home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 922 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Dårlig moral
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dårlig moral  (Læst 2438 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Dårlig moral
« : 07 Dec 2010, 17:17 »

Hvordan kan man få sin moral bare lidt op?
Andet ved at vinde kampe.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #1: 07 Dec 2010, 17:27 »

En let måde at få moralen op, er ved at oprette en venskabskamp mod dit ungdomshold.
Når du har arrangeret kampen, vælger du at ungdomsholdet skal bruge samme taktik som dit førstehold. Så går du ind i taktikken på dit første hold, og vælger at spille med 5 angribere og 5 offensive midtbanespillere. Når du starter kampen, vil begge hold spille en 0-5-5 taktik. Det første du gør er, at du ændrer din egen taktik til den normale. Det vil betyde at de spiller 0-5-5 mod 4-4-2 for eksempel. Så burde en sikker sejr på 20-0 eller mere være sikker, og dermed er der god moral.
HUSK: Opret ikke kampen alt for tæt på en vigtig kamp, da spillerne så vil være for trætte.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #2: 07 Dec 2010, 17:29 »

HaHa fed idé.  Thumbs Up

Det skal prøves!
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #3: 07 Dec 2010, 17:29 »

Og hvad tror du så det gør ved moralen hos dine ungdomsspillere? Rullende Øjne
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #4: 07 Dec 2010, 17:33 »

Og hvad tror du så det gør ved moralen hos dine ungdomsspillere? Rullende Øjne
Det er lige meget med dem Wink

Det er første holdet der er i dyb krise.

Kom end da til at spille med en 0-5-5 i deres turnering  funny

Edit:
Glemte jo selvfølgelig at ændre taktiken.
Men stadig elendigt at stå 3-2 mod ungdomshodlet. Selvom det var nogle flotte mål de lavede.

Men det hjalp sku på moralen. Takker thomasmoll Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Dec 2010, 17:43 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #5: 07 Dec 2010, 17:58 »

Prøver med en kamp  mere.
Men nu kan jeg ikke komme ind i kampen.
Hver gang jeg trykker på kamp sker der ikke noget.  Huh Help?

Godt man bare kan gå på ferie så, men stadig ville gerne have vundet højere end 6-1.

Nu er moralen ved at blive grønt Smiley
« Seneste Redigering: 07 Dec 2010, 18:00 af L.Wee » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #6: 07 Dec 2010, 18:22 »

Mit Horsens-hold spiller ret godt for tiden, så jeg har ikke de store problemer med mine spilleres moral. Dog føler jeg, at du bare skal sørge for at opretholde en god og optimistisk stemning i omklædningsrummet. Sørge for at spillerne har det godt på holdet, og alle føler sig velkommen. Muligvis kan du tage et par "private samtaler" med dine spillere, og derved enten rose dem eller give dem blod på tanden og få dem til at arbejde hårdere.

Spillere med dårlig moral, plejer jeg altid at sige jeg tror på under teamtalk, da jeg altid synes det giver dem et kæmpe løft i selve kampen. Spillere med rigtig god moral plejer jeg at forvente meget af, hvilket jeg synes er i orden at gøre når spillere føler sig på toppen.

Jeg synes idéen om at lave en venskabskamp mod ungdomsholdet er fin nok, men jo flere kampe jo større chance for overbelastninger. Samtidig er det vel lidt 'snyd' at gøre det på den måde. Jeg synes helt klart du skal forsøge at skabe et godt klima i klubben, og naturligvis vinde en masse kampe og rose de enkelte spillere med dårlig moral lidt ekstra.

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej! :-)
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #7: 07 Dec 2010, 18:59 »

Mit Horsens-hold spiller ret godt for tiden, så jeg har ikke de store problemer med mine spilleres moral. Dog føler jeg, at du bare skal sørge for at opretholde en god og optimistisk stemning i omklædningsrummet. Sørge for at spillerne har det godt på holdet, og alle føler sig velkommen. Muligvis kan du tage et par "private samtaler" med dine spillere, og derved enten rose dem eller give dem blod på tanden og få dem til at arbejde hårdere.

Spillere med dårlig moral, plejer jeg altid at sige jeg tror på under teamtalk, da jeg altid synes det giver dem et kæmpe løft i selve kampen. Spillere med rigtig god moral plejer jeg at forvente meget af, hvilket jeg synes er i orden at gøre når spillere føler sig på toppen.

Jeg synes idéen om at lave en venskabskamp mod ungdomsholdet er fin nok, men jo flere kampe jo større chance for overbelastninger. Samtidig er det vel lidt 'snyd' at gøre det på den måde. Jeg synes helt klart du skal forsøge at skabe et godt klima i klubben, og naturligvis vinde en masse kampe og rose de enkelte spillere med dårlig moral lidt ekstra.

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej! :-)
Tak det vil jeg prøve Drizzy Smiley
Logged

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dårlig moral
« Svar #8: 14 Dec 2010, 16:58 »

Tak for hjælpen jeg tror jeg vil afprøve det første med Venskabskampen Smiley
Logged

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dårlig moral
« Svar #9: 14 Dec 2010, 17:08 »

Tusind Tak Thomasmoll!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010