Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:57:08
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
I går
kl. 19:25:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I går
kl. 12:34:09
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 11:47:30
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23486
0 Brugere, 730 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
shriramserenity
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
11# - Tænketanken...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: 11# - Tænketanken... (Læst 11704 gange)
Swizz CataR
Manager
Sv: 7# - Tænketanken...
«
Svar #15:
12 Dec 2010, 21:15 »
Statistikken er fundet ved at se alle mål igen og notere ned med blyant og tegneblok
Så helt udramatisk
Men tak for kommentaren - en af de sjældne ja, men jeg kan jo se at folk læser med alligevel.. Medmindre altså der sidder nogen og klikker sig ind og ud hele tiden uden at læse
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #16:
12 Dec 2010, 21:18 »
Citat af: Swizz CataR 12 Dec 2010, 21:15
Statistikken er fundet ved at se alle mål igen og notere ned med blyant og tegneblok
Så helt udramatisk
Men tak for kommentaren - en af de sjældne ja, men jeg kan jo se at folk læser med alligevel..
Medmindre altså der sidder nogen og klikker sig ind og ud hele tiden uden at læse
Skyldig
Ej det er en god blog du har gang i Swizz og du klarer det da meget godt med Newcastle
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #17:
12 Dec 2010, 21:19 »
Det gør det da bare endnu mere klasse, at du lever dig så meget ind i det!
Jojo, selvfølgelig kan du se folk læser med, men derfor ville det vil alligevel være rart med lidt ris og ros?
- Jeg synes ihvertfald det er dejligt med nogle kommentarer, det giver lidt mere lyst til at skrive.
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
Swizz CataR
Manager
«
Svar #18:
12 Dec 2010, 22:31 »
Selvfølgelig er det rart med kommentarer - ingen tvivl om det, og kunne jeg vælge, ville jeg da gerne være indehaveren af den mest kommenterede blog
Men jeg synes efterhånden også jeg har opnået en erfaring, så jeg skal nu nok holde mig selv igang uden at få kommentarer efter hver eneste update - selvom jeg da gerne vil have dem
Jeg kan sige, at det er en god ide, at lave sådanne analyser, da de alligevel giver en et meget godt billede af, hvor den er galt. Alt ved jeg dog ikke hvordan man skal ordne i FM, da det jo ikke altid er så simpelt, fx at sige til en spiller; "løb noget mere" eller "bak mindre op og bliv i midten"
LucasLeiva
Landsholdsspiller
«
Svar #19:
12 Dec 2010, 22:34 »
God blog, spændende hold. Hvilke forhåbninger har du? bare at undgå nedrykning?
Kolo Abib Touré
Swizz CataR
Manager
«
Svar #20:
12 Dec 2010, 22:36 »
Det meddelte jeg bestyrelsen i starten ja
Ikke fordi at jeg ikke forventede mere, men egentlig bare fordi, at forskellen på transferbudgettet mellem nedrykning og vinder kun var på en halv million DKK. Ligeledes var det absolut minimalt hvilke ændringer der skete på lønbudgettet, og så kunne jeg ligeså godt lade være
V-4-E
Førsteholdsspiller
«
Svar #21:
12 Dec 2010, 23:30 »
Flotte updates! Og en fed feature med en analyse af din defensiv, og ikke kun hvor målene bliver skabt, men også hvilke spillere, der har tendens til at koste mål. Og så er dine evner som manager jo langt fra ringe, så spilmæssigt får du i hvert fald ikke problemer med at opretholde motivationen.
KIU
Paris Saint-Germain blog
Balslev
Førsteholdsspiller
«
Svar #22:
12 Dec 2010, 23:41 »
Du skriver sgu godt! Det må jeg give dig. Rigtig flot blog, du har fået mig som læser!
Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #23:
13 Dec 2010, 19:32 »
Tanker om økonomien:
I takt med at efteråret var forløbet, var det blevet mere og mere tydeligt, at Newcastle i denne sæson var på vej mod en vaskeægte sensation. Vores fine spil havde taget konkurrenterne med storm, og især vores evne til at skifte mellem de forskellige taktikker havde givet os et overtag på måltavlen i mange af kampene.
Lægterne på St. James Park havde gennem mange år været blandt de tættest befolkede i ligaen, men i år var det noget ganske særligt. Ekstra mange mennesker var mødt op til hver eneste hjemmekamp, og det gav selvfølgelig ekstra penge i kassen. Netop pengebeholdningen i klubkassen var dog klubbens akilleshæl. Uanset hvor godt klubben præsterede denne ene sæson, så ville klubben ikke på kort sigt kunne komme af med sin kæmpegæld.
Som manager i klubben var jeg selvfølgelig interesseret i at opnå de bedste økonomiske forhold for os, men gælden var selvsagt ikke noget jeg alene kunne gøre det store ved. I stedet prøvede jeg dog at kigge på emner, hvor jeg i form af min position i klubben, for alvor kunne gøre en forskel. Her kom det især ned til spillerne, handlerne ind og ud, men især også deres lønninger på ugentlig basis.
Premier Leagues status som førende i verden baserede sig ikke udelukkende på fodboldspillernes niveau. Føringen var meget mere markant, når det kom til spillernes lønninger, og den del af ligaen havde desværre også ramt os i Newcastle. Managerne før mig havde satset stort på snarlig succes, og selv om det i øjeblikket også så ud til at kunne blive en realitet, så var det klart en usikker form for økonomisk tankegang.
Jeg havde fra start haft til sinde at ville gøre op med dette system. Dette var også afspejlet af sommerens indkøb til en værdi af 12,25 mio. DKK mens salget da var på 38 mio. DKK.
Jeg havde til sinde at sælge yderligere fra i truppen her til vinter, ikke alene pga. at truppen simpelthen var for stor, men også fordi, at visse spillere simpelthen fik for høj en løn i forhold til deres betydning for holdet.
Denne udfasning skulle selvsagt ikke ske udelukkende i løbet af vintertransfervindu
et - men derimod gerne over både dette og sommerens kommende transfervindue. Spillerne der især var i fare var Coloccini, Enrique, Barton, Nolan, Jonas og Smith, der alle ugentlig tjente omkring en halv million eller mere. Det har klubben simpelthen ikke råd til, og derfor er det muligt at en eller flere af disse forlader klubben allerede til vinter. Indtil videre har holdet kørt med et månedligt underskud på mellem 2 og 10 mio. DKK, og udgifterne kommer primært at spillerlønningerne
- derfor skal de sænkes!
Guldbrand
Blogmester
Sv: 8# - Tænketanken...
«
Svar #24:
13 Dec 2010, 20:04 »
Herligt at se andre end mig selv have stor fokus på den økonomiske del af spillet. Håber at du igennem hele bloggen vil holde fokus på denne del, og engang imellem komme med en status over den økonomiske situation..
Men dejlig blog, som jeg glæder mig til at følge!
Temp
Reserveholdsspiller
«
Svar #25:
13 Dec 2010, 20:07 »
Er selv lige begyndt i Newcastle. Så følger lige med i din blog
Swizz CataR
Manager
«
Svar #26:
14 Dec 2010, 15:25 »
Citat af: Guldbrand 13 Dec 2010, 20:04
Herligt at se andre end mig selv have stor fokus på den økonomiske del af spillet. Håber at du igennem hele bloggen vil holde fokus på denne del, og engang imellem komme med en status over den økonomiske situation..
Men dejlig blog, som jeg glæder mig til at følge!
Jeg regner med at komme ind på økonomien i flere omgange. Men der er jo altid chancen for at komme til at være dobbeltmoralsk, når man gerne vil økonomien det bedste, men samtidig sikre det bedst mulige hold, men mere om det senere i bloggen. Jeg er glad for at du følger med
Citat af: Temp 13 Dec 2010, 20:07
Er selv lige begyndt i Newcastle. Så følger lige med i din blog
Godt klubvalg
Du skal nok blive glade for dem, ligesom jeg er glad for at også du følger med
Til jer og alle andre, så kan jeg meddele at der ikke kommer nogen update idag. Dette skyldes, at jeg idag fejrer 2 års dag med min kæreste, og deraf ikke har meget tid til blogskrivning (... host, og nej, jeg er desværre ikke så velforberedt, at jeg længe har skrevet updates forud selvom muligheden og tiden bestemt har været der
...)
Istedet kan I se frem til to updates imorgen, det garanterer jeg
Swizz CataR
Manager
«
Svar #27:
15 Dec 2010, 15:42 »
Unbelievable:
Er vi virkelig så gode? Er det virkelig fortjent, at vi ligger på Premier Leagues 4. plads, nu hvor der er spillet 26 runder? Det er godt nok svært at forholde sig til. I min optik hersker der jo ingen tvivl om, at vi reelt set ikke er noget nær ligaens top 5, når truppen skal kigges efter på papiret - den holdning har spillerne da også inde bag i hovedet. Eller hvad?
Hvis jeg skal være ærlig, så har de dog spillet som om, at intet kunne stoppe dem, uanset hvad de så end forsøgte sig med. Man siger jo også, at tabellen i sidste ende aldrig lyver, og med det in mente, så er vi jo selvfølgelig fortjent havnet i toppen af ligaen.
Trods de resterende 12 spillerunder, så føler jeg mig dog allerede sikker på en flot, flot, placering i denne sæson. Jeg kan simpelthen ikke se, at et enormt formdyk pludseligt skulle forekomme - dertil er moralen og troen på os selv simpelthen for stor blandt spillerne.
Truppen som helhed har hidtil fungeret over evne. Jeg er stadig af den holdning, at vi skal lave markante ændringer i truppen til sommer. Hvor markante de bliver, vil selvfølgelig også blive styret af den økonomi vi kan præsentere til den tid, men især defensiven regner jeg med at vi skal styrke.
vs. Blackburn 1-1
vs. Aston Villa 2-0
vs. Blackpool 5-0
vs. Stoke 1-1
vs. West Brom 2-1
vs. Wigan 3-0
vs. Chelsea 3-3
vs. Arsenal 0-2
vs. Bolton 3-1
vs. Liverpool 4-3
*Bemærk Newcastle er
nævnt først hver gang
I vinters tog vi så småt de første skridt. Ud røg Løvenkrans, Guthrie og Coloccini, mens Kyrgiakos og Hutton kom ind. Mens Løvenkrans kun blev sendt ud på et korttidslån, dog med købsoption, så endte Guthrie og Coloccini permanent hos Sunderland og Napoli. Overgangssummerne var ikke fabelagtige, men alle tre var gode at komme af med. Løvenkrans og Guthrie var begge i overskud, og deres samlede antal kampe i denne sæson kunne tælles på en hånd, og dermed var de bedre tjent i andre klubber. Coloccini var en alt for dyr herre i forsvaret, ikke mindst sammenlignet med hans niveau i efteråret. Desværre krævede han 365.000 DKK om ugen indtil sin kontrakts udløb i 2013, og det måtte vi desværre gå med det. Dette er 2½ år, men heldigvis vil hans overgangssum dække de første 1½ år til fulde.
Som nævnt kom græske Kyrgiakos og skotske Hutton ind. Grækeren var fra starten meningen, og han er kommet til på en lejeaftale for 1,1 mio. DKK og med købsoption for 6.5 mio. DKK. Hutton er ligeledes kommet til på en lejeaftale samt med købsoption, dog på hele 22 mio. DKK. Han blev dog pludseligt tilbudt fra Tottenham, og hans ankomst har desværre gjort Danny Simpson totalt overflødig i truppen. Han var dog ikke til at komme af med, og derfor er der nu tre spillere til denne ene plads i truppen.
I de seneste 10 spillerunder er det blevet til seks sejre, tre uafgjorte og et nederlag. Det ene nederlag faldt til Arsenal, der da også har et stærkere hold end os, og derfor også fortjente sejren på dagen. Modsat blev det dog til 3-3 mod Chelsea og 4-3 over Liverpool, hvilket i særdeleshed er bedre end 0-5 og 1-4 som resultaterne lød i efteråret.
Samtidig har vi i flere kampe formået at holde nullet, hvilket ellers ofte ikke har været tilfældet tidligere. Dette har selvfølgelig givet grundlaget for en række sejre, og det er da også blevet til sejr hver gang det er sket i denne periode. Faktisk er det samlet set kun sket 3 gange i sæsonen, at vi er gået fra banen uden at have scoret, og den statistik håber jeg selvfølgelig kan fortsætte.
Nu mangler kun sæsonens afslutning.
Holdstatistik
-
Ligatabel
-
Spillerstatistik
Swizz CataR
Manager
Sv: 9# - Tænketanken...
«
Svar #28:
15 Dec 2010, 20:49 »
Overraskende pokaleventyr:
Pokalfodbold siges normalt at være helt specielt. Ikke på grund af de specielle forhold på banen, dusinvis af specielle regler eller fordi blot bolden er større - nej. Pokalfodbold medbringer altid en ganske speciel stemning og en eufori der ikke findes andre steder. Dertil kommer, at de er en mere overskuelig vej til en pokal for selv de mest urutinerede og ringe hold. Derfor er det da også nogle turneringer som vi i Newcastle gerne ville gøre det godt i.
FA Cuppen
Bradford 0-1 Newcastle (1. runde)
0-1, Shola Ameobi
Newcastle 1-2 Bolton (4. runde)
0-1, Johan Elmander
0-2, Johan Elmander
1-2, Steven Taylor
Liga Cuppen
Newcastle s3-3 Hartlepool (2. runde)
1-0, Peter Løvenkrans
1-1, James Brown
1-2, James Brown
2-2, Sol Campbell
3-2, Hatem Ben Arfa
3-3, Ali Fuseini
Nottm Forest 1-2 Newcastle (3. runde)
1-0, Chris Cohen
1-1, Shola Ameobi
1-2, Shola Ameobi
Newcastle 1-0 Blackburn (4. runde)
1-0, Hatem Ben Arfa (str.)
Newcastle f3-2 Chelsea (Kvartfinale)
0-1, Didier Drogba
1-1, Xisco
2-1, Xisco
2-2, Nicolas Anelka
3-2, Kevin Nolan
Sunderland 2-1 Newcastle (Sem. 1)
1-0, Darren Bent
2-0, Darren Bent
2-1, Xisco
Newcastle 3-1 Sunderland (Sem. 2)
1-0, Andy Carroll
1-1, Darren Bent
2-1, Leigh Griffiths
3-1, Kevin Nolan
Everton f3-1 Newcastle (Finale)
0-1, John Heitinga (o.g.)
1-1, Jack Rodwell
2-1, Tim Cahill
3-1, Tim Cahill
Konceptet med lodtrækning gør dog en verden til forskel. Heldet er helt afgørende for, hvor langt man som midterhold kan nå, idet et tophold tidligt undervejs kan gøre det surt for en. I Newcastle har vi i denne sæson formået at spille yderst svingende i disse turneringer. Mens vi i Liga Cuppen gjorde en utrolig god indsats, så kan vores indsats i FA Cuppen knap betegnes som så meget som hæderlig.
FA Cuppen startede for vores vedkommende ude mod Bradford fra nPower League 2. Det møde kom vi bedst ud af, men det var da også kun marginalt. Resultatet lød på sølle 1-0 i vores favør, og spillet var da også alt andet prangende. Da vi senere samme måned skulle spille næste runde, var formen da heller ikke blevet meget bedre. Det var modstanderne til gengæld, og helt fortjent kunne Bolton rejse fra St. James' Park med en billet til næste runde. Johan Elmander blev med to mål kampens helt store spiller idet kampen endte 1-2 til Bolton.
Egentlig var jeg nærmest lettet efter vores exit fra FA Cuppen sidst i januar. Starten på det nye år havde været alt andet end overkommeligt. Eksperterne kunne sige nok så tit, at juleprogrammet var det, der afgjorde en sæson, men som jeg så det, var det nu nærmere de to måneder mellem midten af december til midten af februar. Her kommer pokalbolden nemlig ind i billedet, og nøj, hvor den belaster kampplanen.
For os var det lige ved at blive for meget, og vores exit gav os til gengæld luft til Liga Cuppen.
Her gik det til med en ganske anden gnist og gejst, at vi nåede helt i finalen. Vejen dertil var dog det smukkeste at se tilbage på, efter at vi undervejs havde slået først Chelsea og siden lokalrivalerne fra Sunderland ud af turneringen. Efter en lettere indledning på turneringen blev vi udtrukket sammen med Chelsea i kvartfinalen, og det skulle vise sig at blive en sand gyser.
Efter 0-0 ved pausen blev Tiote lynhurtigt udvist i anden halvleg efter en vanvidstakling, og som om det ikke var nok, så scorede Drogba også til 0-1 kun to minutter efter. Dette blev dog startskuddet på en sand mandfolkepræstation, og gennem de næste 20 minutter skulle vi vise os at bringe os i front via to mål af Xisco. Netop som dommeren skulle til at fløjte kampen af kom Chelsea dog tilbage på uafgjort via Anelka. Det betød forlænget spilletid, og der trak vi heldigvis det længste strå, idet Kevin Nolan formåede at score til 3-2.
Dette gav den selvtillid der skulle til forud for semifinalerne. Sunderland var holdet vi for alt i verden ikke ville tabe til, og eftersom vi i forvejen havde set skidt ud mod ærkerivalerne i ligaen, så var vi opsatte på at banke dem her.
Første møde på Stadium of Light blev dog alt andet end glædeligt. Darren Bent fortsatte sin imponerende sæson ved at bombe os bagud 2-0 allerede tidligt i kampen. I anden halvleg fik vi dog heldigvis reduceret til 2-1 ved Xisco, og dermed kunne vi igen håbe forud for returopgøret hjemme.
Håbet viste sig da også ikke at have været forgæves. Som eneste målscorer inden halvlegen, kunne Carroll pryde sig med at have sendt os videre. I anden halvleg kom Bent dog igen sit hold til hjælp med en sublim scoring, men denne skulle dog vise sig at være forgæves. Før dommerens sidste fløjt formåede vi nemlig at score yderligere to gange, og med 3-1 hjemme gik vi sammenlagt videre til finalen efter 4-3 samlet over Sunderland.
Hvad der i finalen skulle have været en fest på Wembley blev dog alt andet end en fest. Efter en tidlig føring efter selvmål af Heitinga, gik det pludselig kraftigt ned ad bakke. Først udlignede Rodwell til 1-1, og i den forlængede spilletid afgjorde Cahill det hele med to scoringer på fem minutter. Dermed vandt Everton desværre 1-3 efter at vi havde været foran i kampens begyndelse.
«
Seneste Redigering: 15 Dec 2010, 21:38 af Swizz CataR
»
Swizz CataR
Manager
Sv: 10# - Tænketanken...
«
Svar #29:
16 Dec 2010, 20:03 »
Newcastle jubler!
Min første sæson er ovre, og hvilken en. Aldrig igennem sæsonen kom nogen fyring på tale, i hvert fald ikke til mig, og tilbage står jeg og holdet nu med en fantastisk 3. plads i ligaen. Dermed tørner vi ud i Champions League til næste sæson, og det sker selvom vi forud for sæsonen blev spået som nedrykningsfavorit.
vs. Man City 3-1
vs. Birmingham 0-2
vs. West Ham 2-1
vs. Wolves 0-3
vs. Sunderland 4-3
vs. Fulham 3-0
vs. Tottenham 4-1
vs. Everton 1-3
vs. Blackburn 2-1
vs. Man United 0-3
vs. Aston Villa 3-0,
vs. Blackpool 0-1
*Bemærk Newcastle er
nævnt først hver gang
Foran os lå kun Chelsea og Liverpool. Bag os lå til gengæld en hel perlerække af større klubber, deriblandt Arsenal, United og City. Alle tre mandskaber, der burde være sluttet i top 5 sammen med de to førnævnte, og bag dem burde ligeledes ligge mandskaber som Tottenham og Everton.
Årets udgave af Premier Leagues viste sig at blive markant anderledes end forventet, men set ud fra vores synspunkt, så var det selvfølgelig en ændring til det bedre.
Tilbage er dog at spørge os selv, hvorfor det egentlig gik så godt? Hvad gjorde udslaget således, at vi endte nr. 3 fra toppen i stedet for fra bunden?
Mit bud må være midtbanen. I sig selv er det det simple svar, eftersom at forsvaret var hullet som en si, og angrebsspillerne havde formkrise på skift. Midtbanen var den mest konsistente, og også den der i sandhed gav holdet sin målfarlige offensiv. Især centralt klarede holdet sig godt, ikke mindst takket være Joey Barton, der dog i foråret var klubbens højest betalte, og dermed desværre er i risikozonen for at blive solgt i sommerens transfervindue. Et eventuelt salg vil dog også blive afhængigt af, hvorvidt en ordentlig erstatning kan findes til forsvarlige penge, hvilket ikke på forhånd er garanteret.
Ved siden af ham spillede en bundsolid Alan Smith, der var garant for masser af løbe- og offervilje, hvilket kan gavne ethvert fodboldhold. Desværre kan han ikke pryde sig med at have været helt så stærk defensivt som man kunne have håbet, og her er der derfor plads til forbedring i næste sæson.
Set ud fra tabellen, så kunne vi egentlig prise os lykkelige for at være endt så højt i tabellen på mere end en måde. I sig selv var præstationen selvfølgelig årsag til masser af glæde og overraskelse, men set ud fra målstatistikkerne var vi langt det ringeste hold i toppen af ligaen. Vores defensiv var alt andet end tæt, og dette faktum har blot forstærket min tro på, at en ordentlig omrokering her er nødvendig i sommerens transfervindue - i hvert fald hvis vi igen vil spille med om Europa.
Heldigvis har vi offensivt været det bedste hold i ligaen, og det er selvom vi ikke har en eneste spiller blandt de øverste på topscorerlisten.
Den flotte præstation har givet os håbet og troen på, at vi til næste sæson kan stabilisere os i top 7, og dermed igen året efter kan tørne ud i Europa, hvad end det så bliver i Champions League eller i den mindre Europa League. Vejen ud i Europa er også vejen til pengene, og dermed til drømmen om en bedre status, og en tilværelse blandt de allerbedste hold i fodboldeuropa
- det er hvad vi sigter efter!
Holdstatistik
-
Ligatabel
-
Spillerstatistik
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »