|
HansenLFC
Gæst
|
|
Vi har fælles-spil som man siger :p
Rolig Søren piller ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
KLASSE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Jeg kommer nok ikke til at deltage specielt meget i en uges tid, da internettet her hos min far ikke gider samarbejde med min ps3.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg kommer nok ikke til at deltage specielt meget i en uges tid, da internettet her hos min far ikke gider samarbejde med min ps3..  Ærgeligt Benja  Dog lækkert du giver lyd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Vi er verdensklasse og jeg tager hatten af og bukker ... for satan vi er klasse !
Folk tror jeg er sindsyg og jeg er ligeglad vi er større end de største ! (sagt i vild jubel!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
"synes godt om" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Dejligt med endnu en sejr. Virker som om vi er ustoppelige for tiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Dan?
Er du med igen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Vi er verdensklasse og jeg tager hatten af og bukker ... for satan vi er klasse !
Folk tror jeg er sindsyg og jeg er ligeglad vi er større end de største ! (sagt i vild jubel!)
dejligt og høre at i forsætter på den stime som vi start tidligere i dag  men jeg er også klar på at spille nogen kampe lidt senere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Dane :i <33
synes godt om 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dan60
Lilleputspiller
|
|
Dan?
Er du med igen ?
Hold kæft jeg hader TDC. Vores internet er lige gået ned igen nu!! Så det eneste net jeg har lige nu er på min mobil. Men hvis nettet kommer igen, så er jeg klar på nogle flere kampe
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF Manchester United FC Barcelona
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Dane er hermed nyt trupmedlem af FMF Eliten som spiller deres hjemmekampe på hjemmebanen Elitens legeplads ; Velkommen Dane...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Dane gør det stille og roligt. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hold kæft jeg hader TDC. Vores internet er lige gået ned igen nu!! Så det eneste net jeg har lige nu er på min mobil. Men hvis nettet kommer igen, så er jeg klar på nogle flere kampe
Super ; det kører jo...Ring og svin dem til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|