home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spiller positions/rolle udregner
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spiller positions/rolle udregner  (Læst 1916 gange)
Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Spiller positions/rolle udregner
« : 16 Dec 2010, 11:47 »

Er du lidt i tvivl om hvilken position og spillerolle dine spiller skal have?
Så tvivl ej mere, med dette lille regneark, kan du lyn hurtigt finde ud af hvad der passer bedst til dine spillere. Blot udfyld dine spillers stats og wupti, så fortæller arket dig, hvilken positioner og roller der er bedst.

Jeg har hentet FMRTE og bruger det sammen med, altså jeg har begge vinduer åbne. I FMRTE har jeg fundet den spiller jeg vil lave et skema over, derved kan jeg nemt og hurtig overføre statene.

Jeg plejer at lave et skema til hver af mine førsteholdspillere, og jeg opdatere dem så efter hver sæson, derved kan jeg også lettere få et overblik over hvilke stats spilleren har forbedret sig i. For at lave et nyt skema, kopier du f.eks markspillernes skema og giver den det navn spilleren har. Så har man den altid lige ved hånden.

Link:
http://www.megaupload.com/?d=YIZPIU8I

Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #1: 16 Dec 2010, 11:59 »

jeg forstår den overhoved ikke Smiley?

når du har exel åben kan jeg ikke se hvad man skal?
Logged


Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #2: 16 Dec 2010, 12:04 »

Hvis du skal finde positionen på en mark spiller, så klikker du på det faneblad der hedder markspiller. Udfra alle de stats der står er der anført en 0, nullet sletter du og sætter den stat som din spiller har. F.eks hvis han har 8 i flair, så sletter du nullet i flair og sætter et 8 tal.  Når du har indtastet alle stats, så kan du se ude til højre hvad han er bedst til. Det er selvfølgelig den position der har højst karaktere.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #3: 16 Dec 2010, 12:09 »

der er jo så mange koloner de kan puttes ind i ?? hvilken er det? Mean, Median, low , high, value?
Logged


Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #4: 16 Dec 2010, 12:10 »

Du skal kun sætter tal ind i Value.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #5: 16 Dec 2010, 12:11 »

arh. kan se nu Smiley
Logged


Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #6: 16 Dec 2010, 12:12 »

God fornøjelse, Det er hvis jeg selv skal sig det, et mega godt program
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #7: 16 Dec 2010, 12:40 »

Det er da godt nok besværligt.. Bruger selv et program hvor man ikke selv skal taste alle stats ind selv.. Lidt smartere hvis jeg selv skal sige det. Wink

Citat af: Strandgaard82 fra FMD
Download

Det som du skal gøre er delt op i flere steps.

1: I FM går du ind på den spiller som du gerne vil have bedste rolle på og trykker CTRL+P. Gem som \"web page\"/\"hjemmeside\" (Husk hvor du har gemt spilleren)

2: Åben \"Rollefordeleren\"

3: Igennem Excel skal du nu åbne en fil, nemlig den \"web page\" som du lige har gemt i spillet (hvor du end har gamt den). Dette skulle gerne åbne et nyt excel ark hvor spilleren stats står listet. Du burde nu have både rollefordeler og spillerens stats åbent i excel.
4: Marker nu spillerens stats fra A1 (det er nemmest at starte her) til B63 og CTRL+C dem.

5: Gå over i rollefordeleren og sæt markøren i felt A1 og klik CTRL+V

6: Nu skulle rollefordeleren gerne vise en masse tal ude til højre, hvilke er gennemsnittet af de vigtige egenskaber på hver position. Se nu hvilken position du gerne vil have din spiller til at spille og find den rolle der har det højeste gennemsnit for at se hvilken han er bedst på.
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller positions/rolle udregner
« Svar #8: 16 Dec 2010, 13:35 »

Det er et program ved navn Holdanalysering fra FMGround.dk
Sådan gør du!
1) Klik dig ind på en spillers profil (oversigten over attributter). Tryk Ctrl + P på tastaturet og vælg Text File (tror bare den hedder Tekstfil på dansk). Gem filen et sted hvor du kan finde den igen. Gentag dette skridt med alle de spillere du ønsker at indtaste i holdanalyse-værktøjet.
 
2) Tryk på Vælg filer-knappen i den nederste boks (Upload filer) og vælg de filer du vil have overført til boksen med attributter. Tryk Åbn. Nu overføres alle spillere til Spilleroversigt-boksen.
 
3) Nu kan du trykke Beregn.

NOTER
- Da spillernes navn hentes fra den gemte fils navn, bør du ikke give den et andet navn end det spillet foreslår og du bør ikke ændre filnavnet før du uploader den.
 - Spillernes position, stemmer ikke nødvendigvis overens med det du mener er deres naturlige position. Hvis en spiller kan spille flere positioner, vil hans position, pga. filernes format, blive den der står først i rækkefølgen af både selve position og side. Hvis en spiller står til at kunne spille D/AM (Right, Left, Centre) f.eks., vil hans position blive angivet som D R. Tjek derfor op på positionerne, HVIS du bruger "Beregn kun på valgte position".

Link:http://www.fmground.dk/holdanalysering.php
Logged

FMFreaks inside you.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010