Fernando
Gæst
|
|
Seriøst har i Patrick med på jeres hold?!  undskyld troede lige det var en joke. undskyld.. Men køre det godt for jeres klub?
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
skal altså lige på det lille hus bare begynd uden mig
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
N17
|
|
Seriøst har i Patrick med på jeres hold?!  undskyld troede lige det var en joke. undskyld.. Men køre det godt for jeres klub? Fernando........... .... Okay det var nok svar fra mig på den! 
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
skal altså lige på det lille hus bare begynd uden mig
Vi venter på holdets nye profil!
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Seriøst har i Patrick med på jeres hold?!  undskyld troede lige det var en joke. undskyld.. Men køre det godt for jeres klub? jeg er i det mindste god nok til at komme til prøvetræning 
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Tag stikket med på lokum Peast - og prøv at styre derfra.. Du for sgu bonus, hvis du gør det godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
jeg er i det mindste god nok til at komme til prøvetræning  Har aldrig søgt om at prøvetræne hos dem lille ven..  og vil heller ikke i hvertfald ikke før FIFA12 kommer.  Så vil jeg da gi det et skud.
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
jeg er i det mindste god nok til at komme til prøvetræning  Touché
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Tag stikket med på lokum Peast - og prøv at styre derfra.. Du for sgu bonus, hvis du gør det godt  hehe da jeg var 8 gennemførte jeg Tekken 1 med ryggen til hehe så måske kunne det lade sig gøre 
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Touché
touche hvad? hehehe
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Har aldrig søgt om at prøvetræne hos dem lille ven..  og vil heller ikke i hvertfald ikke før FIFA12 kommer.  Så vil jeg da gi det et skud. Tja det må da være et skud forbi mål så? hehe da jeg var 8 gennemførte jeg Tekken 1 med ryggen til hehe så måske kunne det lade sig gøre  Du skulle tage at prøve... Derefter kunne du give omgang på Kort og Godt
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Elitens julefrokost holdes hjemme ved Peast!
Okay?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
John: Det ved man jo aldrig vil da forsøge at ramme målet i hvertfald. 
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
hvordan går kampen drenge?
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Du er med i næste igen, ikk Peast?
Foran 3-0 ved pausen ..
|
|