var vi på 1-0 efter nyindkøbte Giuseppe Rossi havde loppet bolden over Shay Given i kassen. Gæsterne var dog hurtige til at svare igen, og efter 12 minutter havde Albert Luque reduceret til 1-1.
Inden pausen lykkedes det dog at score til både 2- og 3-1, og det var hhv. Kapo og Soares som var skarpskytterne. I anden halvleg fik Michael Owen æren af at reducere til 3-2, men mere blev det ikke til, og vi var nu videre til semifinalerne.

Her trak vi den blå del af Manchester, nemlig Manchester City. Dem havde vi kort forinden banket 5-2 i ligaen, så de var ikke de allermest frygtede af The Eagles. Kampen skulle som sædvanlig spilles på Wembley, og efter 24 minutter sparkede Papa Bouba Diop gang i festen ved at score til 1-0 for City.
I anden halvleg fik vi dog mere styr på opgøret, og efter 58 minutter stiger forsvarsklippen Darren Ward til vejrs på et hjørnespark, og header bolden i nettet til 1-1. Og, som jeg beskrev ham i sidste update, så kom redningsmanden Florent Sinama-Pongolle til undsætning tre minutter før tid, hvor han bankede bolden ind til 2-1, og dermed stod der FA Cup finale på programmet for Crystal Palace.

Her var vi så heldige at møde Portsmouth, som også lå og kæmpede om overlevelse i Premier League, og som faktisk skulle gå hen og slå os på målstregen i sidste ende.
Men FA Cuppen fik de sku ikke lov til også at rende med. Efter et klart pres fra vores side igennem hele kampen, så dukkede redningsmanden op et kvarter før tid, og han var iskold og bankede trofæet hjem til The Eagles.

Pongolle har godt nok været årets køb i Palace. I sine 21 optrædener har han banket hele 20 kasser ind. En helt fantastisk præstation.
Angående Premier League, så endte vi som nummer 18, tre point fra Portsmouth. Grundet dumme pointtab i slutningen af sæsonen, så endte vi desværre ikke over stregen. Men med FA Cup trofæet, så er det næsten allerede glemt. Jeg håber bare, at jeg får lov til at blive i sædet, og føre The Eagles op i Premier League igen!




• • •

« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 14:59 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oldschool
« Svar #16: 02 Jan 2011, 23:24 »




•tjae, lidt røv..•
Så har vi så småt taget hul på sæsonen. En sæson som byder på debut for mig i både Coca Cola Championship, men også i Europa. Via sejren i FA Cuppen sidste sæson, så har vi kvalificeret os til første kval runde i UEFA Cuppen, som den jo hed dengang.


Angående transfers, så har vi mistet er par ubetydelige spillere på fri transfer. Bl.a. røg vores andenmålmand til Charlton. Men han var sku så negativ, og havde rimelige dårlige stats, så ham gad jeg ikke spilde en ny kontrakt på.
Ind er der i stedet kommet ikke en, men hele to nye keepere. Først blev Almunia hentet fra Arsenal for 18 millioner kroner, hvilket blev fulgt op af et vaskeægte scoop jeg ikke kunne afslå. Gomes, som vi idag kender fra Tottenham, blev hentet på en fri transfer, efter PSV ikke ville fortsætte samarbejdet med ham.

To andre spillere blev også hentet ind i dette vindue. Først ankom Sékou Baradji, en 23-årig venstreback, som blev erhvervet for små 9 millioner kroner. En reserve som sagtens kan begå sig i CCC.
Herefter ankom Mathieu Flamini, også fra Arsenal ligesom Almunia. Flamini er også 23 år, og spiller på den defensive midtbane. Han blev købt for 26 millioner kroner.
De sidste spillere som ankom til Crystal Palace var hele fire angribere. Nicklas Bendtner, Matt Derbyshire, Ishmael Miller og James Vaughan er alle blevet lejet fra højere respekteret klubber. Hvis det nu skulle gå hen og gå helt galt med Pongolle og Torghelle. De skal ikke have noget i løn, så at sige nej til dem kunne jeg ikke.

Umiddelbart skulle vi nu have en trup som sagtens kunne begå sig i CCC. Men nej, ikke efter de præstationer vi har vist i den første håndfuld kampe.
Vi lagde først ud med en uafgjort mod Sheffield Wed. Det blev fulgt op af et 0-1 nederlag til Sheffield Utd.
Herefter kom der andre boller på suppen da vi lammetævede Luton med hele 6-0. Her var Pongolle bl.a. i start-elleveren efter et længere skadesophold.

