home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tjen penge på nettet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Tjen penge på nettet  (Læst 10516 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #45: 08 Dec 2010, 17:26 »


Er det ikke bare FBI.dk med forum?

FBI er jo bare reklame for deres arrangementer.

Jeg skal ikke kunne garantere at man får mange brugere, det skal i hvert fald være redaktionsbaseret indhold først, og så håbe på at lidt diskussion om dette kan starte egentlig debat efterfølgende. Jeg har rigtigt mange personer i min omgangskreds der elsker standup, så tror ikke det er umuligt at få en nogenlunde jævn brugerbase, men måske det er for svært. Det er dog det største emne jeg har kunnet finde, der er næsten totalt forbigået.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #46: 08 Dec 2010, 17:42 »

Men jeg undrer mig bare lidt over hvad man debattere og diskuttere om dette emne. Selve emnet er rigtig godt spottet, men om der kan laves et egentligt debatforum er jeg i tvivl om.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #47: 08 Dec 2010, 19:49 »

Men jeg undrer mig bare lidt over hvad man debattere og diskuttere om dette emne. Selve emnet er rigtig godt spottet, men om der kan laves et egentligt debatforum er jeg i tvivl om.

Nye shows, klassiske shows, nye talenter, garvede rotter, stilarter. fælles for dem alle i både ind og udland.

Jeg holder nu stadig på at pengene ligger i udvikle et facebook spil  Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #48: 08 Dec 2010, 19:55 »

Nye shows, klassiske shows, nye talenter, garvede rotter, stilarter. fælles for dem alle i både ind og udland.

Jeg holder nu stadig på at pengene ligger i udvikle et facebook spil  Wink

Skulle det bare være et flashspil som alle dem som ligger derinde? Eller skulle det være mere avanceret som Pet Society, Battle of the Band, Restaurant City osv?
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #49: 09 Dec 2010, 23:27 »

Skulle det bare være et flashspil som alle dem som ligger derinde? Eller skulle det være mere avanceret som Pet Society, Battle of the Band, Restaurant City osv?

Hvis du kunne udvikle et spil som Pet Society, Farmville osv. Så er du godt på vej til at lave store penge. Men det kræver fandme dedikation, du skal holde fast i dine brugere ved hjælp af nye omgivelser, items og alt det gejl. Men har man gå på modet, og evnerne til at udvikle sådan et spil (eller kender en/nogen der har) Så foreligger der muligheder på det marked.

Der findes også de mere tekstbaserede spil, hvor man også kan købe forskellige upgrades. Men jeg har på fornemmelsen at fanbasen er lidt mindre der, men det kunne måske være en meget god starter med sådan et spil.

Edit: En idé til et spil, jeg tror kunne blive populært inde fb, vil være en form for hooligan spil. Inspiration kan findes i det her spil http://www.ultrasonline.com/

Yderligere forklaring burde egentlig ikke være nødvendig, men fb er fyldt med unge fodboldfans, og rigtig mange kan godt lide voldelige spil. kombinér de to og du har en vinder. Så kan man sidde trygt bag sin skærm og føle sig som kongen af gaderne, win/win for de unge drenge med spaghetti arme.

Så som sagt facebook = money. Nærstuder spillet, hvis det er noget du vil gå videre med, der findes mange elementer der virker i det.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2010, 08:54 af Yessir » Logged


Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010