Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1213 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Tampa Bay Buccaneers - Kampen tilbage (Madden 11-blog)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
Forfatter
Emne: Tampa Bay Buccaneers - Kampen tilbage (Madden 11-blog) (Læst 12329 gange)
Tash
Gæst
Sv: Tampa Bay Buccaneers - Kampen tilbage (Madden 11-blog)
«
Svar #45:
23 Dec 2010, 17:52 »
OFFSEASON PART III – FREE AGENCY
Trænerstaben er på plads. Kontraktforlængelse
rne er på plads. Nu er det tid til at finde ud af, om der skal hentes nye spillere ind via free agency for at fylde nogle af de huller ud, som er blevet efterladt ovenpå kontraktforlængelse
rne. Det var jo langt fra alle startere, der fik sin kontrakt forlænget grundet for høje lønkrav. Er reserverne fra sidste sæson gode nok, eller skal der hentes en profileret veteran ind med det samme? Skal man vente til draften for at finde deres erstatning, eller er det en for stor chance at tage for et allerede ungt mandskab?
To runningbacks blev der sagt farvel til. Carnell Williams og Kregg Lumpkin er ikke længere at finde på holdet, og jeg vil derfor utrolig gerne ud at finde en backup til LeGarrette Blount i free agency. Jeg leder efter en lille, væver spiller, som vil være et perfekt supplement til den store, brutale Blount. Jeg finder to navne interessante: Steve Slaton og Leon Washington. Begge forlanger mindre i løn, end hvad Carnell Williams gjorde. Hvem skal man tilbyde en kontrakt?
Valget falder i sidste ende på den 29-årige Leon Washington. Han har rutine, som holdet virkelig har brug for – især på angrebet. Og så er han samtidig en fantastisk returner, der med det samme kan gå ind og give special teams et pift. En fem-årig kontrakt til $12.55 millioner må være nok til at hente ham til holdet, men alt kan jo ske. Et andet hold kan gå ind og overbyde mig.
Ronde Barber blev der også sagt farvel til, og jeg tør ikke satse på, at jeg kan finde en guldsten i draften, der kan gå direkte ind og starte på et højt niveau. Jeg bliver nødt til at finde en, der kan spille et par år, før min rookie-cornerback kan gå ind og tage helt over som starter. Da Tampa Bay Buccaneers spiller meget i zone-opdækning, leder jeg naturligvis efter en, der har sit speciale i det område.
Den tidligere Indianapolis Colts-cornerback Jacob Lacey fik ikke en ny kontrakt af Indianapolis Colts, og ham har jeg i tankerne med det samme. En tre-årig kontrakt til $10.95 millioner bliver sendt afsted til ham, og ligesom Leon Washington må man håbe, at det hele falder i hak, inden andre hold kommer ind og tilbyder ham en måske bedre kontrakt.
LEON WASHINGTON TIL TAMPA BAY BUCCANEERS
Den nu tidligere New York Jets- og Seattle Seahawks-spiller har accepteret kontrakttilbuddet fra Tampa Bay Buccaneers og tager dermed turen til Florida for at føre holdet skridtet videre. Han går ind på holdet som backup til LeGarrette Blount, og så vil han også fungere som fast mand på returns, hvor han med sin hurtighed vil være en stor gevinst for holdet.
JACOB LACEY TIL TAMPA BAY BUCCANEERS
Indianapolis Colts vil ikke forlænge med ham. Jeg ville gerne give ham en kontrakt, og nu er det en realitet, at Jacob Lacey i de næste tre sæsoner vil spille på Raymond James Stadium. Han ventes at gå ind som starter modsat Aqib Talib i hvert fald i den første sæson. Jeg har stadig forhåbninger om at finde en cornerback i draften, som vil være i stand til at tage over efter maks to sæsoner.
Tash
Gæst
«
Svar #46:
23 Dec 2010, 23:31 »
OFFSEASON PART IV – DRAFTEN
Så er vi nået til det altoverskyggende i hele offseason, nemlig draften. Hvilke college-spillere kommet til Florida og Raymond James Stadium til næste sæson? Jeg har allerede udgjort mig nogle tanker om, hvilke positioner, jeg har mangler på og hvilke, jeg overhovedet ikke skal kigge på under de syv runder.
Først og fremmest skal jeg have fundet en guard til den offensive linje, der kan gå ind og starte fra dag et. Udover det skal jeg finde en right tackle, der om nogle år kan gå ind og tage over fra Jeremy Trueblood. En backup til Barrett Ruud ville heller ikke være af vejen, mens jeg også skal have fundet backups til defensive end, yderligere en runningback samt en strong safety, der kan konkurrere med Larry Asante om startpladsen allerede i denne sæson. Jeg har tidligere været inde på en cornerback, der kan udvikle sig i et par år, før han tager en plads som starter på holdet.
Det 23. pick i hver runde har jeg grundet min slutspilsplads. Jeg kunne dog ikke se nogle spillere med god værdi til at tage i første runde, og derfor besluttede jeg mig for at trade mig ned for at samle nogle picks sammen til de senere runder også. San Francisco 49ers blev min byttepartner, og jeg gav dem mit førsterunde- og femterundevalg, mens jeg til gengæld fik deres anden-, tredje og fjerderundevalg.
Som planlagt fra starten af tog jeg en cornerback med mit første pick, og her faldt valget på Randy Powell fra Texas, da han så ud til at være blandt de mest talentfulde cornerbacks. Også i tredje runde tog jeg en cornerback i Tremendous Kiolbassa, og så må man vist sige, at jeg var godt dækket ind på den plads, da jeg jo som bekendt også hentede Jacob Lacey ind i free agency.
Mine valg:
2. runde: CB Randy Powell: 5 år til $5.90 millioner
2. runde: RG Anthony Utopo: 5 år til $19.13 millioner
3. runde: CB Tremendous Kiolbassa: 4 år til $10.32 millioner
3. runde: RT Justin Gearin: 4 år til $7.64 millioner
4. runde: LB Gareef Caldwell: 3 år til $990K
5. runde: RG Glenn Spriggs: 3 år til $930K
6. runde: HB Jamal Henry: 1 år til $310K
7. runde: WR Cordell Denard: 1 år til $310K
DRAFT GRADE: C+
Med mit andet pick tog jeg, også som planlagt, en offensiv linjemand i guarden Anthony Utopo, og jeg har forventninger om, at han kan gå direkte ind og starte som rookie. Det samme håber jeg om den tackle, jeg tog i fjerde runde ved navn Justin Gearin. Hvis ikke de er klar til at gå ind direkte, så håber jeg, at de har potentialet til at udvikle sig til startere indenfor et par sæsoner maks.
I de senere runder fik jeg så fat på de backups, jeg nu engang havde brug for. Linebacker Gareef Caldwell, runningback Jamal Henry og receiver Cordell Denard, mens jeg også tog endnu en guard i Glenn Spriggs. Forventningerne til disse er ikke store, og de vil højst sandsynligt blive special teams-spillere.
Sulo
Landsholdsspiller
«
Svar #47:
24 Dec 2010, 02:07 »
Dejligt at se at du holder modet og motivationen oppe på trods af det tidlige knockout til Bears. Dine transfers ser spændende ud, især Leon Washington glæder jeg mig til at se i fremtiden. Han lyder som en god mand for dit hold. Draften ser for dit vedkommende godkendt ud med en stor signing, rent finansielt og økonomisk, af guarden Anthony Utopo. Så må vi håbe, at han lever op til de forventninger, der nu er klistret på ham.
Ellers nogle fremragende updates hvor du kommer ind på det basale i en NFL-franchise. Fantastisk arbejde, fortsæt med det.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #48:
24 Dec 2010, 02:15 »
Fed blog, til trods for jeg ingen indsigt ar i de navne du henter.. Fucking høj standard.
