home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Job tilbud i andre klubber.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Job tilbud i andre klubber.  (Læst 6828 gange)
Xavi4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #15: 10 Dec 2010, 00:46 »

Har fået tilbudt kontrakt fra Man Utd, Chelsea, AC Milan og Fiorentina! Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #16: 10 Dec 2010, 16:29 »

Efter tre år i agf fik jeg tilbut både PSV og Twent det har noget at gøre med at jeg fik en anden plads i superligaen og Min profil er halv Hollender Forlegen


det hlælper jo nok at man har en anden baggrund end kun dansk. men jeg vil bare gerne videre og nu hvor jeg er på kant med hele klubben tør man jo ikke rigtigt at søge flere jobs Skuffet øv.. men nu må tiden jo ellers vise hvad der kommer..
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #17: 10 Dec 2010, 16:36 »

Det kommer også an på jeres ry. Hvis I startede med et lavt ry, skal der mange gode resultater til før I bliver tilbudt kontrakt af større klubber. Hvis du starter ud med det højeste ry, vil det ske langt hurtigere, eller det er hvert fald mine erfaringer i det tidligere spil Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #18: 10 Dec 2010, 17:06 »

Det kommer også an på jeres ry. Hvis I startede med et lavt ry, skal der mange gode resultater til før I bliver tilbudt kontrakt af større klubber. Hvis du starter ud med det højeste ry, vil det ske langt hurtigere, eller det er hvert fald mine erfaringer i det tidligere spil Smiley

okay, kan man forbedre sit ry ved at snakke med udlandske manager eller på anden måde end at levere varen på banen.. for har som tidligere beskrevet at jeg har 2 dk mesterskaber og 2 pokalerfinaler (vundet) Opstemt
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #19: 11 Dec 2010, 11:57 »

Normalt plejer man ikke at få tilbud fra andre klubber imens man allerede er i en klub.

Men i mit nuværende save med Hércules er det anderledes. Jeg tror, at jeg har fået over 5 tilbud. Første sæson endte vi på en 11. plads og var langt væk fra nedrykningskampen hele sæsonen. Efter 25 kampe i 2. sæson ligger vi nummer 4 og Sevilla, Heerenveen, Sevilla og andre klubber har henvendt sig til mig. Jeg har afslået alle sammen. Prøvede at forlade klubben for sjov og se, hvilke job jeg kunne få, og der henvendte både Liverpool og Real Madrid sig til mig.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #20: 11 Dec 2010, 12:04 »

Tjah, jeg blev da tilbudt jobbet i Man Utd mens jeg stadig var Liverpool træner... afslog dog
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #21: 11 Dec 2010, 15:50 »

Er heller ikke blevet tilbudt af en af de helt store klubber endnu. Valencia er vel mit bedste tilbud indtil videre. Eller valget er nok mellem Schalke og Valencia Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #22: 11 Dec 2010, 17:06 »

Jeg er blevet tilbudt job i andre klubber rigtig mange gange i mit Huddersfield save, sidst var det Arsenal, Besiktas og Werder Bremen. Men jeg takkede dog pænt nej Peace
Logged

Arsenal <3

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #23: 11 Dec 2010, 17:42 »

Jeg blev tilbudt jobbet i Real Madrid, da de efter 20 kampe lå på 10.pladsen!! :O
Men takkede pænt nej, da jeg har en målsætning om at vinde ALT i en sæson, med Arsenal.
er igang med 3.sæson, og det skal siges, at det endnu ikke er sket. Skuffet
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #24: 14 Dec 2010, 14:05 »

så kom dagen hvor jeg endelig fik et jobtilbud, godt nok var det ikke real madrid eller man u men derimod Lazio med et nået svækket hold. jeg sagde ja, for jeg ville bare væk fra fck og prøve mig selv af i et andet land. så nu er jeg Lazio manager , med mangel på spillere og en svækket økonomi Opstemt men vi tager udfordringen op!!
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #25: 14 Dec 2010, 14:52 »

Normalt plejer man ikke at få tilbud fra andre klubber imens man allerede er i en klub.

Men i mit nuværende save med Hércules er det anderledes. Jeg tror, at jeg har fået over 5 tilbud. Første sæson endte vi på en 11. plads og var langt væk fra nedrykningskampen hele sæsonen. Efter 25 kampe i 2. sæson ligger vi nummer 4 og Sevilla, Heerenveen, Sevilla og andre klubber har henvendt sig til mig. Jeg har afslået alle sammen. Prøvede at forlade klubben for sjov og se, hvilke job jeg kunne få, og der henvendte både Liverpool og Real Madrid sig til mig.

Er man en mindre klub og har succes så kan du regne med du bliver eftertragtet som manager... Men det klart hvis du sidder ved roret i en stor klub så får du ikke rigtig nogle tilbud...

Jeg oplever sjældent at jeg ikke får nogle tilbud
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #26: 14 Dec 2010, 16:28 »

Hej alle.

I 10'ern førte jeg AGF til mesterskabet og en 3. plads og fik derefter tilbudt job hos Man Utd. MEN der havde jeg også sat mig til tidligere verdenspiller eller hvad nu den bedste hedder. Nu har jeg sat mit selv til automatisk så jeg skal kæmpe mere for at få jobs som dem.. Smiley
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #27: 14 Dec 2010, 17:53 »

har spillet en halv sæson med Napoli og ligger lige nu "skuffende" nr.3, Sevilla og stuttgart har tilbudt mig en kontrakt men Afslog bortset fra det er min Angriber Cavani åbenbart populær blandt de store klubber da både Real, Chelsea og AC milan har budt på ham!
Logged

Lavet Af GadeFM

JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #28: 14 Dec 2010, 18:25 »

Cavani har altid været vild i fm Opstemt ... !!
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

søgaard
Gæst
 
Sv: Job tilbud i andre klubber.
« Svar #29: 14 Dec 2010, 18:31 »

Jeg bliver konstant sat i forbindelse med andre jobs, men er kun i få tilfælde rent faktisk blevet tilbudt et andet job. Dette har formentlig noget med at gøre, at jeg hver gang jeg bliver sat i forbindelse med en anden klub, afviser at jeg er interesseret og derfor får jeg ikke tilbuddet.

Jeg vælger dog altid at sætte min tidligere erfaring til højeste, da jeg ved en eventuel fyring ikke gider at stoppe spillet, men derimod gerne vil spille videre. Det er væsentlig nemmere, når man rent faktisk bliver tilbudt jobs, frem for man nærmest skal simulere et par sæsoner frem, før man er heldig at blive tilbudt et job i en eller anden tilfældig klub i den fjerdebedste række.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010