home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Taktik ved hjørnespark
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktik ved hjørnespark  (Læst 1502 gange)
TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Taktik ved hjørnespark
« : 05 Dec 2010, 18:16 »

Jeg har lidt problemer med at score ved hjørnespark kun lavet 2 mål i en halv sæson i superligaen. Kan huske at i 9 og 10 at det var nemt og placere end spiller med gode tal i heading, styrke og springkraft, ved at placere ham til at udfordre målmanden. Hvad er jeres taktikker ved hjørnespark og hvad er løsningen?
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktik ved hjørnespark
« Svar #1: 05 Dec 2010, 18:35 »

mine taktiker er.. aflever til fjerneste stolpe også sæt den bedste header til at være ved den fjerneste stolpe:D

feks i mit brøndby spil der fik jeg goodson på fri ved januar.. han scorede vidst over 10 mål på den halv sæson... og nu i mit ajax spil der er kompany næsten min topscore i ligaen sidste sæson.. og han forsætter med at bombe:D.. han noget feks at lave hattrick .. alle sammen på hjørne:D
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Taktik ved hjørnespark
« Svar #2: 05 Dec 2010, 20:01 »

kan du evt. lige skrive hvordan du gør ? hvor du sætter spillerne til osv. ? Opstemt
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik ved hjørnespark
« Svar #3: 06 Dec 2010, 14:45 »

jeg har held med at smide den til bagerste stolpe, hvor en af de lidt mindre gode headere står. Har Dzeko til at udfordre målmanden. De 2 centrale forsvarsspillere til at angribe forreste stolpe, samt flække videre. Dermed er de 3 af mine stærkeste headere mandsopdækket af deres 2-3 bedste og Corluka/Hutton står ved bagerste og scorer en del mål OGSÅ på frispark fra kanterne af Thumbs Up Hvor mange det er blevet til ved jeg ikke helt, men fandt også pludselig ud af taktikken var væk efter ny taktik, så har ikke facts på hvor meget der blev scoret, men et frækt gæt kunne være 20-25 mål på en sæson.
Logged

malmberg94
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktik ved hjørnespark
« Svar #4: 06 Dec 2010, 19:01 »

hej er i et save med fck og det irretere mig en del at når jeg har hjørnespark i venstre side sparker de bolden uden for feltet hvor der ikk er nogle spiller og den gør det hver gang hvordan andre man det?
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taktik ved hjørnespark
« Svar #5: 06 Dec 2010, 19:13 »

hej er i et save med fck og det irretere mig en del at når jeg har hjørnespark i venstre side sparker de bolden uden for feltet hvor der ikk er nogle spiller og den gør det hver gang hvordan andre man det?

Taktik ved hjørnespark som garanterer mål, hvis du har en god header og en der er god til at sparke hjørnespark:
(Ligemeget om højrebenet tager venstre eller højre, bare have den bedste til at sparke i begge sider)

Bedste header angriber bageste stolpe
Næstbedste header udfordrer målmanden
2 ved de to foreste pladser ved stolpen
2-3 stykker til at gå frem
1 til at stå lige uden for feltet
Resten til at gå tilbage vist det er nødvendigt

Hjørnesparket skal sparkes mod bageste stolpe

malmberg94: Har du tjekket før hver eneste kamp om der bliver sparket mod det du har sat det til. Har nemlig oplevet af ass. træneren laver om på ens hjørnesparks taktik efter 2-3 kampe  Smiley
« Seneste Redigering: 06 Dec 2010, 19:14 af slindj93 » Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010