home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK - Drillos næste mål.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FCK - Drillos næste mål.  (Læst 2703 gange)
Joaquin
Lilleputspiller
*

FCK - Drillos næste mål.
« : 27 Aug 2006, 10:40 »

Informationer om spillet jeg lige har starter:
Valgte ligaer: Danmark, Spanien, England, Tyskland, Frankrig og Italien (Serie A og B)
Database: Enorm
Version: Patch 6.0.3 med transferupdate
Update: CM Revolution 5.1 og 5.2
Andet: Bloggen er skrevet til ære for mestertræneren Egil Drillo Olsen  Wink
Jeg laver en måneds update fra 1. September pga. transfervinduet(i spillet selvfølgelig) hvor jeg skriver om måneden jeg lige har spillet.
I er mere end velkommen til at komme med respons, også gerne negativ da det er første gang jeg laver skriver en Blog.

Fredag 1 Juli 2005 - Ny træner hos FCK.

Her til morgen har de danske mestre noget overraskende erstattet Ståle Solbakken, som der af personlige årsager trak sig fra posten hos FCK, erstattet ham med den tidligere norkse toptræner Egil "Drillo" Olsen. Drillo får dermed comeback efter han trak sig fra træner jobbet i den norske klub Frederikstad som han gjorde comeback for efter et længere sygehus ophold han havde pga. hjerteproblemer. Han har dog ikke været helt væk fra fodbold i det "sabbat" år han holdt, han har nemlig været fodbold-ekspert hos norsk TV og deres CL kampe.
Der var stort fremmøde af journalister, fans og andre almindelige fodboldfans til pressemødet FCK holdt. Bestyrelses formand Flemming Østergaard bød kort velkommen og så præsentere han stolt klubben nye norske manager, Egil Drillo Olsen som tydeligvis også var stolt over at overtage jobbet i nordens pt. mest succesfulde klub hvilket han også selv gav udtryk for i talen han holdt.
Journalisterne fik ordet og begyndte straks af bombe Drillo med spørgsmål.
Claus Borre: Hvad er dine forventninger med de kommende sæsoner ?
Egil Drillo Olsen: Forventninger er klart at vi får etableret os i Europa, og vi kan allerede tage første skridt på den vej her indenfor de næste 2 måneder, det er nok de helt store mål.
Claus Borre: Er der ikke andre mål end det ?
Egil Drillo Olsen: Jo, selvfølgelig går vi efter så mange titler som muligt, men det at etablere os i europa må klart betegnes som de helt store mål, men det kræver jo også at vi vinder ligaen hvert år så det kan  man vel også kalde et stort mål.
Peter Andersen: Rent inkøbsmæssigt regner du så med at forstærke holdet ?
Egil Drillo Olsen: Der er enkelte positioner hvor vi godt kan blive lidt bredere, men jeg vil ikke sige at vi går ud og henter spillere af f.eks Linderoth eller Grønkjærs kaliber.
Per Frimann: Du er kendt som en meget defensivt indstillet manager, og så vidt jeg ved er dit foretrukne spilsystem 4-5-1, og så er mit spørgsmål om du vil overføre det til FCK eller om du vil ændre din egen "manager stil" ?
Egil Drillo Olsen: Jeg vil ikke bekræfte noget, men jeg vil bestemt heller ikke udelukke noget, nu skal jeg se på mit spillematerialle og brygge et system sammen ud fra det.
Til slut på pressemødet sluttede Flemming Østergaard af med disse ord: Vi har meget stor tiltro Egil, og vi tror at han er manden der kan føre os sikkert ud i europa. Nu vil vi give ham lidt ro til at analysere spillertruppen og finde ud af hvad der skal gøres og så tror vi klart på et stærkere FCK hold end nogensinde tidligere.
Det var alt for idag, kom godt hjem....