I runden efter tabte vi hele 3-0 til Norwich, og i de to sidste kampe fik vi 1-1 mod Ipswich, samt vandt med knebne 1-0 mod Brighton. Ikke nogle resultater jeg vil se stolt tilbage på, og det har da også kun kastet en 16. plads af sig efter de første seks kampe.

Når ja, så spillede vi da også Community Shield mod Chelsea før sæsonstarten. Den tabte vi desværre med 0-1, så den er ikke værd at skrive mere om.



• • •


Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 Oldschool
« Svar #17: 03 Jan 2011, 00:21 »

Det ser virkelig godt ud, Erzael. Fantastisk arbejde. Det skal du have. En god FM version, og jeg læser helt sikkert med. :-)
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oldschool
« Svar #18: 03 Jan 2011, 01:45 »




•sådan der!•
Så kommer jeg lige med en update, her midt i efteråret. Vi er kommet igang med en fantastisk stime i The Championship, hvor vi lige nu ikke har tabt i 12 kampe i streg. Lige siden Norwich kampen har programmet budt på 3 uafgjorte kampe, samt hele 9 sejre.
gruppe f;
feyenoord
atletico madrid
austria wien
lokomotiv moskva
crystal palace

I blandt de 12 kampe er der også to UEFA Cup kval kampe at finde. Modstanderen som skulle tage kampen op mod os var franske Olympique Marseille. Ikke en ønskemodstander for et lavere rangeret fodboldhold.
Første kamp skulle spilles hjemme på Selhurst Park. Og foran 26.000 mennesker kunne vi bevise, at vi sagtens kan begå os i Europa. Florent Sinama-Pongolle sikrede med to scoringer i anden halvleg en vigtig 2-0 sejr, og et fantastisk udgangspunkt i returkampen.

På fransk grund var hjemmeholdet heller ikke meget værd. Selvom de havde navne som Nasri og Ribery i truppen, så kunne de altså ikke hamle op med mit Eagles mandskab. Endnu en to - nul sejr blev sikret, via scoringer fra Torghelle og Giuseppi Rossi, og dermed var vi videre til gruppespillet i UEFA Cuppen.

Her skulle vi få en lidt blandet gruppe, som jeg sagtens kan se os gå videre fra efter vores fantastiske stime som vi er inde i pt.
Det første hold som kom op på skærmen var hollandske Feyenoord. Af kendte navne har de pt. kun Royston Drenthe som er værd at nævne. Et hold som jeg sagtens kan se os bide skeer med.
De to hold som jeg spår til outsider pladser - plads 4 og 5 - er hhv. Lokomotiv Moskva og Austria Wien. Begge hold virker som overkommelige opgaver, og jeg tror ikke de kan true hverken os, hollænderne eller det sidste hold i gruppen.
Rosinen i pølseenden er spanske Atletico Madrid. Spanierne formoder jeg går hen og nupper en sikker førsteplads i puljen. De ligger inde med Fernando Torres, Maxi Rodriguez, Martin Petrov og Carlos Vela. En offensiv der formodentlig kommer til at sparke røv.

Men hvis vi klør på, og spiller som vi pt. gør, så kan jeg sagtens se os gå videre fra den gruppe.



• • •



Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 Oldschool
« Svar #19: 03 Jan 2011, 15:42 »

Det ser virkelig godt ud, Erzael. Fantastisk arbejde. Det skal du have. En god FM version, og jeg læser helt sikkert med. :-)

Tusind tak Jakob Wink Og ja, det er sku en underholdende FM version Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oldschool
« Svar #20: 21 Jan 2011, 09:29 »




•godkendt efterår•
Så er det endnu engang blevet tid til en update fra The Eagles i Coca Cola Championship. Jeg har lige rundet årsskiftet, så nu skriver vi den 1. januar 2008. Og det efterår vi lige har overstået blev klaret med pil opad. Det har vi godt nok gjort godt, hvis jeg selv skal sige det.

Hvis vi først runder ligaen, så ligger vi acceptabelt nummer 2, kun et enkelt point bag ved Southampton, der ligger nummer 1 med 56 point. Men nummer 2 er godt nok, da den også giver direkte oprykning til Premier League. Så hvis vi ender der, så er jeg glad.
Ligaen har indtil videre budt på 27 kampe, hvor 16 er blevet vundet, 7 er blevet til pointdelinger, og de resterende fire kampe er blevet tabt. Siden den 18. august har vi kun tabt to kampe, til hhv. Fulham og Norwich.

I cupturneringerne er vi stadig med i en enkelt, ud af to mulige. I Carling Cuppen formåede Wolverhampton at slå os med 2-0 i fjerde runde. Så vi nåede akkurat ikke kvartfinalerne her.
I FA Cuppen er vi ikke indtrådt endnu, men det gør vi i den tredje runde, som skal spilles 6. januar. Her gæster vi Preston som også ligger i Coca Cola Championship.

Tilgengæld er vi over alle forventninger fortsat med i UEFA Cuppen. Dengang var der jo fem pladser i hver gruppe, hvoraf 3 af holdene gik videre til knockout runderne. Vi havde mest succes på hjemmebane, hvor det blev til en 3-1 sejr over Feyenoord, samt en 3-2 sejr over Lokomotiv Moskva.
På udebane var der mindre succes. Først fik et 1-1 resultat med hjem fra Austria Wien, mens Atletico Madrid var en alt for stor mundfuld for os, hvilket vi så med et 2-0 nederlag.

Men vi fik 7 point skrabet sammen, hvilket rakte til en tredje plads i gruppen, og dermed røg vi som sagt videre til første knockoutrunde. Her har vi trukket franske Lens som burde være en overkommelig modstander.

Her i januar måned kommer der nok ikke til at ske det store for Crystal Palace. Vi har en bred trup, så at hente nye spillere ind er ikke nødvendigt. Måske bliver der kigget efter nogle fornuftige kontraktudløb til sommer, så der kan blive lavet en billig handel.
De Crystal Palace spillere der har kontraktudløb til sommer er bl.a. Scott Carson, Steve Finnan, Gary Borrowdale og Danny Butterfield. Finnan og Carson skal tilbydes en ny kontrakt, men angående de andre to, så tror jeg de ryger på porten.


• • •



Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 Oldschool
« Svar #21: 21 Jan 2011, 11:32 »

Dejlig overraskelse troede lige bloggen var død Smiley.
Logged

FCK

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Oldschool
« Svar #22: 21 Jan 2011, 19:59 »

Dejlig overraskelse troede lige bloggen var død Smiley.

Overhovedet ikke, har bare ikke haft tiden til at spille videre på savet  Thumbs Up Men tak for interessen  Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oldschool
« Svar #23: 27 Jan 2011, 16:58 »




•premier league på programmet•
Så fulgte vi endnu en sæson til dørs. Og efter alt at dømme, så må jeg sige, at det gik godt. Dog blev det ikke til nogle trofæer overhovedet, men det kan man vel heller ikke forvente af et Coca Cola Championship hold.

Carling Cuppen sluttede brat for os i fjerde runde efter Wolverhampton lagde os ned med 2-0 på hjemmebane.
I FA Cuppen nåede vi til femte runde, efter at være indtrådt i den tredje. I den tredje runde vandt vi sammenlagt 3-2 over Preston, efter at have spillet 2-2 i den første kamp.
I runden efter formåede vi også at spille 2-2 i første opgør, da West Bromwich Albions lagde græs til en underholdende kamp. I runden efter, hjemme på eget græs, fik vi 1-1 i den ordinære spilletid. Herefter blev der ikke scoret i den forlænget tid, så det skulle afgøres på straffespark. Efter en del skud trak vi det længeste strå, og gik dermed videre til femte runde.


uefacuppen
lens '3-2
feyenoord '2-1
celtic '5-4

werder bremen '5-7

Og her kom Middlesbrough op af hatten. Endnu engang endte første kamp uafgjort, og da der heller ikke blev fundet nogle vinder af anden kamp, så skulle vi endnu engang ud i en hård straffesparkskonkur rence. Her rakte mentaliteten ikke længere for vores vedkommende, og vi måtte se os slået efter Vicente Vuoso bankede det sidste søm i kisten.

Overraskende anderledes gik det dog i UEFA Cuppen, hvor vi var med grundet sejren i FA Cuppen sidste sæson. Gruppespillet gik vi som sagt sikkert videre fra, og herefter stod der Lens på programmet i den første knockout runde.
På hjemmebane fik vi hevet et 1-1 resultat i land, hvilket jeg ikke var særlig tilfreds med eftersom Lens udlignede i overtiden. Giuseppe Rossi var manden bag vores føringsmål.
I returopgøret var det denne gang os til at være svineheldige. Sandor Torghelle bragte os ellers i front efter blot fire minutter. Herefter scorede Lens på et straffespark efter 22 minutter, og ti minutter inde i anden halvleg bragte værterne sig i front. MEN, indskiftede Matt Derbyshire lagde bolden i netmaskerne inde i overtiden, og dermed var vi videre med to mål på udebane.

