HansenLFC
Gæst
|
|
da klart når jeg kan se jeg spillere meget bedre end dig, men dine spillere bare tonser forbi mine, det sgu ikke ligefrem sjovt... kan være med når vi engang selv må vælge..
Først tuder du over du ikke var med; så kommer du med; så taber du, så tuder du over hold. 
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Til Gruppe D Jeg er klar til alle mine kampe imorgen kl 17:00 og fremefter.. Fik lige et par sager fra arbejde der skal være færdig til imorgen tidlig.. Meeeen så er jeg også klar til at få høvl Hvis jeg er meget heldig , sent i aften. Så må vi se om i er på
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Nogen fra gruppe a der er redy 
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
PEAST
|
|
er der nogen der ved om der kommer flere turneringer på et senere tidspunkt?
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Gør der nok når denne her er genemført..
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Seller95
|
|
Mon ikke det gør det, ellers kunne du jo tage intiativ og lave en selv 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
PEAST
|
|
ville meget gerne men jeg tror ærligtalt ikke jeg kan overskue det hehe ikke med fuldtids job hos DSB og en fritidstjans som fodbold træner
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
BL83
|
|
Gør der nok når denne her er genemført..
Mon ikke.. Der skal jo bare være en til at stå for det. Ligesom WS gør her og det gør han jo ganske godt  Og så kan man jo bare bruge Spurven´s gode model her. Han har så vidt jeg ved ikke taget copyright på den 
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Mon ikke.. Der skal jo bare være en til at stå for det. Ligesom WS gør her og det gør han jo ganske godt  Og så kan man jo bare bruge Spurven´s gode model her. Han har så vidt jeg ved ikke taget copyright på den  Hehe.. Syntes os den her er rigtig god.. Han gør det sku godt .. er rubin kazan og syntes er faktisk rimlig overrasket vandt begge mine kampe tidligere idag og den første endte 6.0 og den anden 0.5  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
kipmand
|
|
aldrig oplevet noget mere ufortjent, når men
Fck-auxerre 5-3
|
|
|
|
Engang Odense ALTID Odense
___________________ ________ PSN: kasparlyk
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Fck-auxerre 5-3
Fc køb et navn udnyttede vel bare deres chancer? 
|
|
« Seneste Redigering: 08 Dec 2010, 17:54 af casperchristensen »
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Fck-auxerre 5-3
Er du klar nu så?
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
kipmand
|
|
Fc køb et navn udnyttede vel bare deres cancer?  ja, men auxerre spiller jeg fandme ikke med mere,kæft de er ringe, 2 gange frit mål også skyder de ved siden af + de har nada fysik
|
|
|
|
Engang Odense ALTID Odense
___________________ ________ PSN: kasparlyk
|
|
|
|
Seller95
|
|
ja, men auxerre spiller jeg fandme ikke med mere,kæft de er ringe, 2 gange frit mål også skyder de ved siden af + de har nada fysik
Er du klar nu? 
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
kipmand
|