Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 628 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Roy Keane | Man Utd & Brøndby IF første skridt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: Roy Keane | Man Utd & Brøndby IF første skridt (Læst 7605 gange)
BasIth
Gæst
Sv: Roy Keane | Man Utd & Glazer første skridt
«
Svar #15:
25 Aug 2006, 21:38 »
"Live BIF DR"
Vi har her på DR1 besluttet at gå meget tæt på Brøndby IF, og derved har vi lavet en kanal eller sektion so hedder "Live BIF DR", her ville vi hele tiden være opdateret med det nyeste nyeste fra Brøndby lejeren. I dag kunne Per Bjerregaard så sige velkommen til
Roy Keane
. Alle kender ham, Man Utd midtbane general gennem årtier.
Vi har lige snakket med Roy og han har sagt han lige ville se klubben og truppen igennem inden han kommer med et interview, i truppen kender han jo nogen fra sin tid i Man Utd, den han nok kender bedst er nok Liam Miller som spiller samme plads som ham.
Brøndby ringede og sagde at Roy havde tid nu:
"Jeg har lige kigget trupperne igennem, der er nogle fra B og U holdet som jeg ikke ser noget i ogd e ryger ud, men vi har ellers en meget bred trup, og til det kommer at vi prøver og få solgt Martin Retov for mange penge da vi har mange spillere på hans position og han er en god spiller som mange ville betale meget få. Taktikken er basseret på en 4-4-2 men med mange personelige indstillinger, en taktik jeg selv tror ville bære os igennem denne sæson hele vejen. Omkring træningen har jeg lavet helt nye skemaer, hver træner får sit område at koncentrere sig om, da jeg tror det ville være det bedste. Økonomien ser rigtig find ud efter Glazers "lille" insprøjtning, så det er godt når vi nu skal ud at have en ny målmand, da jeg ser Ankergren og Cramer ikke er gode nok til at vogte buret i en klub som ville helt til tops, jeg ville helt op til FCK både med økonomi og spillere."
. Så ville vi vende tilbage i morgen, den 2. Juli. Måske med en ny målmand?
DR Sporten
,1. Juli 2006(2005)
BasIth
Gæst
«
Svar #16:
25 Aug 2006, 21:41 »
Citat af: Gosser 25 Aug 2006, 20:38
Der findes ikke en sådan en - og hvor ville det da også blive en mærkelig blog, hvis du bare selv kunne flytte rundt på spillerne!
Jeg ville self. kun gøre det med nogle af de spiller Man Utd havde som realistisk skulle over og genoptrænes eller være der en hel sæson
BasIth
Gæst
«
Svar #17:
25 Aug 2006, 22:05 »
Målet bliver dækket af Skov
Det lyder sjovt men det er hamrende alvor, for Brøndby IF har lige smidt 500k efter den gamle rutinerede Peter Skov-Jensen, han kommer fra Bochum hvor Søren Colding også kom fra, han er nu træner. Her på DR og især sektionen Live BIF er vi meget glade for at vi har fået Peter Skov-Jensen, alle synes han var en framragende målmand da han stod i FCM. Roy har self. også en kommentar -
"Hej alle BIF fans, vi har nu i dag hentet den målmand vi manglede, det kan godt være han er gammel og rutineret men vi evd han har klasse og han har en masse unge bag sig. Vi forventer også han bliver i klubben efter karriæren nemlig som målmands træner sammen med Cramer. For lige at runde de andre spilere så har vi fået solgt nogle af dem vi ikke så nogen stor fremtid i, men det kommer når transfer vinduet lukker. Martin Retov træner stadig i truppen men jeg tror vi så småt er ved at få ham solgt."
BasIth
Gæst
«
Svar #18:
25 Aug 2006, 22:43 »
Kamp mod Strasbourg
I dag venter Starsbourg så i en venskabskamp.
"Et godt fransk hold men vi burde kunne slå dem, vi stiller i stærkeste opstilling undtagen Lantz da han er skadet"
, sagde Roy Keane. Men vi her på DR har en liste med hele første holdet og numrene her og dem nævner vi lige her. Bemærk: Retov er ikke med selvom han stadig er i truppen, men vi tror snart at Brøndby har solgt ham, men de sølger ham ikke får under 10mio har vi hørt.
1. Peter Skov-Jensen
2. Thomas Rytter
3. Mark Howard
4. Asbjørn Sennels
5. Trond Anderssen
6. Per Nielsen
7. Chris Eagles
8. Martin Ericsson
9. Ruben Bagger
10. Arthur Gomez
11. Thomas Rasmussen
12. Floribert N'Galalu
13. Casper Angergren
14. David Williams
15. Jean-Phillipe Peguero
16. Marcus Lantz
17. Stefan Schmidt
18. Liam Miller
19. Joseph Elanga
20. Kasper Lorentzen
21. Morten Rasmussen
22. Martin Spelmann
23. Adam Eckersley
24. Kim Daugaard
25. David Jones
26. Mads Jørgensen
27. Morten Cramer
28. Henrik Kildentoft
77. Morten "Duncan" Rasmussen
De 11 markerede er de 11 bedste ifølge Roy Keane.
Venskabskamp
4. Juli 2006(2005)
Brandby IF
- Starsbourg
17 minutter:
1
-0, Eagles skyder hjørne og Duncan header
21 minutter: 1-
1
, de spiller den helt fri igennem vores forsvar får den ud på fløjen og Rytetr ville skyde den væk men gør det modsatte.
33 minutter:
2
-1, vi spilelr den rigtig godt rundt og lige pludselig er der helt tomt i venstre side også bliver Ericsson spillet helt fri.
42 minutter:
3
-1, Bolden bliver spillet bag deres forsvar og Gomez ligger en bold lige ind i panden af Duncan
HALVEG:
3-1
48 minutter:
4
-1, den er helt nede og vende ved Skov men Per Nielsen slår en høj langbold til Duncan som snitter den videre til Lorentzen som sender den til bagerste hvor Peguero står.
SLUT:
4-1 til Brøndby
Dagens spiller:
Duncan
En god test kamp, i første halveg var de meget emd i spillet blandt andet fordi vores 2 midterforsvar stod meget langt fra hinanden, men i anden halveg blev det bedre.
BasIth
Gæst
«
Svar #19:
25 Aug 2006, 22:48 »
Fra nu af ville jeg komme med måndelige updates. Da det er lidt "pænere".
BasIth
Gæst
«
Svar #20:
26 Aug 2006, 01:17 »
Juli & begyndelsen
Retov bliver
Da der ikke kom nogle ordentlig bud på Retov har Brøndby besluttet at beholde ham. Men konkurrancen er stor på Brøndbys hold, især på midtbanen indrømmer Retov.
"Vi har mange spillere og det er self. svært at få en fast plads men jeg ville gøre midt"
.
DR Sporten
,5. Juli 2006(2005)
Kampen mod AB
Den 2. sidst test kamp før det går "løs" mod Randers FC. AB er en modstander vi her på redaktionen mener Brøndby skal slå mindst 3-0. Dette er også den sidst rigtige test kamp da der er én mere og det er om 4dage hvor vi tager til Virum-Sorgenfri, det er bare en kamp som skal give noget selvtidllid.
Venskabskamp
11. Juli 2006(2005)
AB-
Brøndby IF
8 minutter: 0-
1
, Martin Ericsson bryder meget flot også har Eagles frit løb ned af højre siden og Duncan søger til første også kender i resten.
HALVEG:
0-1
62 minutter: 0-
2
, Bolden bliver spillet fint rundt og ender til sidst hos Rasmussen som så spiller Gomez helt fri og han score så.
82 minutter: 0-
3
, Gomez er på pletten igen.
93 minutter:
1
-3, langbold ude fra rammer overlæggeren og springer ud i fødderne på en af deres angribere. Ankergren stod på mål der.
SLUT:
1-3
Dagens spiller:
Liam Miller
En kamp som vi kontrollere hele vejen igennem men giver lidt slip til sidst og det giver dem det dumme mål.
Kampen mod Virum-Sorgenfri
Den allersidst kamp før sæsonen for alvor går i gang, en kamp der bare skal spilles og få selvtidliden i top! Roy kan vist ikke komme længere op.
"Om vi vinner denne kamp? Hvad er det for et spørgsmål? Det bliver en kamp som vi mindst vinder 5-0."
Det er meget pressende ord at lægge på spillerne men det kan godt lade sig gøre.
Venskabskamp
15. Juli 2006(2005)
Virum-Sorgenfri -
Brøndby IF
2 minutter: 0-
1
, en perfekt lang bold lige til at løbe til for Ricsson også sætte den ind i kassen.
10 minutter: 0-
2
, et frispark bliver snitte og målmanden får hånden på men på returen kommer Gomez men brænder men så springer den ud til Duncan og han "spiller" den lige så stille og roligt ind i målet.
14 minutter: 0-
3
, Gomez er helt fri og score.
16 minutter: 0-
4
, frispark målmanden halv klare og den ryger ud til Gomez som skyder den køligt ind over stregen.
18 minutter: 0-
5
, bolden kommer fra Miller ind over til bagerst hvor den bliver heade lidt frem og der står Duncan.
19 mintter: 0-
6
, de står emd bolden ved midter linien og ville spille den men der kommer ikke nok fart i og Duncan løber med bolden og spiller den sidst til Gomez som score.
26 minutter: 0-
7
, Rasmussen dribler fra venstre side til højre og trækker ind i banen og skruer den over i fjerneste hjørne, et af de bedste mål han har lavet.
28 minutter: 0-
8
, hjørnespark og den bliver spillet til Millar som står udækket uden for feltet o banker den ind.
39 minutter: 0-
9
, bolden bliver sparket ind over og første er det Duncan der prøver men Gomez kommer på returen.
45 minutter: 0-
10
, det samme som til 9-0 Duncan gør det bare i første omgang.
HALVEG:
0-10
57 minutter: 0-
11
, Peguero bliver spillet helt fri bag deres bagkæde.
SLUT:
0-11
Dagens spiller:
Duncan
"Det var ikke lige så mange mål jeg havde forventet men det er jo kun godt."
Roy Keane efter kampen, nu er Brøndby ihvt. klar til kamp.
Super Cup
Randers FC og FC København skulle idag mødes i Super Cuppen, her vandt FC København meget stille og roligt, vi fik også en kommentar fra Roy.
"Det er os næste år"
, ja det håber vi ihvt.
DR Sporten
,19. Juli 2006(2005)
Kampen mod Randers FC
Første liga kamp i år. Det bliver spændene om vi kan fortsætte med at score mange mål som i sidst kamp, for det er hjemme mod Randers så er der også store chancer.
"Vi bestemmer selvom vi ville have en god start på sæsonen eller ej, jeg tror self. på at spillerne er top mutiverede til at gå ind og give en 100% indsats"
. Før "vi" skal spille har AaB og OB spillet mod hinanden her vandt OB 2-1 ved at score i det 7 og 17min og Rade Prica scorede nordjydernes mål i det 19min.
Super Liga
Status: Vi stiller med stærkeste hold undtagen Lantz der er skadet. Schmidt er også skadet men han er uden for truppen.
24. Juli 2006(2005)
Brøndby IF
- Randers FC
1 minutter: 0-
1
, på hjørne får Lars Larsne ude foran feltet og hugger til den, hvad sker der!?
27 minutter:
1
-1, Duncan får tilkæmpet sig straffe og det tager Gomz sig fornemt af og score sikkert.
HALVEG:
1-1
87 minutter:
2
-1, jeg har 7 minutter forinden skiftet Gomez ud med Howard og sat Nielsen i angrebet så vi kunne slå lange bolde og det virkede og Per Nielsen scorede.
SLUT:
2-1
Dagens spiller:
Lars Larsen
"En skuffende kamp! Vi er kun heldige at få kæmpet os tilbage i de sidst minutter! Det skal være anderleds."
En tydeligt skuffet Roy Keane, og det er vi self. også men vi er nu bare glade for de 3 point i dag, vi håber virkelig der kommer bedre spil i gang!
UEFA Cup lodtrækning
Idag blev holdene så trukket, men først skal vi lige vide hvad Roy Keane sagde før de gik ind.
"Vi kune sigte efter at møde et stor hold også tjene på det men sådan er jeg ikke jeg ville langt i turneringen, men jeg gider heller ikke møde et godt hold som ikke tiltrækker mange tilskur"
.
Vi fik trukket Drogheda Utd, og men om sandten ikke de kom fra Irland? Jo, det ville blive sjovt at spille mod dem, Roy havde self. en kommentar.
"Et irsk hold!? Ja et hold hjemme fra, så det bliver spændene men det bliver ikke anderledes på nogen måde, om så jeg skal møde et hold fra Isral eller Sverige, det er fodbold vi spiller og der snakker alle samme sprog og alle kan finde ud af at spille det."
Der er i alt 3 danske hold med, OB skal møde Koper fra Slovenien og Randers FC skal møde Wisla fra Polen, Randers er kommet på noget af en prøve og det er lidt synd.
DR Sporten
,29. Juli 2006(2005)
Kampen mod Esbjerg fb
Så skal vi helt over til den anden side af Danmark, der hvor "der lugter lidt af fisk". Esbjerg fb slog Vejle 2-1 i sidst rundte, Esbjerg er altid svære at spille i mod men det kan sagtens lade sig gøre.
"Esbjerg fb, et spændene hold med nogle nye spillere, de er igang med at bygge et nyt hold op, de er et hold som ligger i midten af tabbelen når sæsonen er omme ville jeg vædde med."
Super Liga
Status: Lantz er tilbage på den defensive plads på midtbanen, og Eagles er nu ude med skade men så er Miller flyttet der ud.
31. Juli 2006(2005)
Esbjerg fb -
Brøndby IF
20 minutter:
1
-0, Lantz flæsker lige Murcy i feltet og får
rødt
kort og Murcy score så på straffe.
HALVEG:
1-0
54 minutter: 1-
1
, efter utallige af chancer til både Duncan og Millar tager Ericsson selv turen og sørger for udligning.
