Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1226 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Tampa Bay Buccaneers - Kampen tilbage (Madden 11-blog)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Forfatter
Emne: Tampa Bay Buccaneers - Kampen tilbage (Madden 11-blog) (Læst 12318 gange)
Corvette
Landsholdsspiller
Sv: Tampa Bay Buccaneers - Kampen tilbage (Madden 11-blog)
«
Svar #15:
20 Dec 2010, 19:59 »
God Update kan rigtig godt lide måden du sætter det op med tabeller og stats
Tash
Gæst
«
Svar #16:
20 Dec 2010, 21:32 »
Citat af: louisfr 20 Dec 2010, 19:59
God Update kan rigtig godt lide måden du sætter det op med tabeller og stats
Jeg takker
Shaft
Manager
«
Svar #17:
20 Dec 2010, 23:31 »
En af de bedre updates! Bliver spændende at se om du går ned ligesom Bucs gjorde efter det "nemme" startprogram.
Din boks med stillingen er en fryd for øjet! Håber også at du laver nogle updates omkring hvilke spiller du henter - hvorfor du gør det etc når vi når FA og draft. Sådan så det ikke bare er en liste som eks. 1. Allan Allansen LG, 82 ovr, 1 P osv.
Læser med
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Tash
Gæst
«
Svar #18:
21 Dec 2010, 12:03 »
Citat af: Shaft 20 Dec 2010, 23:31
En af de bedre updates! Bliver spændende at se om du går ned ligesom Bucs gjorde efter det "nemme" startprogram.
Din boks med stillingen er en fryd for øjet! Håber også at du laver nogle updates omkring hvilke spiller du henter - hvorfor du gør det etc når vi når FA og draft. Sådan så det ikke bare er en liste som eks. 1. Allan Allansen LG, 82 ovr, 1 P osv.
Læser med
Ja, jeg håber lige, at jeg kan stoppe mine alt for mange turnovers med Josh Freeman, for så skal det sgu nok gå, tror jeg.
Jeg takker for roserne, og jeg skal nok finde på noget interessant i løbet af offseason
Tash
Gæst
«
Svar #19:
21 Dec 2010, 13:05 »
NOVEMBER 2010
Igen i denne måned er der fire kampe på programmet heriblandt to, på papiret, svære kampe. Tampa Bay Buccaneers skal på besøg hos Michael Turner og Atlanta Falcons, mens man også skal et smut forbi Ray Lewis og Baltimore Ravens, som den afsluttende kamp i november. Fortsætter det unge hold med at imponere NFL?
Søndag den 7. november
Stats:
QB Josh Freeman: 23/42, 272 yards, 0 TD, 4 INT
HB LeGarrette Blount: 14 carries, 99 yards, 1 TD
TE Kellen Winslow: 8 receptions, 111 yards
DT Brian Price: 2 tackles, 2 sacks
Tampa Bay Buccaneers at Atlanta Falcons -
18-24
Sæsonens andet nederlag blev det til, og igen var det en divisionsrival, der stod bag. Det så længe godt ud, men i fjerde quarter tabte Buccaneers bolden og kampen. To fumbles blev det til, og begge blev returneret til touchdowns af Falcons.
Søndag den 14. november
Stats:
QB Josh Freeman: 14/21, 193 yards, 0 TD, 0 INT
HB LeGarrette Blount: 23 carries, 74 yards, 1 TD
LB Geno Hayes: 15 tackles, 1 sack
CB Ronde Barber: 1 tackle, 1 interception
Tampa Bay Buccaneers vs Carolina Panthers -
16-9
Tilbage på rette spor kom man i månedens eneste hjemmekamp mod NFC Souths klart svageste hold i Carolina Panthers. Et touchdown og to field goals var nok mod Jimmy Clausen og co., der aldrig formåede at lukke op for Bucs forsvar. Josh Freeman undgik samtidig for en gangs skyld turnovers.