Men nu skal der ses NFL
mikk1446
Reserveholdsspiller
«
Svar #49:
24 Dec 2010, 13:11 »
Bliver spændende at se dit hold i den nye sæson.
Med free agency og draft, synes jeg dog ikke, at dit hold er blevet betydeligt stærkere, men forhåbentlig kan de nye unge drenge gøre en forskel (:
"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."
Tash
Gæst
«
Svar #50:
24 Dec 2010, 14:14 »
Citat af: Sulo 24 Dec 2010, 02:07
Dejligt at se at du holder modet og motivationen oppe på trods af det tidlige knockout til Bears. Dine transfers ser spændende ud, især Leon Washington glæder jeg mig til at se i fremtiden. Han lyder som en god mand for dit hold. Draften ser for dit vedkommende godkendt ud med en stor signing, rent finansielt og økonomisk, af guarden Anthony Utopo. Så må vi håbe, at han lever op til de forventninger, der nu er klistret på ham.
Ellers nogle fremragende updates hvor du kommer ind på det basale i en NFL-franchise. Fantastisk arbejde, fortsæt med det.
Der er ikke så meget andet at gøre end bare at komme videre. Jeg var nok ikke kommet i slutspillet uden det lette kampprogram alligevel. Jeg glæder mig også til at se, hvad Leon Washington kan gøre, selvom det nok kun bliver i et begrænset omfang, at man får ham at se på angrebet, men jeg håber, at han kan forbedre mit special team-spil på returns.
Og tak
Citat af: Riis 24 Dec 2010, 02:15
Fed blog, til trods for jeg ingen indsigt ar i de navne du henter.. Fucking høj standard.
Men nu skal der ses NFL
Tak, og jeg har heller ingen indsigt i de navne, da det er Madden-genererede spillere. Jeg scouter ikke i løbet af sæsonen, da man så kan se deres potentiale, og det synes jeg er lidt for nemt at drafte ud fra, så jeg kigger først alle spillere igennem på selve draftday.
Og det var lige, hvad man skulle på det tidspunkt!
Citat af: mikk1446 24 Dec 2010, 13:11
Bliver spændende at se dit hold i den nye sæson.
Med free agency og draft, synes jeg dog ikke, at dit hold er blevet betydeligt stærkere, men forhåbentlig kan de nye unge drenge gøre en forskel (:
Holdet er måske ikke blevet bedre, når man kigger på navnene, men jeg har store forventninger alligevel. De unge spillere fra sidste sæson har udviklet sig, og så synes jeg selv, at jeg har fået hentet nogle spillere ind, der passer til lige mit system, så forhåbentlig kan jeg igen komme i slutspillet.
Jeg kan desuden lige fortælle, at der kommer en update lige om lidt med preseason, depth chart, mål for sæsonen og kampprogram.
Tash
Gæst
«
Svar #51:
24 Dec 2010, 14:26 »
PRESEASON
Tampa Bay Buccaneers at San Francisco 49ers -
9-17
Tampa Bay Buccaneers vs Atlanta Falcons -
14-17
Tampa Bay Buccaneers vs Seattle Seahawks -
24-37
Tampa Bay Buccaneers at New York Giants –
10-35
Offense:
QB: Josh Freeman
HB LeGarrette Blount
FB: Earnest Graham
WR: Mike Williams & Arrelious Benn
TE: Kellen Winslow
LT: Donald Penn
LG: Jeremy Zuttah
C: Jeff Faine
RG: Anthony Utopo (R)
RT: Justin Gearin (R)
Defense:
DE: Kyle Moore & Tim Crowder
DT: Gerald McCoy & Brian Price
OLB: Geno Hayes & Dekoda Watson
MLB: Barrett Ruud
CB: Aqib Talib & Jacob Lacey
FS: Cody Grimm
SS: Larry Asante
Special Teams:
K: Connor Barth
P: Robert Malone
KR: Leon Washington
PR: Leon Washington
HOLDET
Der kan forekomme ændringer i depth chart (ses ude til højre) i løbet af sæsonen. Jeg vil i hvert fald nøje følge Jacob Lacey på den ene cornerback, da mit tredjerundevalg, som navnet også antyder, er 'Tremendous'. Han er bedre, end jeg havde regnet med, og han banker allerede nu stærkt på for pladsen modsat Aqib Talib.
Samtidig er der to rookies, der starter på den offensive linje og begge vil være at finde på Josh Freemans højre side. Begge vil blive fulgt nøje i sæsonens start, og hvis jeg kan se, at de har problemer, så vil de blive byttet ud. RG Anthony Utopo vil få lidt længere snor end Justin Gearin i og med, at jeg ikke har en lige så kompetent backup på guard-pladserne som på tackle.
Mit første pick i hele draften var cornerback Randy Powell, og hans kvaliteter har virkelig skuffet mig. Han er den dårligste af mine syv cornerbacks og var det ikke for hans kontrakt, så var han blevet fyret efter preseason. Han vil udelukkende være at finde på special teams-enhederne.
Mine tre andre rookies var, hvad jeg havde ventet af dem. HB Jamal Henry bliver tredjevalg på runningback, WR Cordell Denard bliver femtevalg på receiver, mens LB Gareef Caldwell bliver backup til Barrett Ruud. Alle vil være at finde på special teams i denne sæson.
MÅL FOR SÆSONEN
- Hav et top 15-offense i ligaen
- Slut med en positiv turnover-ratio
- Vind mindst otte kampe
- Kast færre interceptions end sidste sæson med Josh Freeman (19)
KAMPPROGRAM
Week 1: vs Indianapolis Colts
Week 2: vs Atlanta Falcons
Week 3: vs Minnesota Vikings
Week 4: vs Carolina Panthers
Week 5: at Tennessee Titans
Week 6: at New Orleans Saints
Week 7: BYE
Week 8: vs Chicago Bears
Week 9: at Green Bay Packers
Week 10: vs Houston Texans
Week 11: at Jacksonville Jaguars
Week 12: vs New Orleans Saints
Week 13: at Detroit Lions
Week 14: at New York Giants
Week 15: vs Seattle Seahawks
Week 16: at Atlanta Falcons
Week 17: at Carolina Panthers
Tash
Gæst
«
Svar #52:
25 Dec 2010, 15:28 »
SEPTEMBER 2011
Søndag den 11. september
Stats:
QB Josh Freeman: 13/26, 156 yards, 0 TD, 1 INT
DE Kyle Moore: 2 tackles, 1 sack
DT Gerald McCoy: 2 tackles, 1 sack
DT Brian Price: 4 tackles, 1 sack
Tampa Bay Buccaneers vs Indianapolis Colts –
6-38
Katastrofe. Hvad mere kan der siges efter sådan en oplevelse? Peyton Manning ramte alt, hvad der kunne rammes. Han kastede her, der og alle vegne. Tampa Bays secondary blev udstillet på det groveste med 395 yards og tre touchdowns, mens Donald Brown tilføjede yderligere to på jorden.
Søndag den 18. september
Stats:
QB Josh Freeman: 14/21, 208 yards, 2 TD, 2 INT
TE Kellen Winslow: 4 receptions, 103 yards, 2 TD
LB Geno Hayes: 7 tackles, 1 sack
LB Quincy Black: 5 tackles, 1 interception
Tampa Bay Buccaneers vs Atlanta Falcons –
17-15
Heldet var på Bucs' side i divisionsopgøret. Matt Bryant havde med syv sekunder tilbage af kampen muligheden for at gøre det til 18-15 i Falcons' favør, men veteranen missede chancen, som opstod, da Atlanta Falcons lykkedes med deres onside-kick.
