kanok
|
|
Hvad sker der!? 4 kampe spillet med den nye patch. Copa Del Rey og 2 Liga BBVA.. I SAMTLIGE kampe har jeg givet et straffespark væk og der har været 3 røde kort (Iniesta, Villa og Gago)  Desuden synes jeg heller ikke afslutningerne er forbedret synderligt. Har i samme oplevelse af den nye patch? 
|
|
|
|
|
|
|
|
morten #7
|
|
Vil gerne give dig ret i det med de røde kort ... fik 17 røde kort, og 89 gule kort på en sæson ... det er vanvittigt
|
|
|
|
|
|
|
|
kanok
|
|
Vil gerne give dig ret i det med de røde kort ... fik 17 røde kort, og 89 gule kort på en sæson ... det er vanvittigt
Og afslutningerne! 20 skud 3 indenfor rammen 16 forbi 1 blokeret 4 åbne chancer 9 langskud og kun 1 - fucking - 0! 
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Og afslutningerne! 20 skud 3 indenfor rammen 16 forbi 1 blokeret 4 åbne chancer 9 langskud og kun 1 - fucking - 0!  Dæmpe  Jeg har været oppe på hele 24 skud og ingen inde for målramme 
|
|
|
|
|
|
|
|
kanok
|
|
Dæmpe  Jeg har været oppe på hele 24 skud og ingen inde for målramme  Det er helt sindssygt... Selv spillere som Higuain brænder en friløber fra midten med flere meter til nærmeste forsvarer.....
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekker
|
|
Jeg har oplevet det samme med de skud. Drogba rammer flere meter ved siden af mål selvom han er helt fri og upresset... Tit rammer de kun indenfor målrammen på 10-15 procent af deres skudforsøg! Pænt frustrerende...
|
|
|
|
|
|
|
|
vevest7
|
|
Lyder godt nok som om man skal fjerne den patch og fortsætte med den nogenlunde acceptable 11.1.1  Derudover så var patchen vel den sidste ik? Synes jeg de havde sagt inden udgivelsen...
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Jeg har oplevet det samme med de skud. Drogba rammer flere meter ved siden af mål selvom han er helt fri og upresset... Tit rammer de kun indenfor målrammen på 10-15 procent af deres skudforsøg! Pænt frustrerende...
Er det den nye patch 11.2.1 den fra idag?? Synes generelt spillet skuffer en lille smule på spillets facetter?
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Er det den nye patch 11.2.1 den fra idag?? Synes generelt spillet skuffer en lille smule på spillets facetter?
problemet med spillere, der brænder på friløbere var også en del af patch 11.1 
|
|
|
|
|
|
|
|
kanok
|
|
problemet med spillere, der brænder på friløbere var også en del af patch 11.1  Men burde stadigvæk være rettet  Har startet et helt nyt savegame, og vil se om det har noget at sige. Ellers fortsætter jeg bare på det gamle fra januar 2011 
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Jeg kan slet ikke score.. træls
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Og man får røde kort hele tiden
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Mon man skal overveje at ændre i holdinstruktioner og spillerinstruktione r ? 
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
kanok
|
|
Mon man skal overveje at ændre i holdinstruktioner og spillerinstruktione r ?  Og sætte tacklingerne på blød så de fiser lige igennem mit forsvar? Nej tak, så tager jeg sku hellere et straffe og rødt kort pr. kamp! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Og sætte tacklingerne på blød så de fiser lige igennem mit forsvar? Nej tak, så tager jeg sku hellere et straffe og rødt kort pr. kamp!  Det var jo heller ikke det jeg sagde, og bare fordi du ændrer det sker der heller ikke det som du siger! 
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|