home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FmF Eliten Kamprum FIFA 11
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 183 Udprint
Forfatter Emne: FmF Eliten Kamprum FIFA 11  (Læst 168890 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: FmF Eliten Kamprum FIFA 11
« Svar #1380: 20 Jan 2011, 16:27 »

Nu blander jeg mig bare lige, uden at jeg har noget med det hele at gøre.
Men Legends har ikke spillet kampe siden 13 jan? (der har ikke været gang i deres forum) så måske det er derfor han er skiftet også??

hm når vi så kunne have spillet og spurgt John har han ikke gidet. også skriver han at han ikke har lyst - men kun fordi han skal spille for Eliten .. Iorden hvis han gerne vil det - vi ville bare gerne have haft det og vide i stedet for han skulle lyve på den måde.

SørenA
Gæst

« Svar #1381: 20 Jan 2011, 18:00 »

Jeg vil ikke blande mig den i diskussion, da jeg ikke ved hvad JS's bevæggrunde har været, dog vil jeg sige at Judas er et voldsomt hårdt postulat at smide på ham, men så igen ; i har jo en større tendens til overdrivelse i jeres lejr.. Smiley

Fik ikke sgat tak for spil igår, så det gør jeg nu - da jeg smutttede var vi nr 613 i verden, kom i længere op?

Hvad med iaften, er der spil efter håndbolkampen, og i så fal; ; hvem er klar? Smiley

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1382: 20 Jan 2011, 18:05 »

Judas er passende.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

SørenA
Gæst

« Svar #1383: 20 Jan 2011, 18:07 »

Din mor er passende!

Men lad nu det ligge.. JS spiller med hos os, og hverken du eller jeg kan gøre noget ved det.. :?
« Seneste Redigering: 20 Jan 2011, 18:09 af SørenA » Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1384: 20 Jan 2011, 18:10 »

Fedt nok at bruge en "din mor" joke. Troede den var out-datet, men okay.
Jeg har da stadig lov at ydre min mening om det.

SørenA
Gæst

« Svar #1385: 20 Jan 2011, 18:16 »

Det er den bestemt også, men jeg kunne ikke dy mig, den lå lige til. Højreskøjten.. Smiley  det har du selvfølgelig, men igen opfordrer jeg da til at tale pænt (Judas).. Du er trods alt i et fremmed forum.. Smiley

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1386: 20 Jan 2011, 18:17 »

John har sagt han var ligeglad. Så det har jeg i min gode ret til at gøre

SørenA
Gæst

« Svar #1387: 20 Jan 2011, 18:55 »

Du er kold som jordbæris.. Smiley

Magter ikke at føre en samtale med dig, så lad os bare stoppe den her, ikke Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #1388: 20 Jan 2011, 18:55 »

€ SørenA ; Jeg er nok klar senere ... CP er fra 22.00 ved dog ikke andre. Så vi burde kunne finde ud af noget en gang.

Vil dog lige indskyde uden at kører debat frem og tilbage. John er pt. på prøve ja - og intet andet.... Så der var vel ikke det store han kunne fortælle jer ENDNU, hvis det var.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #1389: 20 Jan 2011, 19:12 »

Vil lige blande mig igen. Søren, BB er ikke i et fremmed forum. Han har ligeså god ret til at være herinde, som du har.

Kolo Abib Touré

HansenLFC
Gæst

« Svar #1390: 20 Jan 2011, 19:23 »

Vi er 3 som spiller lidt nu - Folk er selvfølgelig velkommen til at joine Wink

korzika
Gæst

« Svar #1391: 20 Jan 2011, 20:27 »

Lad os endelig ikke lade debatten ramme det niveau efter vores 3-0 sejr, 6-0 sejr eller da I bailede os. 

Sagens kerne hidser mig ikke op, men den undrer mig i og med, at John har været negativ overfor Eliten, og overfor nogle af jeres medlemmer.

Jeg ville have sat pris på sanheden, for det gør mig ikke noget, at han vælger at spille med Eliten, hvilket jeg syntes er helt okay. Det jeg ikke forstår er, at John har løjet sig i gennem dette.

N17
Manager

« Svar #1392: 20 Jan 2011, 20:37 »

Lad os endelig ikke lade debatten ramme det niveau efter vores 3-0 sejr, 6-0 sejr eller da I bailede os. 

Sagens kerne hidser mig ikke op, men den undrer mig i og med, at John har været negativ overfor Eliten, og overfor nogle af jeres medlemmer.

Jeg ville have sat pris på sanheden, for det gør mig ikke noget, at han vælger at spille med Eliten, hvilket jeg syntes er helt okay. Det jeg ikke forstår er, at John har løjet sig i gennem dette.

Flink og C23 kender grunden.. Og BB fik også det meste af den, men han kopierede så alt videre, så det er jo hans valg. Men du, WS og BB skal jo ikke kalde nogen for Judas eller anden, sådan som I forsøgte at gå bagom ryggen på andre..

Men det er sidste kommentar fra mig i denne sag

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

PhilipFlink
Manager

« Svar #1393: 20 Jan 2011, 20:42 »

Flink og C23 kender grunden.. Og BB fik også det meste af den, men han kopierede så alt videre, så det er jo hans valg. Men du, WS og BB skal jo ikke kalde nogen for Judas eller anden, sådan som I forsøgte at gå bagom ryggen på andre..

Nej det er fandme svinsk.. +1 for at John har skiftet klub Smiley

Held og lykke Smiley - Hvordan klare i jer egentlig Smiley?

korzika
Gæst

« Svar #1394: 20 Jan 2011, 20:49 »

Vi forsøgte ikke at gå bag ryggen om nogle.

Vi drøftede muligheden, men der er langt fra ord til handling. At vi drøftede muligheden er selvfølgelig lidt dumt, men at vi forsøgte er helt forkert. Man har jo ikke forsøgt at lave et tyveri, bare fordi, at man har snakket om det..  Wink

Bliver også mit sidste indlæg i denne sag.. Eliten må hellere få deres debat for sig selv. Men skulle lige afvise din påstand, da den var forkert. Smiley

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 183 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010