Søndag den 21. november
Stats:
QB Josh Freeman: 12/31, 155 yards, 1 TD, 1 INT
LB Barrett Ruud: 10 tackles, 2 interceptions, 1 FR
DT Gerald McCoy: 5 tackles, 2 sacks, 1 FF
CB Aqib Talib: 6 tackles, 1 FF, 1 FR, 1 TD
Tampa Bay Buccaneers at San Francisco 49ers -
41-13
"Pinlig indsats af 49ers". Sådan lød overskriften dagen efter den miserable præstation mod Tampa Bay Buccaneers på hjemmebanen. To gange scorede Bucs' forsvar touchdown, og i fjerde quarter fik angrebet også sat tre touchdowns på tavlen.
Søndag den 28. november
Stats:
QB Josh Freeman: 14/22, 115 yards, 2 TDs 0 INT
HB LeGarrette Blount: 27 carries, 108 yards
DT Gerald McCoy: 5 tackles, 2 sacks
SS Sean Jones: 8 tackles, 1 interception, 1 FF
Tampa Bay Buccaneers at Baltimore Ravens -
17-10
17-10 stod der ved halvleg. 17-10 stod der, da kampen var slut. 12 gange måtte Tampa Bay Buccaneers punte bolden i de 60 minutter. Sejren kan man takke Ray Rice for, da han i første halvleg alene fumblede hele tre gange, og alle tre gange fik Tampa Bay Buccaneers fingrene i bolden.
STILLINGER
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2010, 17:24 af Tash
»
Tash
Gæst
«
Svar #20:
22 Dec 2010, 01:58 »
DECEMBER 2010 & JANUAR 2011
Så er vi nået frem til sæsonens afsluttende fem kampe. De sidste kampe, der afgør, hvem der fortsat har chancen for at spille Super Bowl og hvem, der må takke af for denne sæson og se frem mod den næste. Det unge Buccaneers-hold ligger lunt i svinget, men kan de unge gutter holde dampen oppe?
Søndag den 5. december
Stats:
QB Josh Freeman: 15/31, 338 yards, 0 TD, 1 INT
WR Mike Williams: 8 receptions, 259 yards
DT Brian Price: 3 tackles, 1 sack
DE Kyle Moore: 4 tackles, 1 sack
Tampa Bay Buccaneers vs Atlanta Falcons –
17-14 (OT)
Atlanta Falcons tog første stik. Tampa Bay Buccaneers tog andet stik. En thriller uden lige, der først blev afgjort med tre minutter tilbage af overtime. Josh Freeman fandt Mike Williams på en screen, og han løb helt ned til Atlanta Falcons' 15 yard-linje, og herefter kunne Connor Barth uden problemer sikre Tampa Bay Buccaneers med et field goal.
Søndag den 12 .december
Stats:
QB Josh Freeman: 24/37, 302 yards, 1 TD, 0 INT
HB LeGarrette Blount:18 carries, 102 yards
WR Mike Williams: 5 receptions, 72 yards, 1 TD
DT Gerald McCoy: 4 tackles, 2 sacks
Tampa Bay Buccaneers at Washington Redskins –
13-14
At tabe med et point er bittert. At tabe med 30 sekunder igen er bittert. Vil denne kamp knække Tampa Bay Buccaneers? Donovan McNabb var en for stor mundfuld. Det var ellers en af de bedste kampe i sæsonen for Josh Freeman og resten af angrebet med 434 yards i alt.
Søndag den 19. december
Stats:
QB Josh Freeman: 19/36, 290 yards, 2 TD, 3 INT
WR Arrelious Benn: 3 receptions, 89 yards, 2 TD
WR Mike Williams: 5 receptions, 84 yards
LB Geno Hayes: 13 tackles
Tampa Bay Buccaneers vs Detroit Lions –
14-16
Var der nogle, der sagde gummiben? Detroit Lions havde inden kampen blot vundet to kampe i sæsonen, og nu fik de den tredje på Raymond James Stadium. Forsvaret kunne ikke stoppe Jahvid Best, der løb for 119 yards, og når Josh Freeman samtidig kastede tre interceptions, så er det svært at vinde footballkampe.
