|
HansenLFC
Gæst
|
|
okay hehe jeg har oftest mulighed stort set hele natten hvis ellers energien tillader det. ellers nogle gange efter klokken 22 andre gange allerede fra 15.
har desværre skiftende arbejdestider så kan kun sige hvilke tidspunkter jeg kan spille på de enkelte måneder af gangen
Har hellere ikke selv faste tider - vi kræver ikke nogen kan nogle bestemte tidspunker, men når de har tid og lyst.  jeg glemte så også lige at tilføje at jeg dog ikke selv har trådløst internet hjemme hos mig selv så jeg skal hjem til mor eller far før jeg kan spille...
men arbejder dog på at få anskaffet mig et trådløst internet hjem til mig selv
Internet er ihvertfald en god ting; hvis man vil spille med  Hansen du kan skrive mig på listen fra kl 22.30 cirka  Vi ses 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Hansen du kan skrive mig på listen fra kl 22.30 cirka  Du kan også regne med mig ved den tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Har hellere ikke selv faste tider - vi kræver ikke nogen kan nogle bestemte tidspunker, men når de har tid og lyst.  Internet er ihvertfald en god ting; hvis man vil spille med  1. nej selvfølgelig er det ikke et krav med faste tidspunkter men alligevel... hvis man så kun kan om morgenen f.eks og der skal jo være minimum 3 spillere med og helst gerne flere...  2. ja ellers er det lidt svært at spille med jer... men jeg håber da på at have skaffet det engang fra næste måned eller sådan noget
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Du kan også regne med mig ved den tid  Det er sørme sent i gamer  1. nej selvfølgelig er det ikke et krav med faste tidspunkter men alligevel... hvis man så kun kan om morgenen f.eks og der skal jo være minimum 3 spillere med og helst gerne flere...  2. ja ellers er det lidt svært at spille med jer... men jeg håber da på at have skaffet det engang fra næste måned eller sådan noget Folk går i skole, arbejder og sover. Så mit gæt er du ikke kan samle nogle om formiddagen NORMALT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
præcis hansen
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Hvor mange er klar i aften?  Status på i aften: Nu og fremBenja Omkring 7-8 (efter aftensmad)Undertegnet Dan60 Omkring 23Hansen NicklasJakobsen
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Jan 2011, 17:55 af Crazy-Poul »
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Mig! 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Super Fra hvornår cirka? Hansen er klar fra 23 måske lidt før, og jeg er klar efter jeg har spist 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Var klar nu, men fandt lige ud af, at jeg har noget VØ fremlægning til i morgen. Så nok også ved samme tid som Hansen. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
|
Dan60
Lilleputspiller
|
|
CP, skriv mig på listen ved 7-8 tiden (efter aftensmad) 
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF Manchester United FC Barcelona
|
|
|
|
|