Drillo, ny træner i FC København

2. Juli - Første Arbejdsdag.

Næste dag mødte Drillo truppen. Truppen trænede uden den store intensivitet og Drillo så spillerne an. Efter den korte træning tog assistent manageren Peter Nielsen over mens Drillo tog en snak med hver spiller omkring deres rolle på holdet denne sæson. Efter træningen blev truppen offentliggjordt for lukkede døre, der var ikke de store overrakselser, men man fik da et indtryk af hvor truppen skulle forstærkes. Truppen rummede 19 spillere og så sådan ud:

Truppen:

Jesper Christiansen
Lars Jacobsen
Jeppe Brandrup
Andre Bergdølmo
Ozcar Wendt
Dan Thomassen
Brede Hangeland
Michael Gravgaard
Tobias Linderoth
Atiba Hutchinson
Martin Bergvold
William Kvist
Jesper Grønkjær
Michael Silberbauer
Razak Pimpong
Martin Bernburg
Lasse Qvist
Frederik Berglund
Marcus Allbäck

Det gav et lille indtryk at hvor truppen skulle forstærkes, så Drillo satte sig ned og kiggede på mulighederne.

Truppen Drillo skal arbejde med de kommende sæsoner.

« Seneste Redigering: 28 Aug 2006, 19:11 af Joaquin » Logged

Emil3
Ynglingespiller

Sv: FCK - Drillos næste mål.
« Svar #1: 27 Aug 2006, 11:23 »

fedt Wink Held og lykke med bloggen Wink Glæder mig personligt til at læse meget mere Smiley

We´ll be comming down the road.

Thore
Manager

« Svar #2: 27 Aug 2006, 11:33 »

Den glæder jeg mig til og følge  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Joaquin
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 27 Aug 2006, 12:33 »

1. August - Tilbageblik på Juli.

Egil Drillo Olsen satte sig ned og kiggede på hvor holdet skulle forstærkes. Han havde haft møde med Flemming Østergaard omkring de forskellige budgetter, og de var noget frem til at der iår ville blive sat 42 mio. af til spillerhandler. Et stort budget som Drillo var meget tilfreds med:

"Med det budget FCK har givet mig kan man ikke andet at have store forventninger til holdet den kommende sæson. Jeg kan nu love at vi henter et par spillere ind som er gode nok til en stamplads på ethvert SAS Liga hold" lød det fra Drillo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14. Juli - Pressemøde hos i Parken
Flemming Østergaard: "Velkommen her til Parken. Vi har indkaldt til pressemøde idag fordi vi vil præsentere 4 nye spillere. Der er udelukkende Egil der har stået for de indkøb, men kan ikke lægge skjul på at jeg er meget tilfreds med dem. Men da det er ham der har købt dem så kan han vel ligesågodt tage ordet"
Egil Drillo Olsen: Ja, det er jo mig der har hentet disse spillere vi præsentere nu. Jeg er ligesom Flemming meget tilfreds med dem og jeg er sikker på at de bliver vigtige spillere for os inden for de næste 3 år. Men den første spillere vi har hentet er en 19 årig brasiliensk spiller som vi fik på fri transfer. Han er meget teknisk stærk og så er han også rimelig hurtg. Her er han, Catatau.
Anden spiller er hentet i IFK Göteborg for 500.000 kr. Et røverkøb hvis man spørger mig, han er en uhyggelig skarp afslutter og så er han også udemærket med hovedet. 18 år er han, og hans navn er Marcus Berg.
Tredje og næstsidste spiller er også angriber. Han er en angriber der supplere de andre angribere i truppen godt med hans hurtighed og målnæse. Han minder meget om Frederik Berglund, han er også svensker og er hentet for 1,5 mio. Han har imponeret mig meget og derfor er jeg meget glad for dette køb. Rawez Lawan !
Sidste spiller er vel nok den største stjerne af alle idag. Han er hentet i Rosenborg for hele 15 mio. men jeg er overbevist om at han er pengene værd. Teknisk er han en klasse spiller. Han spiller central midtbane og det er netop der jeg syntes vi har manglet en kvalitetsspiller rent teknisk. Per Ciljan Skjellbred hedder han.

Anders Jørgensen: Nu har du hentet 4 spillere ind, er det et tegn på at der er nogle der er på vej væk ?
Egil Drillo Olsen: Det har jeg ingen kommentarer til, men jeg har da prøvet at forynge holdet med disse indkøb.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Julis træningskampe:

Fjordager 0-3 FCK
0-1 Michael Silberbauer 36'
0-2 Marcus Allbäck 61'
0-3 Jesper Grønkjær 63'

Egil Drillo Olsen sagde efter kampen: Kampen idag er jeg godt tilfreds med. Vi vinder 3-0 og skaber rigtig mange chancer, 25 så vidt jeg ved, mens vi næsten ikke giver nogle chancer væk. Det eneste vi måske kunne have forlangt mere var flere mål.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SønderjyskE 0-2 FCK
0-1 Lasse Qvist 30'
0-2 Michael Silberbauer 64'
Egil Drillo Olsen efter dagens kamp: Skuffende indsats trods sejren. Jeg syntes at vi giver for meget væk idag, men det er da tilfredstillende at vi scorer 2 mål selvom vi skabte så lidt. Så er jeg også rimelig tilfreds med at vi ikke lukker nogle mål ind. Men alt i alt må dagens kamp betegnes som en skuffelse.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skjold 1-5 FCK
0-1 Razak Pimpong 12'
0-2 Razak Pimpong 35'
0-3 Razak Pimpong 39'
0-4 Igor Vujanovic selvmål 41'
0-5 Razak Pimpong 45'
1-5 Søren Weibel 56'

Egil Drillo Olsen sagde efter storsejren: Ja, man kan vel ikke være utilfreds med at vinde 1-5 ? Men det er jeg heller ikke. Dog syntes jeg det er unødvendigt at de scorer i 2. halveg og dermed vinder den. Men dejligt at lave 5 mål og også stor ros til Razak idag.

Silkeborg KFUM 1-3 FCK
0-1 Catatau 11'
1-1 Jacob Rønne 46'
1-2 Marcus Berg 55'
1-3 Marcus Berg 79'

Egil Drillo Olsen sagde efter nyinkøbenes aften: Stor ros til vores debutanter idag, Catatau og Marcus Berg fik begge puttet kasser ind idag, og derudover gjorde Rawez Lawan og Per Ciljan et rigtig godt stykke arbejde idag. Jeg er meget tilfreds.

17. Juli - Patrik Turunen til FCK
Her til morgen har FC København hentet den 17 årige forsvarspiller Patrik Turunen. Den 17 årige finne er hentet hos den finske klub KuPS. Turunen kan spille alle pladser i forsvaret og må derfor betegnes som en god mand at have med på bænken hvis ikke han kan spille sig i startopstilling.
Egil Drillo Olsens kommentar til spilleren på pressemødet var: Patrik Turunen er et rigtig stort forsvarstalent og jeg er meget glad for at have hentet ham, og det gør det bare endnu bedre at det var på en fri transfer. Han kan faktisk allerede i denne sæson gå hen og blive en vigtig brik på holdet da han kan spilel alle defensive pladser.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18. Juli - Linderoth på vej væk fra FCK ?

Tobias Linderoth, den svenske landsholdsspiller og FC København anfører har idag meddelt pressen at han er parat til at forlade FC København til fordel for en større klub. Han sagde følgende til pressen: Jeg føler jeg har opnået alt med FCK og nu føler jeg mig klar til at skifte klub.

Linderoth på vej væk ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19. Juli - Tele2 Liga Cup Finale

Dagens trup så sådan ud:
Jesper Christiansen*
Lars Jacobsen*
Michael Gravgaard*
Brede Hangeland*
Dan Thomassen
Jesper Grønkjær*
Atiba Huthcinson*
Catatau
Michael Silberbauer*
Per Ciljan Skjelbred*
Razak Pimpong*
Rawez Lawan
Marcus Berg*
Marcus Allbäck*
Frederik Berglund

*ud for dem der startede inde

Per Frimann: Tobias Linderoth er slet ikke med i dagens trup, har det noget med hans udtalelser at gøre ?
Egil Drillo Olsen: Tobias er ikke med idag pga. at han er småskadet, mere er der ikke i den.

FCK 2-1 Randers FC
1-0 Marcus Allbäck 16'
2-0 Frederik Berglund 48'
2-1 Carsten Fredgaard 93'

FCK fik en sikker sejr på 2-1 hjem her til aften i Tele2 Ligacuppen. De havde ingen problemer med Randers og de burde nok egentlig have vundet mere end de 2-1 det blev. Egil Drillo Olsen var meget tilfreds med holdet og sagde efter kampen: Det er dejligt at få den første titel i hus bare 20 dage efter man er blevet ansat. Jeg syntes klart at vi havde fortjent sejren, og vi fik den da også. Jeg syntes aldrig helt der var tvivl om hvem der vandt, vinder mentaliteten var bare større hos os. Ikke fordi Randers gjorde det dårligt, tværtimod, men jeg syntes nu vi har fortjent sejren.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

« Seneste Redigering: 27 Aug 2006, 14:54 af Joaquin » Logged

9530-This
Ynglingespiller

« Svar #4: 28 Aug 2006, 14:22 »

Glæder mig til at følge den, især på grund af det taktiske geni "Drillo" somer beundringsværdig. Men jeg har lige et spørgsmål; Vi fik aldrig at vide om du rent faktisk spiller "Drillo" altså 4-5-1 ?

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Joaquin
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 28 Aug 2006, 15:04 »

Glæder mig til at følge den, især på grund af det taktiske geni "Drillo" somer beundringsværdig. Men jeg har lige et spørgsmål; Vi fik aldrig at vide om du rent faktisk spiller "Drillo" altså 4-5-1 ?

Det gør jeg, ellers ville jeg jo ikke hedde Drillo  Wink Var bare lidt i tvivl i starten, det var derfor...

Berendt
Manager

« Svar #6: 28 Aug 2006, 16:00 »

Det gør jeg, ellers ville jeg jo ikke hedde Drillo  Wink Var bare lidt i tvivl i starten, det var derfor...

Har aldrig kunne lide Drillo, men giver ham en chance i din blog... Wink når nu du spiller 4-5-1 , hvordan stiller du så op?

Cool

Joaquin
Lilleputspiller
*

!!
« Svar #7: 28 Aug 2006, 19:22 »

23. Juli -  FCK Anføreren Linderoth solgt !

FCK kunne her til aften meddele at man har solgt den svenske anfører Tobias Linderoth til den østrigske klub, Austria Wien. Beløbbet Wien klubben forventes at skulle slippe for Linderoth ligger formentlig op i nærheden af de 30 mio.
Egil Drillo Olsen sagde efter salget af anføreren: Tobias ønskede selv at forlade klubben og det syntes jeg ikke vi skulle stå i vejen for, og da Austria Wien kom med et så godt tilbud som det de gjorde accepterede vi. Jeg syntes desuden vi er godt besat på den plads, men der er flere på vej

Linderoth er ikke FCK spiller mere.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24. Juli - FCK forstærker sig yderligere

FCK har her en bare en dag efter salget af den stærke anfører Tobias Linderoth hentet 2 nye spillere. Det drejer sig om den Brasilienske keeper Juliano som blot er 19 år. Han er i brasilien bedre kendt som den nye Rogerio Ceni. Hans opgave bliver nok i første omgang at blive den 2. målmand FC København længe har ledt efter. Et stort talent FCK har skrevet kontrakt med her.
2. Spiller der er hentet er blevet købt i svenske Djurgården. Han hedder Tobias Hysén, og han spiller hovedsageligt wing men han kan også godt spille angriber og central midtbane. Han har været inde inde og snuse til det svenske landshold og det er ialt blevet til 6 landskampe for Sverige. Egil Drillo Olsen var meget glad for at have hentet disse to spillere. Jeg er meget begejstret for at have skrevet kontrakt med disse 2 spillere. Vi har fået forstærket de pladser vi var sårbare på før, så kan man være andet end tilfreds med disse indkøb ?
FCK forventes at have sluppet 20 mio. ialt for de to spillere.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24. Juli - FCK og FCN åbner SAS Ligaen 05/06

De to sjællandske hold FC København og FC Nordsjælland stødte her til aften sammen i SAS ligaens første kamp anno 2005/2006. FCK måtte klart betegnes som storfavoritter til kampen, men den mening delte den nye FCK Træner Egil Drillo Olsen ikke med os. Vi har jo nok på papiret det stærkeste mandskab, og jeg håber også at vi vinder idag. Men FCN kan altså også godt spille bold og vi skal passe meget på i vores defensiv idag. FC Nordsjælland er i mine øjne et meget undervurderet hold. sagde Drillo før kampen.

FCK og Drillo overraskede mange ved at stille op i en 4-4-2 fremfor den 4-5-1 Drillo er kendt for. Holdopstillingen til dagens kamp så sådan ud:

Jesper Christiansen

Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - Patrik Turunen

Razak Pimpong - Atiba Hutchinson - Catatau - Jesper Grønkjær

Marcus Allbäck - Frederik Berglund

Kampen:

FCN 1-1 FCK

1-1 Per Ciljan Skjelbred 59'
1-1 Heath Pearce 66'

FCK Udskiftninger:
45' Marcus Allbäck ud - Rawez Lawan ind
45' Frederik Berglund ud - Per Ciljan Skjelbred ind

FC København og FC Nordsjælland delte altså. FCK sidder nok tilbage og føler at de skulle have vundet, men de formåede altså ikke at score. Egil Drillo Olsen var også en bitter mand efter kampen, men han skød skylden på systemet. Jeg tager dette pointtab idag på min kappe. Det kan vel betegnes som en taktisk brøller at stille op i en 4-4-2, men nu har det fået chancen og jeg kan lige her og nu offentliggøre at vi kommer til at spille 4-5-1 for fremtiden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27. Juli - FCK henter 2 spillere mere.

Vi kunne her for 3 dage siden meddele at FCK skrev kontrakt med målmanden Juliano og midtbanespillere Tobias Hysen. Idag har de så forstærket de 2 pladser yderligere. Den første spiller det drejer sig om hedder Oscar Ustari. Han er pt. 3 målmand på det argentinske landshold og et meget varmt emne til Jose Pekermans VM trup der bliver udtaget om godt og vel et år når VM spilles. Ustari er hentet i Independiente for sølle 3,5 mio. bekræftede Flemming Østergaard.
2. spiller der er hentet til FCK er svensker og hedder Kalle Ljungberg. Han er præcis ligesom Tobias Hysén offensiv spiller og han kan spille alle pladsen i de offensive række. Ljungberg er hentet i GIF Sundsvall 4,25 mio.
Egil Drillo Olsen sagde følgende om de 2 nyindkøb: Igen er jeg meget tilfreds med vores indkøb. Det er 2 klassespillere vi har fået til klubben idag. Se bare GIF Sundsvalls fans. De protesterede simpelthen fordi klubben havde solgt Kalle. Og Independientes fans var vist heller ikke helt tilfredse med salget af Ustari. Forståeligt, men det er nu godt for os. Det er efter min mening endnu 2 scoops vi har lavet.

Oscar Ustari, ny FC København spiller.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27. Juli - Kamp mod Sioni, 2. kval runde i CL

FCK spillede jo noget skuffende kun 1-1 mod FCN i weekenden. Det har fået FCK træner Egil Drillo Olsen til at skifte system til 4-5-1, netop det system Drillo er blevet kendt på. FCK opstillingen til dagens kamp så sådan ud:

Oscar Ustari

Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - Patrik Turunen

Atiba Hutchinson

Kalle Ljungberg - Per Ciljan Skjelbred - Michael Silberbauer - Jesper Grænkjær

Marcus Berg

Kampen:

Sioni 0-4 FC København

0-1 Marcus Berg 4'
0-2 Marcus Berg 14'
0-3 Marcus Berg 24'
0-4 Marcus Berg 71'

FCK hev her til aften en meget sikker 0-4 sejr hjem over upåagtede Sioni. FCK dominerede hele kampen fra start til slut og den nye FCK keeper Oscar Ustari blev aldrig sat på de helt store prøvelser. Marcus Berg var iøvrigt en kæmpe nydelse helt fremme i 4-5-1 systemet og han lavede alle FCK's 4 mål idag. Egil Drillo Olsen sagde dette om kampen: Jeg er super tilfreds. Vi holder dem væk fra mål chancer og har vi idag Marcus Berg fremme og han bomber boldene ind som var det Jan Koller. Fremragende indsats idag, men 4-5-1 systemet er og bliver bare det bedste. Det fik vi et bevis på idag. Nu er vi igang !
« Seneste Redigering: 28 Aug 2006, 20:45 af Joaquin » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8: 28 Aug 2006, 21:24 »

Fantastisk at du har startet med det kendte drillo system. Hvordan er din Holdinstruktioner. Er det ligesom i virkeligheden, hvor de bare losser op til Targetmanden???

Mikkellas
Gæst

« Svar #9: 28 Aug 2006, 21:40 »

Du kan da umuligt spille med lange bolde, når du har Berg oppe i front, så skal Gravgaard da derop Thumbs Up
Men glæder mig til at høre mere, det bliver spændende om Drillo kan klare det.
KUTGW Thumbs Up

Joaquin
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 28 Aug 2006, 22:01 »

30. Juli - Lodtrækning til 3. kval runde i CL

Der blev her til aften trukket lod til 3. kvalifikations runde i Champions League. FCK var ikke seedet til lodtrækningen og kunne dermed risikere at løbe ind i store hold som Valencia, Arsenal og Milan. Egil Drillo Olsen før lodtrækningen: Jeg er meget spændt, jeg frygter faktisk overraskende nok ikke nogen, jeg syntes at vi har et meget stabilt hold og når spillerne først har fundet ind i 4-5-1 systemet kan det jo kun blive bedre. Men jeg vil selvfølgelig hellere møde Celtic end jeg vil møde Arsenal.

Så er lodtrækningen slut og det endte med at FCK trak det hollandske storhold Ajax Amsterdam. En lodtrækning FCK træner Egil Drillo Olsen var meget tilfreds med. Ajax er langt fra så stærke som de har været. Jeg er rimelig sikker på at vi vinder ! lød det optimistisk fra Drillo.

Mikkellas
Gæst

« Svar #11: 28 Aug 2006, 22:03 »

Håber du kan gøre ligesom i virkeligheden, Ajax er da ikke så skræmmende, dem burde du kunne slå Thumbs Up

Joaquin
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 28 Aug 2006, 22:04 »

Du kan da umuligt spille med lange bolde, når du har Berg oppe i front, så skal Gravgaard da derop Thumbs Up
Men glæder mig til at høre mere, det bliver spændende om Drillo kan klare det.
KUTGW Thumbs Up

Ja, Han er bare ikke en så skarp afslutter. Bruger Allbäck, ham er jeg også meget tilfreds med, han vinder også alt i luften. Men regner da med at hente den gode Jan Koller  Wink

Joaquin
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 28 Aug 2006, 22:05 »

Håber du kan gøre ligesom i virkeligheden, Ajax er da ikke så skræmmende, dem burde du kunne slå Thumbs Up

Ja, det regner jeg også stærkt med at kunne gøre, den skal bare losses op  Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #14: 28 Aug 2006, 22:10 »

Ja Opstemt Sætter du så Gravgaard op eller?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010