Søndag den 26. december
Stats:
QB Josh Freeman: 9/22, 183 yards, 1 TD, 1 INT
WR Mike Williams: 4 receptions, 117 yards
LB Geno Hayes: 10 tackles
FS Cody Grimm: 3 tackles, 1 interception
Tampa Bay Buccaneers vs Seattle Seahawks –
10-13
Nu begynder det virkelig at sortne for Tampa Bay. Det tredje nederlag i træk blev en realitet med blot et sekund tilbage af kampen, da Olindo Mare fra 51 yards hamrede bolden op mellem stængerne til stor jubel for de medrejste Seahawks-fans, der kan fejre femte sejr i sæsonen. Og hvilken en?!
Søndag den 2. januar
Stats:
QB Josh Freeman: 14/24, 248 yards, 2 TD, 2 INT
WR Mike Williams: 6 receptions, 109 yards
CB Aqib Talib: 3 tackles, 1 interception
SS Sean Jones: 5 tackles, 1 interception
Tampa Bay Buccaneers at New Orleans Saints –
14-21
Et fjerde nederlag i træk blev det også til. New Orleans Saints og Drew Brees viste sig for anden gang i sæsonen at være for stærke for Buccaneers. Drew Brees fandt med et halvt minut tilbage af kampen Devery Henderson for det afgørende touchdown.
STILLINGER
Holdene markeret med sort skrift er med i slutspillet.
«
Seneste Redigering: 22 Dec 2010, 02:08 af Tash
»
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #21:
22 Dec 2010, 02:20 »
Det var da alligevel grov for en super god Madden blog!
Syntes din måde at komme igennem kampene på og vise stillingerne på er rigtig flotte. Sidder og irritere mig over at pengene ikke er til en PS3 for tiden, for Madden er virkelig hamrende fedt at spille
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
Tash
Gæst
«
Svar #22:
22 Dec 2010, 13:28 »
Citat af: The Red 22 Dec 2010, 02:20
Det var da alligevel grov for en super god Madden blog!
Syntes din måde at komme igennem kampene på og vise stillingerne på er rigtig flotte. Sidder og irritere mig over at pengene ikke er til en PS3 for tiden, for Madden er virkelig hamrende fedt at spille
Jeg takker for roserne, og jeg er glad for, at du gider følge med
dissing10
Reserveholdsspiller
«
Svar #23:
22 Dec 2010, 14:05 »
Super update, og generelt en super blog. Jeg er fuldstændig fanget, og jeg glæder mig allerede til den næste update.
KIU
Tash
Gæst
«
Svar #24:
22 Dec 2010, 14:34 »
OPSUMMERING AF TAMPA BAY BUCCANEERS' SÆSON
En fremragende start på sæsonen fik det unge hold. De viste flot angrebsspil, flot forsvarsspil og ikke mindst mod på at vise resten af NFL, at de er fremtidens hold i denne liga. Holdet lå længe placeret som etter i NFC South, men til sidst faldt holdet helt sammen. Fire nederlag sluttede holdet således af med. Heriblandt tabte holdet til Detroit Lions og Seattle Seahawks, der sluttede sæsonen af med i alt ni sejre til sammen.
At holdet var i stand til at slutte med 10 sejre og seks nederlag skyldes ikke mindst rookie-runningback LeGarrette Blount, der imponerede alt og alle i sin første sæson i ligaen. Den store, stærke, undraftede runningback tromlede sig vej til 1,364 yards og ni touchdowns i sæsonen, hvor han fik lov at løbe bolden imponerende 320 gange, hvilket var tredjeflest af alle i ligaen. Der hersker ingen tvivl om, at LeGarrette Blount har sikret sin fremtid på holdet med hans gennembrud i denne sæson, og han har allerede sikret sig en plads i fans' hjerter.
Inden sæsonen blev der opstillet fire mål for sæsonen, og to af dem var specifikke mål for quarterback Josh Freeman. Han skulle kaste under 15 interceptions og ramme på mindst 55% af sine kast. Ingen af dem blev opfyldt, og det er en skuffelse for den unge quarterback. Hans første udtagelse til den årlige Pro Bowl skal mere ses i lyset af, at ikke mange quarterbacks var spektakulære i denne sæson, og det var primært Atlanta Falcons' runningback Michael Turner, der stjal al fokus med over 2,300 rushing yards.
På den defensive side af bolden var det især den defensive linje, man lagde mærke til. Kyle Moore, Styles White, Brian Price og Gerald McCoy viste kamp efter kamp, at de er en solid, sammentømret enhed, der alene kan lægge godt med pres på modstandernes quarterbacks, hvilket tillod linebackers at falde ned i opdækning mere ofte for at hjælpe en ung secondary med Ronde Barber ude i sæsonens sidste seks kampe med et brækket kraveben.
Kyle Moore lavede i sæsonen hele 15 sacks, mens Gerald McCoy nåede op på 10 af slagsen i sin rookie-sæson, og begge to blev fuldt fortjent udtaget til NFC's Pro Bowl sammen med Josh Freeman, LeGarrette Blount og Jeff Faine fra angrebet. To spillere yderligere kom på holdet, og dem kommer vi ind på senere i opsummeringen af den flotte Tampa Bay-sæson.
Mens linebacker-korpset med Geno Hayes, Dekoda Watson og Barrett Ruud gjorde et fortrinligt arbejde med at stoppe løbet, så var holdets secondary også til en vis grad stærkt medvirkende til holdets succes. Især Sean Jones imponerede fra sin safety-position med blandt andet tre interceptions, mens også fjerdevalget på cornerback E.J. Biggers noget overraskende blev valgt til Pro Bowl. Det sker primært grundet hans fem forcerede fumbles, som primært fandt sted på special teams, hvor han virkelig var en force sæsonen igennem.
MÅL FOR SÆSONEN
- Hav blandt de ti bedste løbeangreb i ligaen (Havde det 9. bedste)
- Hav en positiv turnover-ratio (Endte med en ratio på -9)
- Josh Freeman skal ramme på mindst 55% af sine kast (Freeman ramte på 54% af sine kast)
- Josh Freeman skal kaste mindre end 15 interceptions (Freeman kastede 19 interceptions)
NÆSTE UPDATE
I næste update kommer der er en optakt til slutspilskampen på udebane mod Chicago Bears.
BenjaBabs
Førsteholdsspiller
«
Svar #25:
22 Dec 2010, 14:54 »
Har lige læst det hele igennem! Virkelig en god blog. Synes godt om du gennemgår kampene så kort, men håber du går mere i dybten i PO, hvilket du nok også gør
Men rigtig godt, en stil jeg elsker, har den perfekte længde imo.!
Keep it up!!
Tash
Gæst
«
Svar #26:
22 Dec 2010, 15:01 »
Citat af: dissing10 22 Dec 2010, 14:05
Super update, og generelt en super blog. Jeg er fuldstændig fanget, og jeg glæder mig allerede til den næste update.
KIU
Tak, og den update er så lige kommet
Citat af: BenjaBabs 22 Dec 2010, 14:54
Har lige læst det hele igennem! Virkelig en god blog. Synes godt om du gennemgår kampene så kort, men håber du går mere i dybten i PO, hvilket du nok også gør
Men rigtig godt, en stil jeg elsker, har den perfekte længde imo.!
Keep it up!!
Jeg vil helst ikke skrive for meget om kampene, da man så går lidt død i det. Der skal nok komme noget mere om slutspilskampene, hvor jeg laver en update om hver enkel kamp. Som skrevet i sidste update, så kommer der en optakt til min kamp mod Chicago Bears, og sådan bliver det også i næste runde, hvis jeg kommer videre altså
Og tak for roserne
NicolaiPedersen
Juniorspiller
«
Svar #27:
22 Dec 2010, 15:25 »
Nice nice nice!