I anden knockout runde var det hollandske Feyenoord som stod på programmet. Efter et smalt 1-0 nederlag på hollandsk græs, så revancerede vi os på hjemmebane, og med 2-0 på Selhurst Park var vi sikkert videre til kvartfinalerne.

I kvartfinalen var der straks hårdere modstand på papiret. Skotske Celtic havde fået æren af at skulle møde os. Første kampe skulle spilles på eget græs, og med et mål fra Anderson Silva og Torghelle, samt et selvmål fra en Celtic fod, så vandt vi knebent 3-2.
Returkampen var straks mere spændende, især fordi vi først skulle helt frem til anden halvleg før at målene begyndte at regne ind. Sinama-Pongolle bragte os i front efter 51 minutter, men Celtic svarede hurtigt igen og udlignede til 1-1. Fem minutter før tid blev Pongolle så dobbelt målscorer, og nu lignede det meget videre avancement til Crystal Palace.
Men i overtiden fik Celtic endnu engang udlignet, denne gang til 2-2. Heldigvis faldt der ikke flere mål, og vi var dermed videre til semifinalen.

I semifinalen kom der desværre et hold op som vi ikke kunne klare. Tyske Werder Bremen skulle gå hen og blive en for stor mundfuld for os. Tilskuerne på Selhurst Park fik ellers underholdning for pengene, da første kamp endte hele 4-6 til gæsterne.
I returopgøret klarede vi os bedre, og var mere med i kampen. Desværre blev det kun til et 1-1 resultat, og dermed var det europæiske eventyr slut.

Jeg ved godt det har været en lang update indtil videre, men jeg kan ikke slutte den uden at fortælle hvordan det gik i ligaen. Southampton var løbet fra resten af feltet inden de sidste kampe skulle spilles, og de vandt også rækken med hele 99 point. Kampen om andenpladsen, og dermed en plads der gav direkte avancering til Premier League, var straks mere spændende. Både Fulham, Wolves og os selv kæmpede om denne plads.
Desværre gik Fulham hen og trak det længeste strå, og endte med et enkelt point mere end os. Derfor skulle vi ud i et par play-off kampe.

I semifinalen ventede Sunderland. Første kamp skulle spilles ude, og efter en 4-1 sejr til os, så var den finaleplads allerede besat. Hjemme blev det til en lille 1-0 sejr, og dermed vandt vi  samlet 5-1.

I finalen stod Wolves foran os. Wolves sendte os ud af Carling Cuppen, så dem har vi ikke haft gode oplevelser med. Heldigvis startede det bedst for os, da Pongolle kunne bringe os på sejrskurs efter 45 minutter. Efter 69 minutter bragte den anden skarpskytte, Torghelle, os på 2-0, og så var kursen mod Premier League sat. Wolves fik reduceret med et kvarter igen, men de nåede aldrig at udligne, og dermed står der Manchester, Chelsea og Arsenal på programmet i næste sæson.



• • •




« Seneste Redigering: 02 Feb 2011, 14:56 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oldschool
« Svar #24: 02 Feb 2011, 15:31 »




•nye ansiger hos the eagles•
Oprustningen til denne sæson har indkluderet en stor håndfuld spillere som har trukket Crystal Palace trøjen over hovedet. Samtidig er der røget et par mere ubetydelige spiller ud af svingdøren.
Det mest iøjenfaldende salg må nok være den defensive midtbanespiller Mathieu Flamini. Flamini ankom til The Eagles sidste sommer, og var med til at skaffe os en oprykning til Premier League. Det gjorde han åbenbart så godt, at flere Premier League klubber fik øjnene op for ham. West Brom meldte hurtigt ud, at de ville have fat i franskmanden, og prisskiltet var klart; jeg ville have 100 millioner kroner for ham. Det var de overraskende villige til at betale, så derfor blev han hurtigt skippet afsted til WBA. Og hvis jeg selv skal sige det, så er en fortjeneste på 75 millioner da meget godt på en enkelt sæson.


Af andre spiller som har forladt klubben kan Scott Carson blandt andet nævnes. Carson var, efter en sæson som andet/tredje valg bag Gomes og Almunia, ikke interesseret i at forlænge sin kontrakt, så vi slap ham gerne. Især fordi han kunne hæve 11 millioner kroner om året fra vores lønbudget.

Hvis vi skal tage et kig på det mere interessante, nemlig de spillere der er ankommet til klubben, så lad os ligge ud med de gratis handler. Den første spiller som jeg kunne tilføje til truppen var den 23-årige kantspiller, Wayne Routledge. Wayne er utrolig hurtig, og har en fantastisk teknik, og da han ovenikøbet var gratis, så kunne jeg ikke lade vær med at slå til.
Den anden spiller som kom til klubben på en fri transfer var forsvarsspilleren Glen Johnson. Han kan både begå sig centralt, og som højreback, hvis det skulle blive nødvendigt. Han kunne ikke blive enige om en ny kontrakt med Portsmouth, så derfor sprang han til da jeg tilbød ham en kontrakt.

Af den håndfuld spillere som vi har måtte slippe en hvis sum for, er der et par rigtig gode navne i blandt. Først kom højrebacken Philipp Degen til klubben for 4,25 millioner kroner. Han har ikke de bedste stats, men han kan da tilgå sig i Premier League, og eftersom Bolton kun skulle have den sjat for ham, så nappede jeg ham.
Den næste som kunne skrives på holdkortet var hollænderen Mark van den Boogaart. Den 23-årige allaround spiller (WB R, DM, M RC) var købt som, ja, en allaround reserve, som kunne dække ind på diverse pladser, hvis skadeshelvede skulle ramme os. Han blev hentet for 27 millioner hos spanske Sevilla.

Selvom vi allerede havde fået Glen Johnson og Routledge ind, så kan man aldrig få for mange englændere på et engelsk klubhold. Derfor var det med glæde at jeg kunne byde de to engelske spillere, Jermaine Jenas og Zat Knight velkommen i klubben. Jenas var blevet reserve i Tottenham, og derfor var han til salg med prisskiltet 29 millioner kroner. En acceptabel pris for en spiller af hans kaliber. Forsvarsklippen Zat Knight blev hentet for at bringe noget erfaring og ekspertise ind i de unge og urutineret forsvar. Zat Knight er fantastisk fysisk, og med sine 198 centimeter passer han perfekt ind i centerforsvaret. Han blev hentet for 34 millioner kroner hos Fulham.

De to sidste spillere som er ankommet til klubben i dette vindue er brasilianeren Pires og amerikaneren Eddie Johnson. Pires er 21 år gammel, og kommer fra Santos i Brasilien. Han kan både spille centralt i forsvarret, og som defensiv midtbanespiller. Med sine kun 21 år er primært købt ind som et talent der lige skal have noget erfaring, samt udvikling før han kan begå sig fast i start-elleveren.
Eddie Johnson er en fysisk stærk angriber, som har minimum 16 i alle fysiske stats. Han er robust og stærk, samtidig med at han er hamrende hurtig. Han er 24 år, og kommer fra Barcelona som skulle have 55 millioner kroner for at slippe ham. Men jeg tror også han sagtens kan betale det beløb af sig.



• • •





« Seneste Redigering: 02 Feb 2011, 15:33 af Erzael » Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #16 Oldschool
« Svar #25: 22 Feb 2011, 00:56 »

Hehe, stærkt! Godt at se at jeg ikke er den eneste som stadig synes at de ældre versioner sparker røv på de nye. Keep it up!
Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Oldschool
« Svar #26: 22 Feb 2011, 01:24 »

Hvorfor ser jeg først denne blog nu? Det er SÅ dejligt at se på grafik af den gamle slags - dejligt simpelt!

Derudover interessant at se din karriere hoppe frem og tilbage mellem lande og ligaer. Håber ikke denne blog er død!?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Oldschool
« Svar #27: 22 Feb 2011, 11:11 »

Mange tak for rosen drenge Wink Da der er et par bolde i luften pt., samtidig med, at tiden udenfor FM ikke er den store, så kniber det med at holde denne kørende. Men nej, den er ikke død, da jeg stadig ligger inde med savet, og forhåbentlig kommer til at spille videre på det igen Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #16 Oldschool
« Svar #28: 23 Feb 2011, 01:07 »

Du har bare at komme i gang igen - og det inden længe! Tunge
Logged



DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #16 Oldschool
« Svar #29: 16 Jun 2011, 20:56 »

Hva er den her blog helt død eller? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010