Søndag den 25. september
Stats:
QB Josh Freeman: 17/27, 267 yards, 1 TD, 0 INT
HB LeGarrette Blount: 17 carries, 110 yards
WR Mike Williams: 8 receptions, 135 yards
DT Gerald McCoy: 4 tackles, 2 sacks
Tampa Bay Buccaneers vs Minnesota Vikings –
17-13
To sejre i træk luner, og især den her var god. Endelig formåede angrebet at levere varen med både LeGarrette Blount, Josh Freeman og Mike Williams, der alle havde en stor kamp. Det afgørende touchdown blev scoret med lidt mere end seks minutter tilbage af kampen af Leon Washington.
EN SÆSON UDEN FLERE STJERNER
Carolina Panthers er kommet godt fra start med tre sejre i tre kampe, men holdet har alligevel mødt modgang. Deres største stjerne på forsvaret og måske endda hele holdet, Jon Beason, er nemlig ude for sæsonen med et brækket ben. Den tidligere Philadelphia Eagles-linebacker Stewart Bradley er manden, der tager over some startende middle linebacker, og selvom han tidligere har vist kvaliteter i NFC East, så er det et stort tab for Jimmy Clausen og co.
91 receptions, 1,497 yards og syv touchdowns. Det var DeSean Jackson i sidste sæson for Eagles. De flotte tal kommer den hurtige receiver ikke i nærheden af i denne sæson. Han har nemlig revet sit korsbånd i knæet helt over, og han er derfor færdig for denne sæson. Michael Vick kommer dermed til at skulle undvære sin største playmaker, og Jeremy Maclin skal virkelig træde ud af skyggen, hvis Eagles skal have en chance i divisionen.
Miami Dolphins må undvære deres startende quarterback, Chad Henne, i resten af sæsonen. Den tidligere andetrundevalg har nemlig revet sin brystmuskel over, og derfor skal Kevin Kolb føre Dolphins' tropper frem i denne sæson i håb om, at de kan fravriste New England Patriots divisionstitlen og komme i det forjættede land.
mikk1446
Reserveholdsspiller
«
Svar #53:
25 Dec 2010, 17:02 »
En ok start på den nye sæson.
Colts er jo bare guder, så dem kan man ikke slå. xD
Men igen nogle rigtig lækre updates, som er en fryd at læse!
"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."
Tash
Gæst
«
Svar #54:
26 Dec 2010, 12:19 »
Citat af: mikk1446 25 Dec 2010, 17:02
En ok start på den nye sæson.
Colts er jo bare guder, så dem kan man ikke slå. xD
Men igen nogle rigtig lækre updates, som er en fryd at læse!
Den er bestemt ikke dårlig
Tak
Shaft
Manager
«
Svar #55:
27 Dec 2010, 15:01 »
Imponerende start med sejr over Falcons! Dette kan godt blive året hvor Bucs kommer mindst til NFC finalen.
Ærgeligt for Beason og DeSean, men det er da ligefør det er en opgradering for Dolphins at Chad Henne blev skadet. Kolb er mindst lige så god..
Ser frem til næste update, hvor der, forhåbentlig, også vil være stillinger af alle ligaerne med :-)
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Tash
Gæst
«
Svar #56:
27 Dec 2010, 18:38 »
«
Seneste Redigering: 27 Dec 2010, 18:42 af Tash
»
Sulo
Landsholdsspiller
«
Svar #57:
27 Dec 2010, 18:43 »
Endnu engang en fantastisk update. Dejligt at du tog hævn over Chicago Bears, og skønt at se at Josh Freeman er ved at finde storspillet frem. KIU.
Corvette
Landsholdsspiller
«
Svar #58:
28 Dec 2010, 13:23 »
Følger stadig med fantastisk blog
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #59:
05 Jan 2011, 20:10 »
Er den død Tash?
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »