|
HansenLFC
Gæst
|
|
3 DIVISON !!
Eliten : Stolt fortid - Stor fremtid !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Vi er så småt klar til, at starte op med Hansen og undertegnet, så hvis folk er klar så kom frisk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Vi er så småt klar til, at starte op med Hansen og undertegnet, så hvis folk er klar så kom frisk  jeg er klar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Eliten længe leve !2 DIVSION ; Stolt fortid - Stor fremtid !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Eliten længe leve !2 DIVSION ; Stolt fortid - Stor fremtid ! Ja det er bår' dæjlig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Endnu en dejlig dag, hvor vi har vundet de fleste kampe vi har stillet op i. Både Hansen og undertegnet har nået over 100 mål fra klubben, og hele holdet spiller fremragende for tiden. Pt. ligger vi på en fornem 38. plads i 2 Division og nummer 1390 i verden. Top 1000 here we come  Jeg garantere mere spil senere i dag, hvor vi fortsætter med, at klatre op af i tabellen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Hvilken dejlig dag. Masser af sejre og kun få nederlag!  Det går fremad i divisionerne og det siges at vi er frygtet! Her til aften viste flere af vore stjernespillere sig fra deres giftigste side. Crazy-Poul kan fremhæves som en fremragende bøddel idet han 3 kampe i træk formåede at afgøre sagerne i overtiden. Eller det vi allesammen ynder at kalde Fergie-time!  Hansen fører topscorerlisten med 111 mål, men CP har påbegyndt en intensiv jagt og han er kun 8 mål bagud på 2. pladsen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Det lyder godt, drenge. Regner med at vi når et på kampe senere i dag.  Det er en sørgelig meddelse at må meddelse at vi har mistet vores målmand til en af de bedste klubber i verden. Good luck in future, Mathi89  Det ser også ud til, at Legends har mistet deres keeper. Kunne være spændende at møde dem igen så. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Det lyder godt, drenge. Regner med at vi når et på kampe senere i dag.  Det ser også ud til, at Legends har mistet deres keeper. Kunne være spændende at møde dem igen så.  Vi ville rykker jer rundt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Det lyder meget spændende det med de klubber her. Er der en der vil være så venlig at forklare om det i hovedtræk? For så vil jeg da overveje at lave mig en spiller og kæmpe mig på jeres team 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Det lyder meget spændende det med de klubber her. Er der en der vil være så venlig at forklare om det i hovedtræk? For så vil jeg da overveje at lave mig en spiller og kæmpe mig på jeres team  Det går ud på du spiller som dig selv. Du har kun kontrol over din egen spiller. Du spiller så sammen med os andre som også hver i sær har kontrollen over vores egen spiller, og vi danner på den måde et hold. Du gør din spiller bedre ved at klare forskellige bedrifter som man får jo mere man spiller. Man kan dog med fordel gå ind og se hvad man skal gøre for at klare en bedrift og på den måde blive bedre. Håber det var forståeligt  Du skal være velkommen til at forsøge at spille dig på holdet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Andre der er klar nu? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Det lyder meget spændende det med de klubber her. Er der en der vil være så venlig at forklare om det i hovedtræk? For så vil jeg da overveje at lave mig en spiller og kæmpe mig på jeres team  Jeg går ud fra at du har læst det første indlæg i denne tråd. Hvis ikke, så gør det lige  Nu har Benja jo forklaret det meste, så jeg gider ikke gentage det som han har skrevet. Men først og fremmest så skal du have trænet din Pro så han bliver mindst 80 på sin favoritposition. I mellemtiden kan vi sætte dig på venteliste. Når du så har trænet din Pro op, så får du en kortere tidsperiode til at overbevise os om at du har den kvalitet og seriøsitet som vi søger  Skal jeg sætte dig på venteliste?  ...... Og nej, jeg har ikke glemt at det var dig der slog mig 5-4 i finalen i FIFA-turneringen for et par måneder siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dan60
Lilleputspiller
|
|
Nogen klar? 
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF Manchester United FC Barcelona
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Jeg skal lige gå tur med hundene og derefter har min mor lovet mig(om hun holder det er noget andet  ) at jeg ikke skal noget lige foreløbigt.  Så jeg satser på at jeg snart kan, og bonusinfo er at min VP nu er 86 på den centrale forsvarer. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|