74 minuter: 1-
2
, efter Duncan blev skiftet ud med Lorentzen blev Thomas Rasmussen sat på top og Lorentzen på venstre kanten, og det givre bonus, Rasmussen bringer os foran.
SLUT:
1-2
Dagens spiller:
Martin Ericsson
Dumt gjordt af Lantz i første halveg men vi kommer stærkt tilbage i 2. halveg og jeg kan godt forstå hvorfor det ikke er Duncan der scorer for han misbrugte utallige af chancher i første halveg.
Onsides kåringer
Der er månedens hold og der er følgene af mine spiller på:
Per Nielsen - En stærkt fightene anføre for BIF
Thomas Rasmussen - En spiller som spillede rigtig godt mod Esbjerg men også mod Randers
Vi kom gennem denne måned med maksimum point, men det var også 2 2-1 sejr.
BasIth
Gæst
«
Svar #21:
26 Aug 2006, 01:18 »
Omkring transfer osv. så skriver jeg "kun" de store omkring Brøndby, men der kommer en opsumering til sidst på måneden i august omkring transfer.
BasIth
Gæst
«
Svar #22:
26 Aug 2006, 23:52 »
August & 2. måned
Danskerne starter godt i europa
FC København, vores ærkerivaler, spillede sig i dag i 3. kvalifiktions runde i UEFA Champions League, de vandt 2-1 ude over det estiske mester hold TVMK, og hjemme 3-0. Holdene er trukket og FC København fik det svageste hold på papirene, Ekranas. Så det er næsten en pligt at de skal i Champions League for første gang. Dette giver gode point til den hjemmelige danske liga så også snart 3. pladsen får adgang til Uefa Cuppen.
DR Spoten
, 3. August 2006(2005)
Kampen mod Viborg
Viborg har "overrasket" i de første kampe, de ligger nummer 1 med en bedre målscore men hvis man kigger på hvem de har spillet mod så er det ikke mærkeligt, første Horsens og derefter Vejle.
"Viborg er altid en svær modstander, men jeg tror på vi kan få rette op på det der gik galt i de sidste 2 kampe selvom vi vandt. Så en 2-0 sejr er muligt"
Sådan lød det fra Roy Keane før kampen.
Super Liga, 3
Status: Stefan er stadig skadet sammen med Eagles, imens Lantz har karantæne, nok ikke hans sidste.
Søndag, 7.August 2006(2005)
Brøndby IF
- Viborg FF
3 minutter:
1
-0, Gomez får en langbold nede bag deres forsvar og så løber han ud i en spids vinkel men score.
23 minutter:
2
-0, Mark Howard som erstater den skades ramte Thomas Rytter spiller højre back og ligger bolden meget præcics imellem Viborg forsvarene og Gomez dribler uden om Alvbåge.
HALVEG:
2-0
56 minutter: 2-
1
, Steffen Højer trækker fri i feltet og snitter den med panden.
69 minutter: 2-
2
, Flind-Bjerg får den på kanten af feltet og hamre til den.
SLUT:
2-2
Dagens spiller:
Arthur Gomez
Ny Placering: 2
"Vi spiller godt i første halveg men spillerne tager for let på sagen i anden halveg, den eneste der spillede godt var Gomez. Men FCK tabte 1-2 til OB så dem er vi 1 point foran nu"
- Roy Keane
Kampen mod Drogheda Utd
Den første europæiske kamp i år for Brøndby, det bliver spændene at se. Vi forventer at vi vinder med 2 mål mindst men vi skal ikke være for sikre for vi så selv mod Viborg.
"Drogheda er et godt irsk hold, men jeg 'tror' vi kommer herfra med mindst 2-0"
. Kom det fra Keane.
UEFA Cup, 2k
Status: Stefan skadet, Gomez sakdet, Eagles skadet, Rytter skadet og Retov skadet.
Torsdag, 11.August 2006(2005)
Drogheda Utd -
Brøndby IF
9 minutter: 0-
1
, først prøver Ericsson inde i feltet men Duncan på returen.
39 minutter: 0-
2
, denne gang er Duncan på returen igen, men før ham var det T.
40 minutter: 0-
3
, det er hans allerførste kamp efter han kom til Brøndby den 17årige Williams han har udviklet sig fantastisk, men han er ikke helt klar til at være spids angribere. Men her score han efter et kiks i deres forsvar.
HALVEG:
0-3, Williams kommer ned på den offensive plads mens Ericsson kommer op i front sammen med Duncan.
64 minutter: Williams ud med Peguero, og Ericsson ud med David Jones.
83 minutter: Mads Jørgensen ind i stedet for en træt T. Rasmussen.
SLUT:
0-3
Dagens spiller:
Duncan
En dejlig kamp at følge, sådan har vi det! Williams får scoret i sin første kamp det er bare godt. Han bliver en rigtig god spiller!
Kampen mod Horsens
En sejr ville vi næsten love, men vi tør ikke sige noget om hvad den ender, for Brøndby har været meget svingene i den hjemlige liga. Men hvis de kunne forstætte fra kampen i Irland ville det være perfekt, og holdet er hvis også det rigtige hvis vi skal forstætte.
Super Liga, 4
Status: Schmidt
skadet
, Retov
skadet
, Eagles
svækket
og Howard
svækket
.
Søndag, 14. August 2006(2005)
AC Horsens -
Brøndby IF
47 minutter: 0-
1
, Duncan på endnu en retur.
HALVEG:
0-1
83 minutter:
1
-1, Ngon A Djem kommer højst på et hjørne og de udligner, shit!
SLUT:
1-1
Dagens spiller:
Ngon A Djem
Ny placering: 3, eneste ubesejrede hold!
"Vi spiller slet ikke op til vores bedste, det er derfor vi mister 2 point idag, det kan blive dyrt i sæson afslutningen"
- Per Nielsen(c)
Brøndby henter talent
I dag hentet Brøndby så den Portugisiske venstre fløj Alex i Feirense, han er blot 17år og skal de næste 2-3 år ned på U holdet hvis han ikke allerade dér er på første holdet.
"En spændene spiller med potentiale til at blive stor, han har allerade nu de kvaliteter til at blive en stor kant spiller. Den nye C. Ronaldo?"
, sagde en Roy Keane med et lille smil.
DR Sporten
, Onsdag 17. August 2006(2005)
Kampen mod Vejle
Super ligaens bundprop, og lige over dem Horsens.
"Vi skulle helst have vundet begge kampe men det gør vi ikke, men vi skulle gerne vinde denne kamp".
Udtaler en erlig Roy Keane, men Vejle er en modstander som vi skal slå, endda stort!
Super Liga, 5
skadet
, Gomez
skadet
, Howard
svækket
, Retov
svækket
, Bagger
svækket
, Eagles
svækket
, Ericsson til landskamp for
Sverige
og Lantz også til landskamp for
Sverige
.
Onsdag, 17. August 2006(2005)
Brøndby IF
- Vejle BK
20 minutter:
1
-0, Duncan bliver spillet helt blank og score fint.
24 minutter:
2
-0, Miller sender den fladt til første og det er lige før Duncan og Peguero står og spærre vejen få hinanden men Peguero får trillet den over stregen.
