home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:01 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
I går kl. 19:31:58 Bubbles Blogkonkur... #13 - Danish Viking Wa...
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132815 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Sæson 2 Målløs?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sæson 2 Målløs?  (Læst 2745 gange)
01mikkelsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sæson 2 Målløs?
« : 09 Dec 2010, 00:40 »

Hey

har lige siddet og snakket med en ven som også spiller FM11 og vi konstateret vi har præcis det sammen problem

vi har begge spillet os igenmen sæson 1 med flotte resultater samt masser mål
men så snart vi kommer til sæson 2 så er det bare umuligt at score mål? i min sæson 1 med Juventus var det ikke unormalt og vinde 5-1 for mig osv osv men her i sæson 2 er jeg heldig hvis jeg score 1 mål i løbet af en kamp
og præcis det samme sker for min ven?
så ville hære om der er nogle der ved hvad vi gør forkert vi kan virkelig ikke selv regne den ud?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #1: 09 Dec 2010, 10:12 »

Hey

har lige siddet og snakket med en ven som også spiller FM11 og vi konstateret vi har præcis det sammen problem

vi har begge spillet os igenmen sæson 1 med flotte resultater samt masser mål
men så snart vi kommer til sæson 2 så er det bare umuligt at score mål? i min sæson 1 med Juventus var det ikke unormalt og vinde 5-1 for mig osv osv men her i sæson 2 er jeg heldig hvis jeg score 1 mål i løbet af en kamp
og præcis det samme sker for min ven?
så ville hære om der er nogle der ved hvad vi gør forkert vi kan virkelig ikke selv regne den ud?

Det kan meget muligt have noget med "re-ranking" at gøre, selvom det egentlig ikke burde have så stor en effekt på netop juventus når de i forvejen er et stort hold.

men re-raking går ud op at spillet efter noget tid laver om på rangeringen af alle holdene ud fra de seneste resultater. Altså er man f.eks. et bundhold der vinder alle sine kampe over en lang periode, så vil de andre klubber begynde at opfatte holdet som et tophold i stedet og dermed også sætte deres taktik ud fra dette.

I dit/jeres tilfælde kunne det godt tyde på at i har oplevet det samme, og at Juventus måske er gået fra topklub, til at være dominerende.. Derfor vil de klubber i møde begynde at spille anderledes mod jer, og måske pakke sig helt sammen, og leve på kontraer. Så prøv at ændre lidt i jeres taktik, så i måske for åbnet op for deres defensiv, så den ikke er helt kompakt.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #2: 09 Dec 2010, 12:34 »

Jeg synes altid jeg har haft problemer hvis jeg spiller med den samme taktik i mere end én sæson. Ved ikke om det er fordi modstanderen har "luret" ens taktik, men jeg skifter i hvert fald efter hver sæson.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #3: 09 Dec 2010, 12:39 »

Jeg synes altid jeg har haft problemer hvis jeg spiller med den samme taktik i mere end én sæson. Ved ikke om det er fordi modstanderen har "luret" ens taktik, men jeg skifter i hvert fald efter hver sæson.
Det kunne også være en af problemerne, du behøver dog ikke helt skifte taktik, du kan ændre lidt roller, spille med anderledes afleveringer eller noget, det er bare kun lidt du behøver at ændre på. Jeg kan ikke love noget, men det plejer at virke for mig Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #4: 09 Dec 2010, 16:27 »

Hmm Guldbrand, det kunne måske forklare min første sæson med First Vienna FC 1894.
Tabte stort set alt i den første sæson og måtte kæmpe om at blive i anden bedste liga.

Og nu i anden sæson har jeg ikke tabt endnu.

Synes det lyder super fedt at man ikke bare kan køre igennem med en fast taktik uden at ændre noget.
Logged

01mikkelsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #5: 09 Dec 2010, 21:22 »

ja men det bare underligt..

jeg spillede mod oprykker og alligevel tabte jeg 3-1 :/
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #6: 09 Dec 2010, 21:27 »

ja men det bare underligt..

jeg spillede mod oprykker og alligevel tabte jeg 3-1 :/

Måske de spillede så kompakte i deres forsvar at du ikke kunne bryde dem, og hver gang de fik en kontra chance, så udnyttede de det faktum at alle dine spillere var på deres banehalvdel, hvilket giver dem meget mere plads..

så hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at stå mere dybt i banen, og prøve at lokke dem længere frem på banen. Så snart du får åbnet op for deres defensiv, så øger du også chancen for selv at score.

Så lok dem frem på banen og spil på et hurtigt omstillings spil, hvor du søger direkte mod målet for at udnytte at de er i ubalance..
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #7: 10 Dec 2010, 10:28 »

Hmm jeg synes så jeg har den modsatte oplevelse.
Efter at have vundet PL og EL med Liverpool i 1. sæson, og synes da jeg scorede en del, er det nu særdeles sjældent jeg går fra banen uden at have scoret mindt 2-3 må pr kamp.

Jeg ændrede godt nok taktik under 1. sæson men det var inden julen, så har snart kørt 1½ sæson med samme taktik.

Men det er bestemt ikke fordi jeg klager over jeg scorer mål, kun når jeg rammer træværket 7 gange i en kamp Wink
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #8: 10 Dec 2010, 14:39 »

Jeg må sige jeg ikke haft haft de store scorings problemer..
Jeg kan nemt spille med den samme taktik i flere sæsoner uden at miste niveau, men må sige der er nogle hold der pakker sig rigtig meget men så skal man bare være offensiv eller kaste alt frem...

Jeg spiller dog også utroligt offensiv så der skulle jo gerne sættes nogle mål ind..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #9: 10 Dec 2010, 15:45 »

Jeg må sige jeg ikke haft haft de store scorings problemer..
Jeg kan nemt spille med den samme taktik i flere sæsoner uden at miste niveau, men må sige der er nogle hold der pakker sig rigtig meget men så skal man bare være offensiv eller kaste alt frem...

Jeg spiller dog også utroligt offensiv så der skulle jo gerne sættes nogle mål ind..

men hvilke hold spiller du så med..?  for det er klart at hvis man vælger et af de absolutte tophold fra starten, så vil de andre hold allerede fra spillets start pakke sig sammen. Så derfor behøver man slet ikke i samme omfang at ændre sin taktik med tiden..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #10: 14 Dec 2010, 13:06 »

men hvilke hold spiller du så med..?  for det er klart at hvis man vælger et af de absolutte tophold fra starten, så vil de andre hold allerede fra spillets start pakke sig sammen. Så derfor behøver man slet ikke i samme omfang at ændre sin taktik med tiden..

Jeg har spillet med tottenham men mistede mit save da min com gi ned og efter var filen ubruglig.. men defoe var ustyrlig han scorede 54 mål i alle tuneringer i 2 sæson..
Nu spiller jeg med At Madrid hvor både aguero og forlan bomber, men forlan har dog lige forladt klubben han blev 34 så det var på tide at kommer af med ham
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sæson 2 Målløs?
« Svar #11: 14 Dec 2010, 13:08 »

Jeg har spillet med tottenham men mistede mit save da min com gi ned og efter var filen ubruglig.. men defoe var ustyrlig han scorede 54 mål i alle tuneringer i 2 sæson..
Nu spiller jeg med At Madrid hvor både aguero og forlan bomber, men forlan har dog lige forladt klubben han blev 34 så det var på tide at kommer af med ham
Hvordan med at. madrids økonomi? ved selvfølgelig ikke hvor langt fremme du er men det er et spændende hold jeg selv overvejer at spille med Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010