home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1040 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Egen avls spillere!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Egen avls spillere!  (Læst 1511 gange)
PeterVestegnen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Egen avls spillere!
« : 21 Dec 2010, 16:42 »

Jeg er igang med et virkelig godt spil med Sunderland, men da jeg nu i anden sæson har kvalificeret mig til Europa League og kun har 3! spillere af egen avl i hele klubben. Hvad gør jeg så? jeg skal jo have 4, og kan ikke rigtig komme videre?

Det er mit bedste spil de seneste år i manager, det er så ærgeligt hvis ikk man kan komme videre :/  Sur
Logged

whale
Gæst
 
Sv: Egen avls spillere!
« Svar #1: 21 Dec 2010, 16:47 »

Du skal bare kompensere ved at registrere x antal mindre spillere.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Egen avls spillere!
« Svar #2: 21 Dec 2010, 20:15 »

Eller tage på ferie når datoen kommer, og så håbe de rigtige spillere bliver registreret Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Egen avls spillere!
« Svar #3: 21 Dec 2010, 20:41 »

Riv et talent op fra 2- eller u19-holdet? De bliver da at være egenavl dernede.... Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

PeterVestegnen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Egen avls spillere!
« Svar #4: 22 Dec 2010, 12:49 »

Jamen problemet var at jeg kun havde 3 i hele klubben. 1 hold, 2 hold og u trup til sammen. Så kan man ikke rigtig hive en fjerde spiller frem, prøvede også at gå på ferie.

Men da jeg gemmer hver uge, måtte jeg gå tilbage til et autosave og hente en billig spiller fra en anden klub som er af egen avl hos mig. Kald det snyd eller ej at gå tilbage, men virkelig ærgeligt at få ødelagt sit spil Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Egen avls spillere!
« Svar #5: 22 Dec 2010, 12:55 »

Jamen problemet var at jeg kun havde 3 i hele klubben. 1 hold, 2 hold og u trup til sammen. Så kan man ikke rigtig hive en fjerde spiller frem, prøvede også at gå på ferie.

Men da jeg gemmer hver uge, måtte jeg gå tilbage til et autosave og hente en billig spiller fra en anden klub som er af egen avl hos mig. Kald det snyd eller ej at gå tilbage, men virkelig ærgeligt at få ødelagt sit spil Smiley

Havde du slet ingen u-18 spillere på dit hold? For ellers kan du jo bruge sådan en Wink
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Egen avls spillere!
« Svar #6: 22 Dec 2010, 15:09 »

Havde du slet ingen u-18 spillere på dit hold? For ellers kan du jo bruge sådan en Wink


Eller gør som:
Du skal bare kompensere ved at registrere x antal mindre spillere.
Simpelthen undlad at udtale en 25. spiller (eller hvor meget maks nu er) - og så hellere have 24 spiller registreret.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010