Bimmand
Gæst
|
|
Lad turnerningen begynde!!!!!
Alle Resultater skrives til mig i en Personlig Besked, Grupperne kan ses på side 1 og blive ropdateret hver aften/morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Baliian
|
|
Dem fra min gruppe. Jeg kan først spille senere i aften ved en 21 tiden cirka, da jeg skal på arbejde 
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
GRUPPE B NOGEN DER ER FRISKE PÅ AT SPILLE
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Nogen friske i gruppe G.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Muffe?
|
|
Mit PSN er ikke muffeersej, men muffersej 
|
|
|
|
Nummer to er bare den første taber.
|
|
|
|
Mathiaswr
Lilleputspiller
|
|
Nogen klar fra Gruppe H?
|
|
|
|
|
|
|
|
startrix96
|
|
Nogen klar fra Gruppe H?
ja jeg er 
|
|
|
|
Real Madrid konge !!! FCK gude !!!
brøndy LORT !!!!
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
kom nu gruppe b
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
kipmand
|
|
Nogle fra gruppe E Så skriv lige en besked til mig 
|
|
|
|
Engang Odense ALTID Odense
___________________ ________ PSN: kasparlyk
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Bimmand: Jeg har tilladt mig at rette i dit første indlæg, fordi du havde byttet rundt på et par bogstaver i mit PSN. Samtidig har jeg rettet Muffe?s PSN så dette også er rigtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Bimmand: Jeg har tilladt mig at rette i dit første indlæg, fordi du havde byttet rundt på et par bogstaver i mit PSN. Samtidig har jeg rettet Muffe?s PSN så dette også er rigtigt  Det er bare iorden og tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Hvordan laver man en afstemning?
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
NOGEN FRA GRUPPE B ? SKRIV EN PM TIL MIG SÅ VI KAN AFTALE NERMERE
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Hvordan laver man en afstemning?
Under det nederste indlæg på siden kan du trykke "tilføj afstemning". Det er ude til højre 
|
|
|
|
|
|
|
|