|
LucasLeiva
|
|
Synes det er sjovt at det andet hold ikke har spillet en kamp siden det her hold blev lavet.. I gættede på der var 20 tilbage i den anden? aaarg... I er alle skredet, og nu er der 5 tilbage ovre i den anden. De har måske spillet to kampe. Sjovt.
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Synes det er sjovt at det andet hold ikke har spillet en kamp siden det her hold blev lavet.. I gættede på der var 20 tilbage i den anden? aaarg... I er alle skredet, og nu er der 5 tilbage ovre i den anden. De har måske spillet to kampe. Sjovt.
Ny start du ved ! Der var ca. 20 tilbage da vi trak os søndag aften kl.23.00 ... At dem som var tilbage ikke ville køre det videre er ikke vores fejl; vi havde givet admin rollerne videre. Hvorfor osv. kan du læse på side 1 De andre er også en 10 stykker i den anden, måske flere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
kører det for jer derinde eller hvad hehehe
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
kører det for jer derinde eller hvad hehehe
Kan jeg fortælle dig efter kampen Peast
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Hvor mange bliver vi til spil iaften?  Jeg er klar omkring kl 2100.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hvor mange bliver vi til spil iaften?  Jeg er klar omkring kl 2100..  Hep 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Tror også jeg er klar kl 21  Og gerne før 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Tror også jeg er klar kl 21  Og gerne før  Så kom dog ind? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Søren # Pt. SørenA Muten HansenLFC Klovn (Sagde han kom senere) GG (Hentydede til det igår) Zidan Måske flere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
HansenLFC. har du set den besked jeg har sendt til dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
HansenLFC. har du set den besked jeg har sendt til dig?
Du får svar efter denne kamp Peast ; var i kamp da jeg så den... Så glemte det ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Du får svar efter denne kamp Peast ; var i kamp da jeg så den...
Så glemte det ..
det var nu ikke for at få et hurtigt svar at jeg spurgte. det var mere for at sikre mig at du havde fået den da min PC fuckede lige da jeg trykkede send. men som jeg skrev har jeg jo ikke opfyldt alle krav endnu så skal lige have styr på den del først alligevel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Tror også jeg er klar lidt senere drenge  Mit net har bare drillet gevaldigt på det seneste... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dan60
Lilleputspiller
|
|
Hej drenge. Vores internet er gået ned, og fordi TDC's teknikere holder jule fri så kommer de først og fixer det d. 27 december.  så jeg kan desværre ikke spille med jer indtil da 
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF Manchester United FC Barcelona
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Lyder lækkert hansen, så må jeg lige lave lidt showoff..  Studsede lige over en ting jeg læste i det første indslag, der bliver nævnt at ens pro bør være minimum 80, er det et fast mustc eller kan man få dispentation? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|