home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?  (Læst 3072 gange)
Rainman74
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« : 15 Dec 2010, 23:39 »

Hej derude i stuerne
Jeg har nu oplevet det samme problem på 2 forskellige computere. Jeg har købt fm2011 på cd og installeret det via steam, og det er gået fint med at spille, pludselig efter 200 timers spil sker det den første gange. ( The saved game could not be loaded)..Der er ikke noget at gøre jeg har nemlig kun gemt det ene spil.
Jeg køber en ny pc for at det skal virke.. hehe..
Alt kører perfekt jeg saver spillet tit i kalder filner noget forskelligt, jeg spiller 4 sæsonner, og så kommer der denne opdatering i dag 15/12 over steam. Derefter kan jeg igen ikke loade mit spil, har googlet meget men ikke fundet en løsnng på problemet. Der er ikke nogen af mine save filer der virker, den skriver bare ( spillet kunne ikke hentes). Jeg har prøvet at gemme mine save filer og afinstalleret fm2011 fra steam og installeret det igen men INTET virker... Kan det virkelig passe at der ikke er en løsning på dette problem?
Hvad skal jeg og mange af de uheldige som oplever dette stille op?
Pleeeeaaasseeee help!!!
« Seneste Redigering: 16 Dec 2010, 00:21 af Enged » Logged

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! SPILLET KUNNE IKKE HENTES???
« Svar #1: 15 Dec 2010, 23:43 »

Jeg er ikke expert, men jeg tror der er noget galt med savet, fordi det er kun på mit ene save det er sket, jeg fjernede det bare men er ikke sikker. Jeg har selv næsten lige haft problemet, så jeg følger lige med her.
Logged

Rainman74
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! SPILLET KUNNE IKKE HENTES???
« Svar #2: 15 Dec 2010, 23:48 »

Jeg ahr gemt flere filer bare i dag, ingen af dem kan hentes, og det er det samme problem der skete med den anden pc..
Håber der sidder en FM2011 gud derude og kan hjælpe, da det jo føles som spild af tid hvis der cracker efter 3 - 4 sæsnnoer hver gang
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! SPILLET KUNNE IKKE HENTES???
« Svar #3: 16 Dec 2010, 00:21 »

Prøv at søge på "spillet kunne ikke hentes" i vores søgefelt, der kommer en masse resultater frem. Smiley
Og være venlig at undlade caps lock i overskriften, tak.
Logged

Rainman74
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« Svar #4: 16 Dec 2010, 08:03 »

Hej igen
Problemet løses ikke lige ved det der er skrevet før.
Jeg tror denne fejl er noget ret almindeligt som er sket for rigtig mange. Jeg ved at det ikke er pga. break down på min pc.
Noget skete da den kom med opdateringen i går, om det er en tilfældighed, eller om det er fordi filen ikke kan genkendes da den gemte save fil er opdatering 1.0, og den nye opdatering hedder 2.0
Kan jeg  evt. slette alt fm 2011 på min pc. og kun gemme save filerne, eller er der en anden gylden løsning. Huh?
Logged

whale
Gæst
 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« Svar #5: 16 Dec 2010, 08:09 »

Har du en eller flere ligaer fra Polen med? Der er en kendt bug med den nye patch, der gør, at savegames med polske ligaer ikke virker. SI er vist i gang med et fix, så du kan vel kun starte et nyt game og vente.
Logged

Rainman74
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« Svar #6: 16 Dec 2010, 09:44 »

Jeg har kun en liga med fra Polen mener jeg, måske slet ingen endda. så det kan nok ikke være dette der er problemet
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« Svar #7: 16 Dec 2010, 09:48 »

Jeg forstår ikke helt hvordan du kører spillet? Du siger du både har købt spillet på DVD men installeret det via Steam? Det giver ikke rigtig mening Smiley
Logged

Rainman74
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« Svar #8: 16 Dec 2010, 09:55 »

Jeg købt cd´en i game stop, når jeg installerer det spørger det om jeg registrere det gennem steam, så der taster jeg abre kode ind som følger med, så er den cd jeg kørte ind lagt ind over steam, det er bare istedet for at downloade den derover, det har ikke noget at sige. Jeg har lige talt med min fætter som også spiller det, han havde spillet 3 sæsonner og så skete akkurat det samme som for mig også i går som det gjorde  for mig. Og hans spil er købt over steam, så det er ikke der fejlen ligger... Desværre
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« Svar #9: 16 Dec 2010, 13:16 »

Ahhh okay det giver mere mening ja Smiley

Så er sgu blank mht. dit problem.
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Ekspert hjælp ønskes!! Spillet kunne ikke hentes?
« Svar #10: 16 Dec 2010, 13:56 »

Jeg har kun en liga med fra Polen mener jeg, måske slet ingen endda. så det kan nok ikke være dette der er problemet

Hvis du har en liga med fra Polen, så er det nok problemet, ja Smiley

EDIT: Som Whale rigtig nok skriver, så har SI skrevet dette:
"We're aware of an issue with attempting to load up older save games with the Polish leagues loaded - your save game will not load in 11.2.

This is something as said we're aware of and are looking into. If you wish to continue your game and have this league in your save, please do not patch up at this stage. "
« Seneste Redigering: 16 Dec 2010, 13:58 af Wicked Sick! » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010