HALVEG:
2-0, Millar ud med en små skade og ind kommer med nr. 14 David Williams.
72 minutter: Rytter kommer ud og ind kommer Mark Howard, også Lorentzen kommer ud og ind kommer Jones.
85 minutter: 2-
1
, Smedegaard er helt fri foran mål også står der 2-1.
SLUT:
2-1
Dagens spiller:
Jakob Bresemann
Ny placering: 2, OB 1'er men Viborg og FCK har kun spillet 4 kampe
"Dejligt med en sejr men igen vi slipper for meget i 2. halveg og de får ét mål" - Roy Keane
Det store brag
Om 2 dage kommer det første store brag, FCK tager imod Brøndby i løvernes hule, begge mandskaber har fået en fin start på sæsonen og især FCK da de er meget tæt på at komme med i Champions League. Men et spændene opgør venter forude og oddsene går måske på FCK. Solbakken er også begyndt at få fordelen igennem pressen ved at sige "Vi slår Brøndby!", men Keane er ikke helt stille og svare "Du bliver nødt til at slå de store hvis du skal vinde titler".
DR Sporten
, 19.Agust 2006(2005)
Kampen mod FC København
Der har været decideret ordkrig mellem de 2 top manager, men det er på banen det skal bevises, men det bliver en hed omgang, de skal løbe i 19 graders bagende sol. Men eksperterne slår fast at FCK er det førende danske hold inden for "alt"! Men Brøndby ville bevise noget andet i dag.
Super Liga, 6
skadet
, Gomez
skadet
, Jørgensen
skadet
, Miller
skadet
og Williams
svækket
.
Søndag, 21. August 2006(2005)
FC København -
Brøndby IF
6 minutter: 0-
1
, Ericsson får den på midtbanen og køre mod mål men ser T ude til venstre og han banker den så ind.
33 minutter: 0-
2
, T får den ude på venstre kanten og spiller den skråt tilbage til Peguero som banker den op i net-taget.
HALVEG:
0-2
55 minutter: 0-
3
, Rytter kæmper godt og får bolden og sender den ned ad kanten til Duncan som ligger en perle bold til Peguero som score.
58 minutter: Lozano får
rødt
, efter 2 gule.
60 minutter: Eagles er brugt op og Lorentzen kommer ind på højre kanten.
68 minutter: 0-
4
, T får den på venstre kanten og sender den ind til Peguero, også får han sit hattrick.
80 minutter: Sennels får en pause og Howard kommer ind. N'Galalu kommer ind og Lantz får pause.
83 minutter:
1
-4, Allbäck kommer højst i en duel og score.
94 minutter: 1-
5
, Peguero får bolden i venstre siden og ligger den smukt i panden på Duncan som gør det til hele 1-5.
SLUT:
1-5
Dagens spiller:
Peguero, han har virkelig sat Gomez på en prøve når han kommer tilbage.
Ny placering: 1
"Genial indsats af spillerne, jeg føler det her er vende punktet"
- Ass. manager for Brøndby Mike Phelan
Endnu et talent
I dag sikrede Brøndby sig det hviderussiske stor talent Aleh Veratsila, han er blot 17år men har lige fået sin debut på det hviderusisske
A
landshold. Men lige som Alex skal han lige ned på U holdet før han er helt klar til top fodbold.
"En spiller jeg synes godt om, spiller samme plads som mig, og han er her nok til at tage overfor mig om nogle år. Jeg ville med glæde hjælpe ham med at blive en stor spiller"
- Per Nielsen om den nye unge spiller.
DR Sporten
, Onsdag 24. August 2006(2005)
Champions League
FC København er gået videre til Champions League, de vandt 1-0 begge gange og er dermed i gruppespillet. De er kommet i gruppe med Ajax, Arsenal og Bayern. En meget svær gruppe men en 3. plads kan lade sig gøre men heller ikke mere.
DR Sporten
, Onsdag 24.August 2006(2005)
Kampen mod Drogheda Utd
Anden kamp mod dem, og vi har den næsten hjemme, og Roy tror også på det.
"Vi er jo næsten videre så no problemo".
UEFA Cup, 2k
skadet
, Gomez
skadet
, Jørgensen
skadet
og Liam Miller
svækket
.
Torsdag, 25. August 2006(2005)
Brøndby IF
- Drogheda Utd
4 minutter:
1
-0, Peguero føre den lige ude i spidsen af feltet i venstre side og banker den over i fjerneste hjørne. Genialt mål.
14 minutter:
2
-0, efter hjørne står T og Trond og næsten "kæmper" men det bliver Trond der sender den ind i fjerneste hjørne.
21 minutter:
3
-0, Sennels får den på kanten af feltet efter målmanden har været lang ud af målet også lobber han den over ham.
41 minutter:
Duncan brænder straffe.
HALVEG:
3-0, Eagles ud med Williams.
SLUT:
3-0
Dagens spiller:
T, eller bare Thomas Rasmussen
"Rigtig god kamp af gutterne, nu er vi garanteret 2 kampe mere"
- Roy Keane
UEFA Super Cup
Kampen stod mellem 2 spanske hold, Sevilla og Barcelona, Sevilla havde Cristian Poulsen med alle 90min. Men de tabte 2-0 til et stjerne spækket Barcelona hold. Man må sige at Spanien har fået skrabet nogle point sammen i år og sidste år. Med sejr i Champions League og UEFA Cuppen og nu mærkeligt nok i UEFA Super Cup.
DR Sporten
, Fredag 26. August
UEFA Cup lodtrækning
I dag var der så lodtrækning til første runde i UEFA Cuppen. Brøndby er et seeded hold og skal derfor møde et af de useedede, det blev Litex fra bulgarine. De forsvarende mestre fra Sevilla skulle møde et lille græsk hold imens stor klubben i tyskland Schalcke 04 skal møde Zürich. West Ham ham til Bulgarien i en kamp, de har nemlig trukket Levski. Rangers tager imod Vålerenga, disse kampe bliver nok meget tætte. Tottenham tager imod Young Boys, i første omgang hjemme.
DR Sporten
, Lørdag 27. August 2006(2005)
Kampen mod FC Nordsjælland
FC Nordsjælland ligger pt nummer 7, de har fået nogle okay resultater og de er helt som de skal være. Men i dag skulle de gerne få en ordentlig lusing, få kampen mod FCK satte os virkelig igang, håber vi. "Vi skulle gerne forstætte det flotte spil fra de sidste 2 kampe, FC Nordsjælland er altid et svært hold at møde, men vi burde vinde." Udtaler en glad Roy Keane til onside.
Super Liga, 7
skadet
, Gomez
skadet
, Jørgensen
skadet,
Eagles
skadet
, Ankergren
skadet
og Williams
svækket
.
Søndag 28. August 2006(2005)
FC Nordsjælland -
Brøndby IF
32 minutter: 0-
1
, bolden bliver spillet helt fri bag deres forsvar og Peguero løber den ind bag Kim Christensen.
44 minutter: 0-
2
, der bliver begået straffe og Per Nielsen tager sig pænt af det og der står 0-2.
HALVEG:
0-2
69 minutter: Peguero ud med Lorentzen og Ericsson med N'Galalu.
94 minutter: Duncan skadet.
SLUT:
0-2
Dagnes spiller:
Asbjørn Sennels
"Godt vi vinder kampen og beholder første pladsen men det er så pisse uheldigt at Duncan bliver skadet hårdt i sidste sekund. Han er nu ude imellem 1 og 2 måneder" - Fys. Robert Swires
Flere klubber efter nordmand
Brøndbys midter forsvar Trond Andersen er en populær herre mellem flere klubber, her menes det at AZ har givet et bud som skulle betales udover flere måneder men Brøndby menes at have forlangt flere penge og en anderledes måde at afvikle det. Brøndby har selv ikke nogen kommentar.
DR Sporten
, Søndag 28. August 2006(2005)
AZ forstærker sig
Trond Andersen løber nu rundt i Holland, AZ fik nordmanden foran Chievo. Brøndby skulle få udbetalt 15mio over 24 måneder, nu er det spørgsmålet om Brøndby ville ud at skaffe en erstatning eller holde sig til dem de har. De har allerade en erstatning i Mark Howard.
DR Sporten
, Onsdag 31. August 2006(2005)
Brøndby henter erstatning i FCK
Kort efter salget af Trond Andersen har Brøndby hentet en erstatning i FCK, Dan Thomassen hedder han. En spiller der kan spille samme plads. "Dan er en god spiller, mindst lige så god som Trond, jeg håber ikke det ændrede noget på vores spil denne periode", sagde en stolt Roy Keane til DR Sporten.
DR Sporten
, Onsdag 31. August 2006(2005)
En rigtig god måned for Brøndby, de har blandt andet T. Rasmussen og Peguero på månedens hold, imens Per Nielsen står som reserve sammen med Morten Duncan som blev ramt af en uheldig skade. Så lige nu er deres 2 faste angribere skadet men en spiller som Gomez får svært ved at vende tilbage da Peguero har spillet fantastisk. Men jeg lovede at komme med en fuld oversigt over køb og salg:
Køb:
Peter Skov-Jensen - 500k
Alex - 50k
Aleh Veratsila - 0k
Dan Thomassen - 1.3mio
Salg:
Jacob Lethin - 0k
Trond Andersen - "15mio"
Leje-ud:
Michael Tørnæs - Viborg
Nick Liljendahl - Ølstykke
Så det er okay. Jeg glæder mig til næste måned håber jeg også i gør..
BasIth
Gæst
«
Svar #23:
27 Aug 2006, 03:15 »
September & et tæt program
Uefa Cup registraring
I dag skal Brøndby registrare deres spiller til Uefa Cup fodbold, de skal finde 2 nye for de har jo mistet Trond Andersen men fået Dan Thomasssen, men Liam Miller er også vendt tilbage til Man Utd selvom Brøndby tilbød ham forlængels, han ville åbenbart heller spille reserve fodbold der. Men Kim Daugaard kommer med i stedet selvom han nok ikke kommer til at spille.
DR Sporten
, Torsdag 1. September 2006(2005)
Landskampe
Der er blevet spillet "lidt" landskamp denne uge, første den 2. hvor U21 holdene spillede, Danmark mødte Tyrkiet og stod 1-1 her var Lorentzen med men han spillede en dårlig kamp. Australien har self. også et U21 hold og der er vores australske spiller David Williams med. Han er kun 17år men scorede alligevel 2 mål men blev skiftet ud. Den 3. spillede Sverige mod Bulgarine og her vandt Sverige 2-1, Lantz var med i alle 90 minutter og spillede til standardt. Danmark spillede også, de skulle til Tyrkiet og der tabte de 2-1, her var Asbjørn Sennels med, men han kom første ind i det 74min og spillede dårligt. Men det gjord de alle sammen vist. Under trænings samligen blev Stephan Andersen skadet og de hentede i stedet Casper Ankergren. Noget vi fra Brøndby ikke kan forstå da han ikke står og Peter Skov-Jensen er i rigtig god form. Her den 6. spillede Danmaks drenge igen, altså deres U21 hold, her vandt de 3-1 over Georigen og Lorentzen lagde op til 2 mål og spillede en super kamp inden han blev skiftet ud. Danmarks dyre drenge altså seniorne skulle idag møde Georgien, de tabte 2-1 og Asbjørn var med hele kampen og spillede en fin kamp. Ungarn fik besøg af Sverige og blev spillet ud med et 2-0 nederlag, Lantz var med hele kampen og spillede optil sit.
DR Sporten
, 2-7 September 2006(2005)
Kampen mod AaB
AaB har fået en fin start på sæsonen, de ligger nummer 5 med 11point, altså 6 op til os. Det skulle vi helst hæve til 9, vi mener her på DR at Brøndby skal vinde over AaB, de burde kunne slå alle hold efter de bankede FCK 5-1. Vi er også sikker på at Brøndby vinder mesterskabet i år.
Super Liga, 8
skadet
, Jørgensen
skadet
, Duncan
skadet
, Eagles
skadet
, Daugaard
skadet
, Gomez
svækket
og Williams til U21 landskamp for
Australien
.
Lørdag, 10. September 2006(2005)
Brøndby IF
- AaB
45 minutter:
1
-0, Rasmussen får den kort på hjørne og ligger den perfekt til Bagger og han skal bare heade den ind.
HALVEG:
1-0
60 minutter: Bagger ud med Lorentzen
62 minutter:
2
-0, Ericsson prøver på et smart låb men Jimmy når lige at smide sig men Lorentzen er der med det samme på returen.
68 minutter:
3
-0, T bliver skubbet i feltet og der er straffe, Per Nielsen tager ansvaret som den anføre han er og sender den i mål.
70 minutter: 3-
1
, der er frispark lige ude foran Brøndbys felt og Jakobsen sender den sikkert op i krydset.
83 minutter: 3-
2
, Augustinusen bliver spillet helt fri i Brøndbys felt og score sikkert.
83 minutter: Sennels ud med Howard, Lantz ud med Jones.
84 minutter:
4
-2, AaB står bare og kigger mens bolden kommer første gang fra Brøndby fod til Brøndbys fod og til sidst er de også forbi Jimmy også score Lorentzen.
SLUT:
4-2
Dagens spiller:
T
"Fin kamp, den udvikler sig lidt til sidst men vi lukker lige efter de er tæt på"
- Thomassen
Lodtrækning til landspokalen
I dag var der så lodtræning til Landspokalen, vi skal møde Esbjerg og vi satser på alle turneringer i år, for vi føler vi har truppen, men det er nok denne turnering som bliver spillet af de spiller som sidder megt på bænken, imens Royal League bliver spillet af de unge. FCK tager imod Viborg hjemme.
DR Sporten
, 15. September 2006(2005)
Kampen mod Litex
"Så er vi for alvor med i turneringen og med dagens modstander håber jeg da også på at gå videre til gruppespillet. Litex er en overkommelig modstander og jeg håber via dagens kamp at vi går videre. En 3-0 sejr ville være godt."
En optimistisk Roy Keane, men det er absalut muligt med 3-0, det er nemlig ikke det største hold.
UEFA Cup, 1
svækket
, Duncan
skadet
, Eagles
skadet
, Daugaard
skadet
, Kildentoft
skadet
, Jørgensen
svækket
og Bagger
svækket
.
Torsdag, 15. September 2006(2005)
Brøndby IF
- Litex
10 minutter: 0-
1
, Dimitorv står ude foran feltet og banker til den efter hjørne.
HALVEG:
0-1
53 minutter:
1
-1, efter spillet bliver brudt føre Gomez den op og aflevere den til sidst til Peguero som score.
58 minutter: Gomez ud, Lorentzen ind og ned på venstre kanten og T op. Williams ud Morten Rasmussen ind og Rytter op på fløjen.
62 minutter:
2
-1, Lorentzen kommer højste på et frispark og nu er danskerne foran.
70 minutter:
3
-1, den bliver sendt afsted fra midtbanen til T som sender den ind til Peguero som sender den køligt ind i net-maskerne.
SLUT:
3-1
Dagens spiller:
Asbjørn Sennels
"Dejligt at score, jeg synes selv jeg er i god form i øjeblikket"
- Lorentzen
Kampen mod Silkeborg
Brøndby skal helst vinde denne kamp, de er top hold og de bedste i danmark for tiden. Men Silkeborg har klaret det godt i sæsonen indtil nu, de ligger nummer 6 med samme antal point som FCK men de har så også spillet dårligt.
"Vi kan nu hvis vi gider at spille ordentlig tilskrive os endnu en sejr"
.
Super liga, 9
Status: Duncan
skadet
, Eagles
skadet
, Kildentoft
skadet
, Daugaard
skadet
, Nielsen
skadet
, Jørgensen
svækket
og Gomez
svækket
.
Søndag, 18. September 2006(2005)
Silkeborg IF -
Brøndby IF
22 minutter: 0-
1
, T spiller Peguero fri i venstre siden og score.
HALVEG:
0-1
65 minutter: Williams ud med Spelmann, Lantz ud med Retov og Bagger ud med Lorentzen.
SLUT:
0-1
Dagens spiller:
David Preece
"En stille og rolig kamp som bare skulle spilles og vindes"
- T
Kampen mod OB
"Så kan vi få alvor få langt hul ned til nummer 2. Vi skal "bare" vinde den her"
. Ja det er rigtigt, hvis Brøndby vinder i dag har de 9 point ned til OB og AaB.
Super Liga, 10
skadet
, Schmidt
skadet
, Nielsen
skadet
, Kildentoft
svækket
, Eagles
svækket
og Daugaard
svækket
.
Søndag, 25. September 2006(2005)
Brøndby IF
- OB
7 minutter: 0-
1
, Thomassen prøver at hænge på Kim Christensen i højre siden men lykkes ikke imens er 3 OB spiller frie foran mål men det er Grahn der score.
21 minutter:
1
-1, T kommer endelig igennem over i venstre siden og får smidt den ind til Bagger som score.
HALVEG: 1-1, Bagger ud med Gomez
77 minutter: Lantz humper ud med en små skade og N'Galalu kommer ind. Jørgensen som slet ikke har lavet noget i højre side bliver taget ud for Martin Spelmann.
SLUT:
1-1
Dagens spiller:
Tobias Grahn
"Vi er uheldige ikke at score til sidst, jeg har et skud på overlæggeren hvor Rytter er tæt på"
- Peguero
Kampen mod Litex
Brøndby skal bare spille denne kamp også håbe på at de kommer i en god gruppe. For denne kamp bør ikke give det store besvær, de er trods alt foran med 3-1. Men alt kan ske de skal kun score 2 mål og vi nul så er de videre.
Uefa Cup, 1
skadet
, Cramer
skadet
, Thomassen
skadet
, Schmidt
svækket
, Kildentoft
svækket
og Jørgensen
svækket
.
Torsdag, 29. September 200(2005)
Litex -
Brøndby IF
5 minutter: 0-
1
, Peguero snitter videre til Gomez.
12 minutter: 0-
2
, efter inkast bliver den forlænget af Gomez og så er Ericsson helt fri i feltet.
13 minutter: 0-
3
, Peguero score fra venstre side af feltet.
24 minutter: T skadet og Lorentzen erstater ham.
43 minutter: 0-
4
, indlæg som ligger lige i panden på Lorentzen som score.
HALVEG:
0-4, Eagles ud med Williams.
58 minutter: 0-
5
, målmanden kan ikke holde bolden og Ericsson score.
SLUT:
0-5
Dagens spiller:
Martin Ericsson
"Vi er videre med en sejr i alt på 8-1, det lader jeg tale"
- Roy Keane
Uefa Cup grupperne trukket
I dag blev grupperne i Uefa Cuppen så trukket Brøndby er kommet i gruppe med:
Panathinaikos
Schalke 04
Partizan
Loko (Sofia)
"En svær gruppe men en 3. plads er muligt, med sejr over Loko selfølgelig og Partizan og måske Panathinaikos"
- Per Nielsen
På månedens hold kom: Per Nielsen, Asbjørn Sennels, Martin Ericsson, Thomas Rasmussen, Duncan og Peguero.
Så det taler vist få sig selv, at vi har haft en rigtig god måned med sejr og sejr, og ingen nederlag. Jeg har ikke prøvet at tabe endnu. Men mod Schalke 04
ude
er der måske chancer få jeg gør det, på et tidspunkt. Men det var alt få nu, håber i kan lide den måde jeg skriver på ellers må i gerne skrive her i tråden...
«
Seneste Redigering: 27 Aug 2006, 03:22 af BasIth
»
cube
Manager
Sv: Roy Keane | Man Utd & Brøndby IF første skridt
«
Svar #24:
27 Aug 2006, 14:12 »
Gode resultater =) tror på du går videre i UEFA Cuppen.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
BasIth
Gæst
«
Svar #25:
28 Aug 2006, 18:34 »
Oktober & mødet med den gamle FCK'er
Kampen mod FC Midtjylland
FCM ligger pt nummer 9 med 11 point, en skuffende start få dem. Men på holdet har de hele tiden manglet en højre back for både Lindkvist og Kolja er skadet. Men de kommer nok bedre med om nogle kampe.
"Vi skal helt klart igennem over på
deres
højre side, det er denne kamp af de 2 kampe her den 2. og 5. vi skal satse på da vi skal møde Randers om 3 dage igen, der stiller vi nok med et lidt andet hold."
Super Liga, 11
skadet
, Cramer
skadet
, Thomassen
skadet
, T
skadet
, Eagles
svækket
, Schmidt
svækket
, Kildentoft
svækket
og Gomez
svækket
.
Søndag, 2. Oktober 2006(2005)
FC Midtjylland -
Brøndby IF
27 minutter:
1
-0, en meget tilfældig bold kommer højt ned på Brøndbys bane og Frank Kristensen score.
HALVEG:
1-0, Williams ud med Bagger
69 minutter: Peguero er fuldstændig brugt op, Jones kommer ind. Det her betyder at mod Randers kommer der næsten et helt U hold på.
85 minutter: Sennels ud med N'Galalu. Nielsen skubbes op i angrebet.
91 minutter: 1-
1
, der er lagt 2min til og Brøndby spiller med 3 angribere, Nielsen får den og header den videre til Bagger som udligner, han søger få at Brøndby ikke får sit første nederlag. Det er vilje!
SLUT:
1-1
Dagnes spiller:
Ruben Bagger
"Det var den værste kamp vi har spillet, men spillerne var 2talt brugt op og imod Randers bliver det U bold. Men den eneste der bare viser lidt vilje er Per Nielsen, han er anføre og er altid til rådighed"
- Roy Keane
Landsholdet
Per Nielsen har haft et fantastisk efterår indtil videre med 3 mål og lagt op til 2 i 13 kampe, alle der har set ham spille bare lidt, mener han er en af de bedste forsvar i ligaen. Det har så resulteret i at han er kommet med på landsholdet, men det er kun fordi hans holdkammarat Asbjørn Sennels er skadet. Desuden er Ankergren med igen da Jesper Christiansen er blevet skadet.
DR Sporten
, Søndag 2. Oktober 2006(2005)
Kampen mod Randers
Randers ligger nummer 12 efter 11 kampe, de har 4 point og 8 op til en plads over stregen. De har vundet én kamp og de har tabt de sidste 8.
"Vi skulle gerne øge det til 9, men vi stiller med B hold og U hold, vores første hold skal have pause!"
, siger Roy Keane til Onside.
Super Liga, 12
Status: Vi stiller med B hold. Ankergren-Kildentoft-Howard-Rasmussen-Eckersley , Spelmann-N'Galau-Jørgensen-Elanga , Ayoubo Sørensen(U)-Nicolay Agger(U) , (Bænk) Skov-Aleh Veratsila(U)-Schmidt-Williams
Torsdag, 5. Oktober 2006(2005)
Randers FC -
Brøndby IF
HALVEG:
0-0, Agger ud(27%) med Williams.
63 minutter: Sørensen ud med Schmidt. Spelmann ud med Alec.
SLUT:
0-0
Dagens spiller:
Lars Larsen(igen)
"Det var vel det, jeg trode på en sejr men med de unge spiller er det her helt fint!"
- Roy Keane
Landsholdene
De forskellig U og A landshold skulle spille, først Danmarks U21 som skulle møde Grækenland, den endte 1-1 på mål af
Kasper Lorentzen
. Der efter A landsholdet som også skulle møde Grækenland de vandt 2-1, ingen Brøndbyer med der. Kroatien skulle møde Sverige med Lantz på holdet og Ericsson på bænken de spiller 1-1 Lantz får hele kampen imens Ericsson får de sidste 20min. U19 holdene skal spille og Martin Spelmann er på Danmarks hold imens Lukasz Cieslewicz er på Polens, men først skulle U21 landsholdet lige spille igen, denne gang mod Kasakhstan, her vandt de 3-1 og
Kasper Lorentzen
scorede det første mål. Igen skulle Danmark spille denne gang mod Kasakhstan, de spillede 0-0 uden deltagelse af Brøndby'er, Sverige skulle møde Island, de blev sendt hjem med et 4-0 nederlag hvor Lantz spillede hele kampen, det samme gjord Martin Ericsson, nu er Sverige direkte videre til VM mens Danmark er helt ude. Hvideruslands U19 skulle møde Polen som havde Lukasz med, Polen tabte 2-0. Danmarks U19 drenge skulle også spille, de tabte 2-1 Armenien, Michael Tørnæs spillede hele kampen og Martin Spelmann spillede også hele kampen og var dagens bedste dansker. Lukasz spillede hele kampen for Polen men ville være skuffet, de tabte 2-1 til Færøerne. U19 landsholdet i Danmark skulle spille mod Litauen, her var Tørnæs med i hele kampen og det var hans skyld Litauen scorede, det betød så at kampen endte 1-1, det mærkelige var at den bedste dansker i den sidste kamp var helt ude af truppen.
[size=pt]
DR Sporten
, 7-14. Oktober 2006(2005)[/size]
Kampen mod Esbjerg fb
4 dage før vi tager imod Panathinakios, så idag ville der udelukkende blive brugt spiller der ikke er med til det opgør, det er en meget vigtig kamp for det er en af de kampe Brøndby har lagt meget vægt på.
"Vi ville spærre de fleste spiller da vi om 4 dage skal spille en meget vigtig Uefa Cup kamp."
Sagde Roy Keane til os.
Super Liga, 13
Status: Cramer
skadet
, T
skadet
, Sennels
skadet
, Schmidt
skadet
, Duncan
svækket
, Thomassen
svækket
og Spelmann til landskamp for
danmarks
U19 landshold.
Søndag, 16. Oktober 2006(2005)
Brøndby IF
- Esbjerg fb
HALVEG:
0-0
61 minutter: Nicklas Rønne ud med Mikkel Jensen, Eagles ud med Bentsen.
90 minutter: Jones ud med Rasmussen(B).
SLUT:
0-0
Dagens spiller:
Casper Ankergren
"Med alle de kampe og de sparinger der skal til, kan i se resultatet på de sidste 3 kampe, men jeg havde "sparet" nok point op til at det kunne lade sig gøre for jeg er stadig 4 point foran nummer 2 Viborg"
- Udtaler en tilfreds Roy Keane.
Landspokal lodtrækning
Vi mangler at møde Esbjerg men hvis vi vinder den kamp skal vi møde AaB.
"AaB er et rigtig godt hold, men vi skal lige først slå Esbjerg hvis vi skal videre"
. LFA er overaskkende videre det samme med AB, de 2 hold skal møde hinanden så der er minimum 1 hold fra lavere rækker med i semifinalerne, måske vinder en af dem turneringen ligesom Randers gjord sidste år.
DR Sporten
, Torsdag 20. Oktober 2006(2005)
Kampen mod Panathinaikos
Første store kamp for Brøndby i år, Hans Backe styre for tiden Panathinikos.
"Denne kamp er en af de kampe jeg har udset som en af de meget vigtig kampe, vi går efter at vinde, men vi har satdig chancer i gruppen hvis det ikke kan lade sig gøre, men Panathinaikos har ingen danskere for tiden de havde før i tiden Réne Henriksen og Jan Michaelsen men begge er rejst væk, men nu er Hans Backe manager der",
siger Roy Keane.
Uefa Cup, 1g
Status: Sennels
skadet
, Cramer
svækket,
Spelmann
svækket
, T
svækket
men med på bænken, Duncan
svækket
men med på bænken, Jones
svækket
.
Torsdag, 20. Oktober 2006(2005)
Brøndby IF
- Panathinaikos
24 minutter:
1
-0, Lantz skyder ude fra og Retov er på returen.
HALVEG:
1-0
59 minutter: Peguero ude med Duncan, Lorentzen ud med T.
66 minutter:
2
-0, bolden kommer ind over til Duncan som bliver skubbet, STRAFFE! Gomez sætter den sikkert ind.
73 minutter:
3
-0, Retov får den
35 meter
ude fra mål, hvad gør han? Han hugger self. til den og 3-0!
87 minutter:
Retov får sit andet gule kort også er det rødt! Retov har været en både positiv og negativ oplevelse.
SLUT:
3-0
Dagens spiller:
Per Nielsen(c)
"Perfekt kamp, Retov, hvordan skal man beskrive ham? Ja, vi er tilfreds med han sikre os en 3-0 sejr, men er dybt utilfreds med han går hen og får et rødt kort"
- Per Bjerregaard
Kampen mod Viborg
"Det er jo sindsygt det her program, det er kun noget topklubber i Europa kan klare, men her til vinter må jeg ud og købe spiller til bredden, de fleste nok fra den hjemmelige liga, da der nok ikke er så mange gode spiller der gider side på bænken"
, siger en lidt fornermet Roy Keane til onside, han håber også næste år at DBU ville se efter at spille lidt mere over vinteren. Viborg er nummer 2, 4 point efter Brøndby IF.
Super Liga, 14
Status: Eckersley
skadet
, Sennels
svækket
og Cramer
svækket
.
Søndag, 23. Oktober 2006(2005)
Viborg FF -
Brøndby IF
16 minutter: 0-
1
, Viborg startede ellers med et massivt pres og Mota havde flere stor chancer men Brøndbys første chance var et indlæg fra T ude fra venstre siden som så ud til at Retov snittede men nej, det var T der scorede.
46 minutter: 0-
2
, Viborg giver lidt slip men Retov skyder frispark fra venstre siden og over til bgerste hvor Nielsen smukt sætter den ind bag en chanceløs keeper.
HALVEG:
0-2
62 minutter: I front bliver Peguero ud, og T også og ind kommer Lorentzen og efter en skade er der comeback til
Duncan
.
SLUT:
0-2
Dagens spiller:
Per Nielsen(c), han er gude spilleren.
"En rigtig god kamp, det er lige før Nielsen godt kan komme på en udlandsrejse til f. eks. tyskland, man plejer at sige i hans alder er det for sent men han er så god at det kunne ske"
- Thomassen
Kampen mod Esbjerg
"3 dage efter sidste opgør!? Igen er der noget galt, men i denne turnering bliver B spillerne brugt, og i Royal League U spillerne, men måske kommer Duncan med?"
Roy Keane som stadig er tydeligt utilfreds med programmet i de nordiske og danske turneriger.
Landspokalen, 5
Status: B hold, af skaede: Eckersley
skadet
og Rønne
skadet
.
Onsdag, 26. Oktober 2006(2005)
Brøndby IF
- Esbjerg fb
19 minutter:
1
-0, Marc Olsen(B) opfanger en bold der bliver spillet tilbage til Winde og sender den tomt i mål.
34 minutter: 1-
1
, Bech får den inde i feltet alene med Kildentoft og score nemt.
HALVEG:
1-1
63 minutter: Bagger ud med Schmidt og Spelmann med Williams.
Ekstra tid:
HALVEG:
1-1, Lorentzen ud med Duncan, nu er det høje bolde.
Straffe:
0-1
1-1
Brænder
Brænder
1-2
2-2
Brænder
3-2
3-3
Brænder
3-4
4-4
4-5
Brænder
SLUT:
1-1, 4-5
Dagens spiller:
Jesper Bech
"Det bliver ikke til triumf her, men på en måde er det godt ikke at skulle spille så mange kampe, men jeg synes vores B hold gør det godt"
- Mike Phelan
Kampen mod Horsens
"Efter denne kamp har vi 6 dage til næste kamp men efter denne kun 3 dage, så jeg stiller med stærkeste hold i dag"
. Så AC Horsens kan godt se sejren langt væk hvis man skal tro statistikkerne. Brøndby taber ihvt. ikke, de har tabt én kamp i år og det var mod Esbjerg i sidste kamp, det var ikke engang i den ordinære tid.
Super Liga, 15
Status: Eckersley
skadet
, Bagger
svækket
, Jørgensen
svækket
og Schmidt
svækket
.
Søndag, 30. Oktober 2006(2005)
Brøndby IF
- AC Horsens
22 minutter:
Peguero løber mod mål men bliver fældet af Holmgaard som får rødt.
HALVEG:
0-0
60 minutter:
1
-0, Peguero opsnapper bolden mellem 2 forsvar og han score.
63 minutter: T og Duncan ud med Jørgensen og Gomez.
70 minutter:
2
-0, Ericsson får den på venstre kanten og banker den over i fjerneste hjørne.
93 minutter: Jørgensen skadet og Howard kommer ind.
SLUT:
2-0
Dagens spiller:
Asbjørn Sennels
"Jørgensen har fået en lille forstrækning i lysken, han er klar om ca. 2 uger. Men til kampen så er den som den skal være"
- Roy Keane
Månedens hold bestod af følgene Brøndby spiller: Thomas Rytter(HB) , Per Nielsen(c)(MF) , Asbjørn Sennels(VB). Duncan var på bænken. Men Ericsson blev nummer 2 i månedens mål, han er god på den offensive plads men på kanterne trækker han meget ind i banen også er det han kan komme af med sit hug, så han bliver ihvt. rykket der ud når enten T eller højre fløjen har problemer. Men jeg er stadig meget inponeret over at vi ikke har tabt endnu, følg med i næste afsnit om Brøndby bliver ved på den måde.
PS: Skriv hvis du ville have SS af noget, få jeg ligger kun de 2 SS'er får jeg ville ikke have så meget med "manager" ind i spillet, så realistisk så muligt.
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #26:
28 Aug 2006, 18:45 »
Det er faktisk en rigtig god blog du har gang i. Ikke kun med resultaterne, men også den måde du stiller det op på. Det fungere meget godt og det er ikke svært at læse... Måske kunne der godt bruges lidt flere billeder hvis der lige skal komme lidt negativt fra min side
BasIth
Gæst
«
Svar #27:
28 Aug 2006, 18:59 »
Citat af: Nees 28 Aug 2006, 18:45
Det er faktisk en rigtig god blog du har gang i. Ikke kun med resultaterne, men også den måde du stiller det op på. Det fungere meget godt og det er ikke svært at læse... Måske kunne der godt bruges lidt flere billeder hvis der lige skal komme lidt negativt fra min side
Hvor skal der være billeder? For jeg gider ikke det der med der er billeder over alt men der hvor i ville have det? ALtså et af dagens spiller eller? For det er for meget der er billeder af alt, f. eks. af hver klubs logo til hver kamp osv. du må gerne skriver hvornår og hvor det skal være.
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #28:
28 Aug 2006, 19:20 »
Ja f.eks. af Dagens spiller det ville jeg synes vil give den en pil op
BasIth
Gæst
«
Svar #29:
28 Aug 2006, 19:26 »
Citat af: Nees 28 Aug 2006, 19:20
Ja f.eks. af Dagens spiller det ville jeg synes vil give den en pil op
Ville prøve at se om jeg kan få sat det flot ind, men hvis det bliver ved det normale som at den bare er udfor så kommer det ikke da jeg synes det er grimt men ville prøve at se om jeg kan få lavet noget pænt.
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »