|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg joiner nu, og har et forslag: FÆLLESJUBEL: Brick Fall! Hold L2 + (R) <--- (højre analog til venstre og hold) Den er så nice!  P.S. er en af forsvarerne frie?  Jeg er lidt i tvivl ; mener der er en fri..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Super, jeg er inde om lidt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Skal vi spille, eller holdes der pause?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Jeg holder lige en pause, og hansen holder en times pause
|
|
|
|
|
|
PSN: Sejeklovn
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Fair nok, så holder jeg også en pause, eller det er jeg nød til. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Har smidt linket til vores Danskfifaliga.dk side i første post, jeg vil forsøge at opdatere den reelmæssigt mht statestikkerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg er klar !
andre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Jeg kan ikke nu, skal hjælpe mine forældre med alt muligt gøgl, men regner med at komme tilbage i aften. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Iorden ; Klovn og undertegnede spiller lidt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Shit der er mange noobs i denne verden ; ta da kampen op istedet for det leave pis...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hey. Jeg er netop begyndt at spille FIFA igen. Nogen der kan forklare hvordan det her helt præcis 'virker' og hvorfor FMFreaks FC er blevet "erstattet"?  Overveje om jeg vil være med hvis jeg må 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hey. Jeg er netop begyndt at spille FIFA igen. Nogen der kan forklare hvordan det her helt præcis 'virker' og hvorfor FMFreaks FC er blevet "erstattet"?  Overveje om jeg vil være med hvis jeg må  Tjek første side 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Så må jeg jo se at komme i sving med at forbedre min pro 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Tak fordi du absolut skulle vælge cup kamp hansen, så den gik i stå! Mange tak!! 
|
|
|
|
|
|
PSN: Sejeklovn
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Tak fordi du absolut skulle vælge cup kamp hansen, så den gik i stå! Mange tak!!  Haha ; jeg valgte nu ikke cup kamp... Men det var nu fordi jeg fortrækker at spille med CP og havde hørt en fulg synge om du skulle ud at handle hvis du ventede længe nok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|