Det er sku for fedt, du
Tash
Gæst
«
Svar #28:
22 Dec 2010, 17:50 »
Season Leaders:
QB Jay Cutler: 288/512, 3,354 yards, 29 TD, 14 INT
HB Matt Forte: 303 carries, 1,194 yards, 8 TD
WR Johnny Knox: 82 receptions, 1,123 yards, 14 TD
LB Lance Briggs: 136 tackles, 3 sacks, 2 interceptions
DE Julius Peppers: 55 tackles, 15,5 sacks
CB Charles Tillman: 52 tackles, 4 interceptions
CHICAGO BEARS
Chicago Bears vandt som en lille overraskelse sikkert NFC North foran Green Bay Packers og Minnesota Vikings, der begge ikke vandt nok kampe til at få et wildcard. Chicago Bears var i en klasse for sig selv, når det kommer til det defensive spil. Julius Peppers, Lance Briggs og Brian Urlacher var sæsonen igennem en stor force for det statistisk tredjebedste forsvar i denne sæson.
Hvad skal de gøre?
Citatet "Forsvaret vinder mesterskaber" passer utrolig godt i denne sammenhæng. Hvis Chicago Bears' forsvar kan fortsætte det imponerende spil, så vil Tampa Bay Buccaneers' unge hold med Josh Freeman få det utrolig svært på Soldier Field, hvor der er 80% chance for sne under kampen, hvilket vil give Chicago Bears en fordel i kampen.
Matt Forte løb, løb og løb lidt mere i denne sæson. 303 carries blev det til for tredjeårsspilleren fra Tulane med 1,194 yards og otte touchdowns til følge. Hvis den unge runningback kan få gang i benene i slutspillet også, så kan de nå langt med deres forsvar ligemeget, hvem de skulle gå hen og møde af de resterende hold fra NFC og eventuelt et enkelt fra AFC i Super Bowl.
Season Leaders:
QB Josh Freeman: 252/461, 3,911 yards, 20 TD, 19 INT
HB LeGarrette Blount: 320 carries, 1,364 yards, 9 TD
WR Mike Williams: 66 receptions, 1,173 yards, 3 TD
DE Kyle Moore: 47 tackles, 15 sacks
DT Gerald McCoy: 47 tackles, 10 sacks
SS Sean Jones: 80 tackles, 1 sack, 3 interceptions
TAMPA BAY BUCCANEERS
Tampa Bay Buccaneers var inden sæsonen ikke regnet som et slutspilshold, men det unge hold imponerede uge efter uge og med et noget lettere kampprogram end andre hold, kunne Josh Freeman og co. tilspille sig et wildcard med ti sejre i sæsonen ligesom Chicago Bears. De ti sejre var dog kun nok til en tredjeplads i den stærkt besatte NFC South efter Atlanta Falcons og New Orleans Saints.
Hvad skal de gøre?
Julius Peppers skal tages ud af spillet. Han lavede i sæsonen 15,5 sacks, og hvis han kan lægge pres på Josh Freeman kampen igennem, så kan det blive svært under de svære forhold med den forventede sne. Donald Penn kan derfor forvente at få lidt hjælp af tight ends og runningbacks for at holde profilen ude af kampen, selvom det ikke bliver nemt alligevel.
Ligesom for Bears, så er løbeangrebet med LeGarrette Blount utrolig vigtigt. Det skal fungere for at åbne op for Bears' kasteforsvar, som var et af de bedste i sæsonen og lavede 20 interceptions i alt. Hvis Josh Freeman tvinges ud og kaste tidligt og ofte, så får holdet store problemer med at hente sejren.
EKSPERTERNES PICKS
Sulo
Landsholdsspiller
«
Svar #29:
22 Dec 2010, 17:56 »
Nu har jeg fulgt med i denne blog som en diskret læser, men jeg må sige, at jeg er overrasket over både dit skriftlige og grafiske niveau. Samtidig er dine resultater med Buccaneers ikke til at pege fingre af. Selv om holdet fra Tampa Bay ikke er det mandskab i NFL jeg følger mest, har du virkelig åbnet mine øjne for holdet.
KIU og smadr nu lige Bears, så er du en guttermand.
Sider:
1
[
2
]
3
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »