kipmand
|
|
Der er jo os mange a os andre der syntes det er træls vi ik fik United chelsea real madrid inter ac milan bacalona men alså sådan er det jo bare og vis man melder sig til det her så må man jo finde sig i at man får måske ik de bedste hold men sådan er det jo bare... Syntes bare at når man melder sig til den her tunering så står der tydligt at der bliver trukket lod så det bliver jo delt op sådan som vi bliver udtrukket?
ja undskyld, min fejl...
|
|
|
|
Engang Odense ALTID Odense
___________________ ________ PSN: kasparlyk
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
GRUPPE A ER DER NOGEN DER ER ONLINE SOM VIL SPILLE?
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Benfica - United 3 - 0
Ikke en spillemæssig oplevelse og med meget få målchancer. Jeg kommer foran midt i førstehalvleg, hvor jeg tilfældigt får lov at løbe fra midten ca. og så var der ellers solo tur ned til keeperen. I anden halvleg får jeg smidt en mand ud og er meget sikker på at det vil koste, men det gjorde det ikke og i det 89 min og det 90 min får jeg banket to kasser mere end, resultatet snyder nok en del da jeg bestemt ikke havde muligheder til at vinde med 3-0 hvis man kigger over kampen. Men jeg var kold foran kassen.
Som Zeptor udtrykte bagefter : Du spiller klogt men ikke kønt; og det var jeg sådan set godt klar over. Jeg følte jeg var oppe mod overmagten og spillede langt tilbage på banen i starten. De udmøntede sig og derefter blev jeg presset af klare årsager.
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Wow. første sejr! Forsatan jeg stinker til og styrer Inter!
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Wow. første sejr! Forsatan jeg stinker til og styrer Inter! Hehe Det skal nok gå
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Håber snart der er nogle fra min gruppe der logger på så jeg kan komme til at spille, men jeg kan vel ikke klage over mine resultater ind til videre 4-1 0g 0-6! .. Men nu er jeg selvfølgelig også Real Madrid, så har fået en stor fordel!
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
r-mand
|
|
Håber snart der er nogle fra min gruppe der logger på så jeg kan komme til at spille, men jeg kan vel ikke klage over mine resultater ind til videre 4-1 0g 0-6! .. Men nu er jeg selvfølgelig også Real Madrid, så har fået en stor fordel! Det vel C. Ronaldo der voldtager dem alle
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Det vel C. Ronaldo der voldtager dem alle Man kan vel godt sige at han havde en rimelig "stor" andel i sejren!
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
r-mand
|
|
Man kan vel godt sige at han havde en rimelig "stor" andel i sejren! Haha, ville ikke undre mig
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Haha, ville ikke undre mig Han er jo også mega vild!
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Han er jo også mega vild! Tror jeg roligt vi kan blive enige om!
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Tror jeg roligt vi kan blive enige om! Så skal du se krohn dehli Fra bif
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Så skal du se krohn dehli Fra bif Han er gud!
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Han er gud!
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Så skal du se krohn dehli Fra bif Så snakker vi lidt bedre end Ronaldo!
|
|
|
|
|
|
|
|